Tulevaisuus ja menneisyys on nykyhetki

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tulevaisuus ja menneisyys on nykyhetki tai siis.. oikeastihan aikaa ei oo olemassa koska se on vaa laskutapa liikkeelle ja atomeille. Mutta kaikki atomit mitkä on olemassa niin " exists " kokoajan samaan aikaan..

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija
mirushka
nuubi
mirushka
niin olen tasta tehnyt pienen lyhyt elokuvankin. Selventaa ajatuksesi juuri aika tarkkaa, luulen...?

http://de.youtube.com/watch?v=qg73kPc5xqE

juuh :S Mikään ei ole täydellistä

paitsi valo

nii voi olla että valo on.. kenties

jos vaikka tykkää että 0 X tai 1 on täydellisiä niitten yksinäisyydessä niin sitä voi erehtyä. eeh koska ne ovat vain lukuja meidän päässä. ja meidän ajatus koostuu jostain. Sähöstä ehkä ja sekin koostuu jostain. Sen takia on vaikeaa määritellä täydellinen. Mutta ilman valoa niin ei oo elämää.

Vierailija
mirushka
Pubi
mirushka
niin olen tasta tehnyt pienen lyhyt elokuvankin. Selventaa ajatuksesi juuri aika tarkkaa, luulen...?

Toi oli hyvä; sopivan rosoinen.

danks. juu ryppyja ei saastella. Se kuuluu aikamatkailuun

Niiki voi olla.. mitenhän nopeasti kaikki galaxit liikkuu suhteessa tyhjyyteen ?
no ei sitä ihan paikallaan kuitenkaan oo

Vierailija

kai ne liikkuu samaa vauhtia kun tyhjyys? vai voiks tyhjyys olla paikallaan? vai missa se musta aine sitten luuhaa?

Vierailija

häh, ai mista tiiat. tai ehka. mutta nyt olikin kyse liikkeesta. Kysy mummolta. se osaa tommoset jutut paremmin. minon viä nuori.

Vierailija
mirushka
häh, ai mista tiiat. tai ehka. mutta nyt olikin kyse liikkeesta. Kysy mummolta. se osaa tommoset jutut paremmin. minon viä nuori.

ai mistä tiiän? tottakai tiiän. mikään ei ole niin viisas kuin ihminen

Jos sulla on pehmolelu kala.. ja imitoit sillä lentävää pyrskivää kalaa.. niin ei se kissa tajua että se ei oikeasti elä mutta sitten kuitenki ihmettelee miks se ei liiku vaikka heität sen sille, helppoa mutta yksinkertaista.

Vierailija
mirushka

Melkein jopa nauratti, mutta ei ihan. Sanonnan mukaan lapsi on terve kun se leikkii, aikuiseksi kasvaminenhan on aina ikävää... mut onneks oot vielä nuori niin voit leikkii

Vierailija
Erk_Aicrag
mirushka

Melkein jopa nauratti, mutta ei ihan. Sanonnan mukaan lapsi on terve kun se leikkii, aikuiseksi kasvaminenhan on aina ikävää... mut onneks oot vielä nuori niin voit leikkii

Joku meitä viisaampi:
"Olkaa lasten kaltaisia, sillä sellaisten on terve maailma, missä ei ole sotia, köyhyyttä, sairauksia..."

Vierailija
Outo Tuntematon
Erk_Aicrag
mirushka

Joku meitä viisaampi:
"Olkaa lasten kaltaisia, sillä sellaisten on terve maailma, missä ei ole sotia, köyhyyttä, sairauksia..."

Tästä lähtien näenkin sitten uneni täydellisestä yhteiskunnasta
Mut hei, 100kg lihasmassaa ja henkinen ikä 5v... en haluaisi välttämättä viettää aikaani vastaavanlaisen henkilön seurassa, koska itse ainakin 5-vuotiaana saatoin mennä hävityn jalkapallo-ottelun jälkeen tirvaisemaan vastustajaa

Vierailija
Erk_Aicrag

Tästä lähtien näenkin sitten uneni täydellisestä yhteiskunnasta
Mut hei, 100kg lihasmassaa ja henkinen ikä 5v... en haluaisi välttämättä viettää aikaani vastaavanlaisen henkilön seurassa

Sillä, mitä ihminen määrittelee henkisellä iällä, ei ole mitään tekemistä lapsen kaltaisuudella.

Olkaa lapsinerojen kaltaisia. Lapsinerot ovat myöskin lapsia ja lasten kaltaisia. Sen sijaan jälkeenjääneisyys johtuu siitä, että aikuiset ovat laiminlyöneet geeniperimänsä vaalimisen, eli ns. eugeniikan.

Kun kaikki ihmiset olisivat lasten kaltaisia, niin silloin myöskin kaikkien ihmisten perimä olisi terve, jolloin kaikki ihmiset olisivat jo vauvoina neroja, jolloin meillä ei olisi mitään tarvetta korottaa luonnollista ylitse muiden.

Nyt ihmiset palkitsevat hyviä ihmisiä vain siksi, että he voisivat itse edelleen tehdä pahaa muille ja ajatella pahaa muista, kuten luulotella, että oma työ on arvokkaampaa kuin vaikkapa sikopaimenen työ. Oikeesti hyvässä maailmassa ketään ei palkita hyvyydestä, koska silloin hyvänä ihmisenä olo ei ole mitään epänormaalia

Usein tuollainen henkinen jälkeenjääneisyys ei ole mitään muuta kuin ihmiselle tullut tapa keräjätä muiden huomiota;
"olen sairas, olkaa mulle hyviä, vaikka mun ei tartte olla hyvä, koska olen sairas".
Kuten alle viisitoista vuotiaat paskiaiset:
Mää saan tehdä muille pahaa, koska olen alaikäinen
Kuten rikkaat paskiaiset:
Mää saan laatia teille muille lakeja, koska olen rikas ja siksi tarvitsen lisää rahaa ja etuoikeuksia...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat