Kaunis kaulakoru

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Se on tosi hieno juttu se että voidaan tehdä timantti poltetusta ruumiista,kaunista sanoisin.

Kommentit (9)

Vierailija

Kaunista ja kaunista, kun on tuohon varaa. Mahtaa siinä perillisiä tympiä kun jää vai dimantti jaettavaksi.

Ostaisitko. Kerrankin rumihilla arvoa enemmän kuin pilaantuneella lihalla.

Mielenkiintoiseksi homman tekee verottaja. Pitääkö timantin tekoa hautauskuluna vai pitääkö lisätä perunkirjoitukseen arvokoruna eli maksaa vielä perintöverokin. Ehkä molemmat eli hyväksyy hautauskuluksi, mutta timantti lisää perikunnan omaisuutta.

Vierailija
valtiokonttorin elatti
Kaunista ja kaunista, kun on tuohon varaa. Mahtaa siinä perillisiä tympiä kun jää vai dimantti jaettavaksi.

Ostaisitko. Kerrankin rumihilla arvoa enemmän kuin pilaantuneella lihalla.

Mielenkiintoiseksi homman tekee verottaja. Pitääkö timantin tekoa hautauskuluna vai pitääkö lisätä perunkirjoitukseen arvokoruna eli maksaa vielä perintöverokin. Ehkä molemmat eli hyväksyy hautauskuluksi, mutta timantti lisää perikunnan omaisuutta.

Ei raha ole tärkeää kun kuollaan,sen nyt tietää tyhmempikin hautausurakoitsija.

Vierailija
juuusaa
Ei raha ole tärkeää kun kuollaan,sen nyt tietää tyhmempikin hautausurakoitsija.
Ja minäkin tiesin. Isäni hautajaisista tuli 7.500 euron kulut vuos sitten syksyllä. Tosin hautausurakoitsijan kulut olivat melko pieni osa siitä. Pelkästä hautakivestä joutui pulittamaan 2.300 euroa. Että siellä sitä rahaa tehdään. No hyvästä työstä kunnon palkka. Eipä siitä paljoa tule parille sadalle vuodelle laskettuna. Sitä paitti ostin itelleni paikan siihen kiveen myös, kuin myös suvulleni. Sukuhauta tuli samalla hankittua.

Mutta palatakseni tuohon timanttiasiaan, niin siinä on huomioitava myös se, että vainajaa muistavat muutkin kuin sen timantin haltia. Eli pitää olla paikka jossain, jossa voivat läheiset, sukulaiset käydä hiljentymässä, viemässä kynttilän, kukkia. Koputtamatta timantinhaltian oveen.

No olen jäävi sanomaan asiaan oikeastaan muuta. Minä olen elämässä ollut niin kovassa paineessa, että sanonta "Hiilestäkin tulee timantti kovassa paineessa" pätee minuun jo nyt.

Vierailija

Siis voi helvata miten idioottimaista.. vain täysin materialistinen ja turhamainen ihminen voi alentua teetättämään ittestään jonkun "timantin".. ookoo samahan se on mitä sille ruumiille sinänsä kuoleman jälkeen käy, mut toi on kyllä jo alentavaa omaa itteensä kohtaa IMO. Noh, niin makaa ko petaa, niihä ne sanoop. Mut joillain ei hirveesti päätä kyllä pakota..
Paljon hienompaa olis jättää siihen tuhkavaiheeseen, ja valita vaikka elossa ollessa joku paikka mihin läheinen sitten vois käydä ne tuhkat tuuleen heittämässä. Mut ei ko keskisest puristetaan timantti tsiisus. Noh ittepähän valintansa tekee
Reps kyllä ko näin ton uutisotsikon "keskisestä tulee timantti" WTF?

Vierailija

niin joo mutta sitä haltijaahan voitaisiin pitää vähän niinkuin perillisenä jolle tultaisiin kaffille ja silleen oltas muistoissa.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Mä aattelin tehä omasta paskasta timantin ja laittaa sen kaulakoruun.
Maksaisikohan sen timantin tekeminen paljoo?

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija
NallePuh

Siinä ei ole tarpeeksi hiiltä.

Vierailija
juuusaa
NallePuh

Siinä ei ole tarpeeksi hiiltä.

Kai siitä hiiltä irtoaa paskastakin, luulisin. Kohtuu timanttia varten joutuisi ehkä keräämään tommosen 100-200 kiloa. Kun ylimääräiset haihtuu kertyy siitä kait myös hiiltä. Tynnörit kannattaa kasata olohuoneeseen. Lämpimässä raaka-aine kehittyy nopeammin. Jos on oikein viksu voi virittää homman vielä biokaasugeneraattoriksi.

Vierailija

ihan yhestakin pokaleesta saat hienon korun kun pyorittelet pikku palloiksi, kuivaat ne ja sitten lakkaat paksun kerroksen paalle.
Sen jalkeet pujotat pallot vaikka pellavalankaan.

komia helminauha, ja lahes ilmaisiksi.

Uusimmat

Suosituimmat