Ottamalla etäisyyttä asioihin nopeuttaen=> SAADAAN ENERGI

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sain tossa aurinkoketjussa uuden tuloksen:
=>Punaiselle valolle L=7*10^-7m
=>Kalibrointi aalto: L0=1/3*10^-9m
=>Kalibrointi aallon nopeus=v=2,2*10^6m/s
=>Punaisen valon nopeus=c=3,0*10^8m/s
=>Planckin vakio: h=6,666*10^-34 Js
=>Elektronin massa: me=9,1*10^-31kg

Em=me*c^2=(L/L0)*(c/v)*h*f=(L/L0)*(c/v)*h*c/L=8,181*10^-14 Js
Em=h*c^2/(v*L0)=8,8181*10^-14J
Ef= me*c*v*L0/L=h*c/L=2,86*10^-19J

Jos tossa kummeksuttaa erilaiset energiat, se johtuu vain siitä, että on tultu läheltä kaues. Itse uskoisin auringon säteilytehon arvon P=3,9*10^26W lasketun tuolla arvolla, Ef, jolloin fotoneja saadaan 10^45kpl/s ellei on fotonisaanti 4*10^39 kpl/s

Itse olen täysin varma, että auringosta irronnut fotonimassa on laskettu tuolla atomin välittömässä läheisyydessä olevilla elektroneilla, ellei näin ole emme vois nähdä mitään maanpäällä, sillä fotonielektroneja saapuis maahan niin vähän!

4 Miljoonakertainen ero heti kättelyssä!

ELI ENERGIAA SAADAAN LISÄÄ YKSINKERTAISESTI NOPEUTTAMALLA TOIMINTAA JA MENEMÄLLÄ KAUEMMAS KODISTA!

Mutta sekään ei muuta kokonaisenergiaa joka on sama olimme missä tahansa, ainoastaan energian painotus muuttuu!

Ja vaikka liikkuisimme valonnopeutta, ei omaan silmään tapahdu mitään massanlisäystä ainoastaan havaitsija voi jotain havaita!

Hmm. Taitaa muistuttaa kohta Savorin teoriaa...

Vielä tosta lisäenergiasta pois lähtiessä. Se ei näy tuon fotonin henkilökohtaisessa energiassa Ef sillä L:hän on viivan alla, mutta näkyy sitten tuon kokonaisliike-energiaa laskiessa! Se männöö jakoviivan toiselle puolen kun se kerrotaan toiselta puolen 1:ksi!

Kommentit (6)

Vierailija
Agison
Sain tossa aurinkoketjussa uuden tuloksen:
=>Punaiselle valolle L=7*10^-7m
=>Kalibrointi aalto: L0=1/3*10^-9m
=>Kalibrointi aallon nopeus=v=2,2*10^6m/s
=>Punaisen valon nopeus=c=3,0*10^8m/s
=>Planckin vakio: h=6,666*10^-34 Js
=>Elektronin massa: me=9,1*10^-31kg

Em=me*c^2=(L/L0)*(c/v)*h*f=(L/L0)*(c/v)*h*c/L=8,181*10^-14 Js
Em=h*c^2/(v*L0)=8,8181*10^-14J
Ef= me*c*v*L0/L=h*c/L=2,86*10^-19J

Jos tossa kummeksuttaa erilaiset energiat, se johtuu vain siitä, että on tultu läheltä kaues. Itse uskoisin auringon säteilytehon arvon P=3,9*10^26W lasketun tuolla arvolla, Ef, jolloin fotoneja saadaan 10^45kpl/s ellei on fotonisaanti 4*10^39 kpl/s

Itse olen täysin varma, että auringosta irronnut fotonimassa on laskettu tuolla atomin välittömässä läheisyydessä olevilla elektroneilla, ellei näin ole emme vois nähdä mitään maanpäällä, sillä fotonielektroneja saapuis maahan niin vähän!

4 Miljoonakertainen ero heti kättelyssä!

ELI ENERGIAA SAADAAN LISÄÄ YKSINKERTAISESTI NOPEUTTAMALLA TOIMINTAA JA MENEMÄLLÄ KAUEMMAS KODISTA!

Mutta sekään ei muuta kokonaisenergiaa joka on sama olimme missä tahansa, ainoastaan energian painotus muuttuu!

Ja vaikka liikkuisimme valonnopeutta, ei omaan silmään tapahdu mitään massanlisäystä ainoastaan havaitsija voi jotain havaita!

Hmm. Taitaa muistuttaa kohta Savorin teoriaa...

miksi teet näitä turhia, hyödyttömiä, vääriä laskuja kun ketään ei edes kiinnosta? Laskisit jotain hyödyllistä.

Vierailija
peippo
miksi teet näitä turhia, hyödyttömiä, vääriä laskuja kun ketään ei edes kiinnosta? Laskisit jotain hyödyllistä.

Kannatais alkaa kiinnostaan! Laskin juuri, että aurinko ei voi vörkkiä kuin 19 000 vuotta! Jokaista emittoutunutta elektronia kohden on 1 virattomaksi mennyt protoni ja massaan tulee laskea myös neutroni!
Xm=10^45fotonia auringosta/sek*3,32*10^-27kg neuroni ja protoni
=>Xm=3,3*10^17kg
=>aika=2*10^30kg auringon massa/3,3*10^17kg
=>aika=6*10^12s=6*10^12/32500000vuotta=19000 vuotta!

Päässä laskien...

Tossa ei nyt ole ollenkaan otettu huomioon absorbtiota, eli sitä, että fotonit pitää vastaanottaakin...

Noh... innostuin ehkä suotta...
Mun mielestä vastaanottajat on erikseen ja luovuttajat on erikseen...
Atomeillakin on ammatteja... Vastaanottajat muodostavat raskaampia atomeja sitten kun saavat elektroneja 3 kvarkkien paikalle, ja luovuttajat luovuttavat välittömästi saamansa elektronin...

Uusimmat

Suosituimmat