Mitä joululahjaksi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos raha ei olisi ongelma, mitä ostaisit itsellesi joululahjaksi? Salaa, korttiin nimi "Tuntematon ihailijasi", jos Syyttäjä sattuisi nostamaan päätään...

Kommentit (11)

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Ostaisisin ittelleni laivan millä voisi seilata ympäri merta, ja asuntoauton ja varjoliitimen millä voisi lennellä.

Olen fiksu ja älykäs!

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26866
Liittynyt16.3.2005
Miss Baker
Jos raha ei olisi ongelma, mitä ostaisit itsellesi joululahjaksi?

Varmaan täysin varustellun harrastemetallipajan. Ostaisin kyllä tuollaisen joulusta riippumatta, jos olisin rikas.

Salaa, korttiin nimi "Tuntematon ihailijasi", jos Syyttäjä sattuisi nostamaan päätään...

No ei kai sitä salata tarvitsisi, jos se ei rasittaisi perheen taloutta.

Vierailija
Neutroni

No ei kai sitä salata tarvitsisi, jos se ei rasittaisi perheen taloutta.

Joskus sitä vaan joutuu argumentoimaan itselleen tekemisiään, puolustelemaan vaikka asuisi 1 hengen taloudessa. Olen sitä sukupolvea jota kasvatettiin köyhissä oloissa totaaliseen epäitsekkyyteen. Tai yritettiin?

[size=75:xfp2s184][size=7]Ostin itselleni muuten Litium 6:n. Kun tiesin ettei sitä kukaan muukaan keksi ostaa. Aargh. Senkin rahan olisi voinut lähettää muuanne? No: lähes samalla hintaa toimitutin 6 kanaa jonnekin - Shot in the Dark[/size:xfp2s184]
[/size]

Vierailija

Niilinristeilyn tammikuussa. Kolme viikkoa täysihoidolla.

[size=75:3gfl73nh]Miss Baker: Litium 6 onko paristo vai mielialalääke [/size:3gfl73nh]

Vierailija

Mummo: jos se olisi paristo, yrittäisin varmaan niellä senkin. Litiumia minulle ei toistaiseksi ole määrätty. Nyyh.

Vaan on Risto Isomäen viimeisin kirja.

Vierailija

Christianiaan joulua viettämään. Olin siellä yli kymmenen vuotta sitten, ja sain viettää siellä elämäni rauhallisimman joulun... joka vuosi tulee ikävä sitä joulua.

http://www.christiania.org/

hei... sehän taitaa olla vielä pystyssä, ei siis maan tasalle murskattu!

Vierailija

Miten muuten Mummon tupakkilakko on pitänyt? Tsemppiä vaan!
Onko paino noussut? Itse kun aikoinani lopetin, lihoin eka vuonna 10 kg.

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

Todennäköisesti TM:n syksyllä testaamat JBL DD-66000 -lattiakaiuttimet, täysimittaisen 12' snookerpöydän oheistavaroineen sekä näiden kahden vaatimattoman hyödykkeen edellyttämän isohkon huoneiston.

Nervus rerum

Uusimmat

Suosituimmat