(UUTUUS)Pimeässä loistavia dna manipuloituja kissanpentuja!!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kaveri sendi linkin.. aika sairasta..
tsekatkaa...
näin videonki tosta mutta kun en löydä linkkiä :\\ siin ne puhu englantia..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1453935.ab

Kommentit (13)

Vierailija

Kuinka somaa... Ja mitähän mieltä eläinsuojelujärjestöt ovat tähän?
Siis wtf, itse en mitään loistavaa kattia haluaisi

Ruotsi on hakusessa, mutta sen verran sain selkoa, että näyttivät korealaiset olevan asialla.
On se varmaan mukavaa kun voi pelleillä eläimillä miten lystää.

Vai että englantia vielä puhuivat...nuubi, ei näin

Vierailija

Sinulla on nyt tainnut mennä ohi jokunen geenibiologian tunti, sillä nuo tutkimukset tekstinsä mukaan ovat ilmeisesti tarkotettu "sairausgeenien" paikallistamiseen ja niiden toiminnan ymmärtämiseen. Itse en näe tuossa mitään sairasta, ja vielä sen lisäksi kissathan ovat täysin normaaleja,ellei niitä valaise UV-lampulla. Ettei vain vastustanvastustanvastustanvastustangeenimanipulaatiohysteria olisi ketjun avaajallekin hiipinyt

Vierailija
Cloudy
Sinulla on nyt tainnut mennä ohi jokunen geenibiologian tunti, sillä nuo tutkimukset tekstinsä mukaan ovat ilmeisesti tarkotettu "sairausgeenien" paikallistamiseen ja niiden toiminnan ymmärtämiseen. Itse en näe tuossa mitään sairasta, ja vielä sen lisäksi kissathan ovat täysin normaaleja,ellei niitä valaise UV-lampulla. Ettei vain vastustanvastustanvastustanvastustangeenimanipulaatiohysteria olisi ketjun avaajallekin hiipinyt

Kiitos suomennoksesta.

Vierailija

Onhan se helppo tuomita mitä noi tekee mutta kyllä uskon että teillekkin kelpaisi biohoito jos vaikka tarve vaatisi esim vakavan aivovaurion takia.. ja parantaa esim kehitysvammaiset. : \

Vierailija
nuubi
Onhan se helppo tuomita mitä noi tekee mutta kyllä uskon että teillekkin kelpaisi biohoito jos vaikka tarve vaatisi esim vakavan
aivovaurion takia.. ja parantaa esim kehitysvammaiset. : \

Urantia-kirjassa kerrotaan, miten Aatami ja Eeva hohtivat.... Lukekaa urantiaa.

Luultavasti ihmiskuntaan halutaan uudestaan tuo menetetty ominaisuus. Samalla ihmisistä poistuu pelkogeenit, koska varmana itse grizzlykin pelästyisi, kun vastaan kävelisi hohtava immeinen....

Vierailija

Mikä ton hohtamisen aiheuttaa? Muistan lukeneeni joskus kuinka joltain kiiltomadoilta, tms, otetttiin geeni joka käyttää fosforia ja näin saatiin pimeässä hohtavia hiiriä. Eli jos aletaan lempimään välimerkkejä, niin toi kissa ei hohda pimeässä vaan hohtaa UV-valolla valaistessa.

Vierailija
Misty
Mikä ton hohtamisen aiheuttaa? Muistan lukeneeni joskus kuinka joltain kiiltomadoilta, tms, otetttiin geeni joka käyttää fosforia ja näin saatiin pimeässä hohtavia hiiriä. Eli jos aletaan lempimään välimerkkejä, niin toi kissa ei hohda pimeässä vaan hohtaa UV-valolla valaistessa.

Uusimmassa tieteenkuvalehdessä on tästä parisen sivua juttua. Esimerkiksi eräältä tyynenmeren bakteerilta pöllitty GFP niminen geeni, mikä tuottaa GFP-proteiinia, mikä taas hohtaa valoa. Kuten kyseisillä kissoilla.

Tälläinen GFP-protsku lähettää vastaanotetun fotonin takaisin, eri aallonpituudella, eli eri värisenä. Eli kun noita kissoja sädetetään UV-valolla ne näyttävät vihreiltä..

Vierailija
Outo Tuntematon
nuubi
Onhan se helppo tuomita mitä noi tekee mutta kyllä uskon että teillekkin kelpaisi biohoito jos vaikka tarve vaatisi esim vakavan
aivovaurion takia.. ja parantaa esim kehitysvammaiset. : \

Urantia-kirjassa kerrotaan, miten Aatami ja Eeva hohtivat.... Lukekaa urantiaa.

Luultavasti ihmiskuntaan halutaan uudestaan tuo menetetty ominaisuus. Samalla ihmisistä poistuu pelkogeenit, koska varmana itse grizzlykin pelästyisi, kun vastaan kävelisi hohtava immeinen....

Nii joo ja entä jos ihminenki on vaan jonku aikasemman rodun geenimanipulaatio koe mikä on mennyt väärin? Ei kannata rupea leikkimään jumalaa

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

Mä haluun tommosen. Itteeni. Sata kertaa siistimpää kuin joku tylsä tatska / polttomerkki / lävistys.

Nyt tiäremiähet heti retroviruksia kehittämään, jotta aikuisenkin yksilön geeneihin voi lisäillä kaikkea kivaa.

nuubi
Ei kannata rupea leikkimään jumalaa

Minun kirjassani jumaluus edellyttää vähintään yhden universumin luomista. Ei me siihen vielä pystytä.

Vierailija
Poison dart frog

Siinä kun parikin talvi yötä etsit kissaasi pitkin metsikköä, 40 asteen pakkasessa, niin alkaa mieli muuttumaan, mutta onhan noi radio lähettimet onneksi keksitty.

Vierailija
Einesteini
Poison dart frog

Siinä kun parikin talvi yötä etsit kissaasi pitkin metsikköä, 40 asteen pakkasessa, niin alkaa mieli muuttumaan, mutta onhan noi radio lähettimet onneksi keksitty.

Helpommin löyät sen infrapunakameralla ku UV-taskulampulla sohien...

Vierailija
taiteilijatyyppi
Hmm, kokeilisivat samaa seuraavaksi kakaroihinsa...

Just niin. Ehdotan, että seuraavaksi kehitetään mirrikin pimeessä loistavaksi. Olis taatusti kysyntää. Vähintään yhtä paljon kuin noilla kisuilla.

Uusimmat

Suosituimmat