Ilmastonmuutos on uskonnollista hömppää

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Puheet ihmisten aiheuttamasta ilmastonmuutoksesta ja kierrätyksen sekä jätteiden lajittelun autuaaksi tekevästä jo lähes uskonnonomaisesta paatoksesta ovat täyttä puppua. Hyvät ihmiset herätkää ajattelemaan omilla aivoillanne alkääkä juosko muiden imbesillien ajatusten perässä kuin jotkin vähä-älyiset lampaat.

Miksi nykyihminen halaa mieluummin puita kuin toisia ihmisiä?

Kommentit (5)

Vierailija

Besserwissereille on periaatteessa sama että mitä asiaa alkavat ajamaan. Ensin tulee mielipide että olen tässä asiassa oikeassa, ja pian sen jälkeen muotoontuu varsinainen mielipide asiaan. Tämä pätee joka yhteyteen.

Ja kapinalliset kapinoi milloin mitäkin vastaan. Jos ei olisi nykykohteita, niin vastustaisivat liian kylmää maapalloa, ja "eräs kätevä keino olisi käyttää enemmän maan omia polttoaineita, kuten öljy, maakaasu ja hiili, ja unohtaa auringosta suoremmin peräisin olevat vesivoima, tuuli ja aurinkosähkö.
Maassahan me ollaan eikä auringossa ! "

Vierailija

Varokaa vain ettei teitä ilmianneta "Bushmaniksi" tuolla ilmiantoketjussa. Moderaattorit kovin mielellään näihin täkyihin tarttuvat.

D'oh
Seuraa 
Viestejä281
Liittynyt17.3.2005
Boysen
Besserwissereille on periaatteessa sama että mitä asiaa alkavat ajamaan. Ensin tulee mielipide että olen tässä asiassa oikeassa, ja pian sen jälkeen muotoontuu varsinainen mielipide asiaan. Tämä pätee joka yhteyteen.

Ja tyypillistä on lisäksi ettei kannanoton tueksi anneta mitään tieteellisten arviointimenetelmien standardit täyttävää tutkimuspohjaa vaikka vastapuolinen näkemys sellaisiin perustuisikin, vaan totuus julistetaan kultaisella torvella pilven päältä vedoten vain omaan hyvin suppean aika- ja tila-avaruudellisen kokemusotannan määrittelemään mielipiteeseen, joka vieläpä pahimmassa tapauksessa on rakentunut pelkästään sen varaan että päinvastaisen näkemyksen oikeassaolo vaatisi tekemään henkisesti rasittavia muutoksia arvomaailmaan ja omaan asemaan sen hierarkiassa.

Alennuskoodi ensitilaajille @ iherb.com: RIX283

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005
skrahilpari
Hyvät ihmiset herätkää ajattelemaan omilla aivoillanne alkääkä juosko muiden imbesillien ajatusten perässä kuin jotkin vähä-älyiset lampaat.

Näin on. Samalla kun omilla, asiantuntevilla aivoillamme toteamme ilmaston lämpenemisen vääräksi, voimme samalla kumota suhteellisuusteorian sekä sinivalaiden olemassaolon. Perkelettäkö sitä muiden ajatuksia allekirjoittamaan, kun emme ole imbesiilejä.

Vierailija

Itse päädyin omaan tulokseeni juuri käyttämällä omaa päätäni. Ei se minua autuaaksi tee, mutta koen että jonkinlainen vastuu on minullakin.

Oikeiden uskovaisten tiedän kuitenkin urputtavan jotakin väestönkasvun, ilmastonmuutoksen jne. olemassaolemattomuudesta.

Uusimmat

Suosituimmat