Deckard oli replikantti

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Deckard oli replikantti. Se uni-korni, silmät...

Ridley sanoo sen ekstroissa.

Kai olet jo katsonut final cutin?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Sä itse olet replikantti, että elä siihen malliin ja kiitä luojiasi.
Miksi muuten pilkkaat tamperelaisia ?

Mikä tulee kun risteytetään kilpikonna ja apina ? No ?

Vastaus: Kypäräpäinen tamperelainen.

Vierailija
sapetix
Sä itse olet replikantti, että elä siihen malliin ja kiitä luojiasi.

Mä tosiaan uneksin sähkölampaista, se on ainakin vissi. Yhteiskunta on indoktrinoinut mulle "kansalllisen identiteetin", siis ihan selvä muisti-implantti. Ja ne yrittää käyttää mua hyväkseen.

sapetix
Miksi muuten pilkkaat tamperelaisia ?

Miten niin pilkkaan?

sapetix
Mikä tulee kun risteytetään kilpikonna ja apina ? No ?

Vastaus: Kypäräpäinen tamperelainen.

Mä luulin että kapina.

Vierailija
olli-san
Blade Runner, tuo yksi kaikkien aikojen yliarvostetuimmista elokuvista.

Wtf- kyllä Blade Runner on kovaa kamaa-en kyllä ymmärrä miten se sopii Samaelin idealismiin, kun siinä- tai no joo ymmärrän sittenkin ..
Siinä sitä ollaankin kun tietokoneet/robotit alkavat ajatella ja mitkäs ihmiskoneoikeudet niile annetaan ?

Vierailija
sapetix
Wtf- kyllä Blade Runner on kovaa kamaa-en kyllä ymmärrä miten se sopii Samaelin idealismiin, kun siinä- tai no joo ymmärrän sittenkin ..

Mä olen tavallaan Roy Batty. See? Erona on varsinkin se, ettei tämä yhteiskunta osannut tehdä mitään fail-safe järjestelyä, joten elän tätä "Suomi" yhteisöä pidempään.

Vierailija

Bladerunnerin soundtrack on elokuvamusiikin aatelistoa !

Aina olen tosin ihmetellyt, että ovatko replikantit biotekniikan vaiko kybertekniikan tuotoksia vai hybridejä?

Minulla on Bladerunnerin Director´s Cut, miten se eroaa tuosta Final Cutista?

Ihmeen hyvin tuo tekele on aikaa kestänyt ja siihen aina vain palaa uudelleen ! Yksi parhaista Sci-Fi leffoista kuunaan.

Vierailija
Sakarias
Minulla on Bladerunnerin Director´s Cut, miten se eroaa tuosta Final Cutista?

http://sffmedia.com/content/view/156/1/

Kaikki ruudut scannattu uudelleen, polishditetty ne, enhänssattu efektejä, uusia scenejä äddätty, musiikit remasteroitu jne.

EDIT: Sen pelkän final cutin saa jollain 13 egellä, toi collectors boxi maksaa sitten viitisen kymppiä, mutta on joka sentin arvoinen.

Vierailija
Volitans
Dam! Vieläkin noita banaanikärpäsiä käppäilee pitkin näyttöä

Noista banskukärpäsistä yms. kesähyönteisistä tulikin mieleeni, kun pitää ikkunaa auki em. vuodenaikana tietokonehuoneessa, nämä em. hyönteiset tuppaavat änkeytymään ruudun pinnalle edellytyksenä pimeä huone (jolloin monitori ainoa valonlähde)

Sitten kun hyönteisiä on keräytynyt jokin määrä, liikuttaa selainta esim. jolloin syntyy mielenkiinotinen efekti kun aluksi hyönteiset on paikalla ja sitten alkavat lentämään kun tausta kuvaruudulla muuttuu.

Vierailija

Jännittävää muuten äänestystuloksesta havaita, että jopa 33% foorumin replikanteista on Tampereelta!

Oletteko nähneet tätä miestä siellä? Oletteko muuten varmoja että hän oli mies?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat