Tosi SURULLINEN joululahja - Lue Anne-Marien kirjoitus!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tosi surullinen joululahja

Elämmehän hyvinvointivaltio Suomessa!

Sivut

Kommentit (36)

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005

Niin mikäs yo. linkissä nyt olikaan hyvinvointivaltiomme vika? Sekö, ettei Suomen valtio ymmärtänyt estää perhettä lähtemästä kalliille perhelomalle muutama vuosi sitten? Ja tähän asti vakuutus on kaiketi korvannut vain yhdeksän leikkausta, kyllä niitä vähintään kaksitoista olisi pitänyt maksaa, eikö?

Vaiko se, että yksityisen vakuutusyhtiön maksamat korvaukset perustuvat ennalta sovittuihin sopimusehtoihin? Tulisiko valtion asettaa tähän X viikon kipuraja joulupäivästä eteenpäin? Kauanko sen pitäisi olla? Riittäisikö loppiaiseen asti, jotta voimme puhua taas hyvinvointivaltiosta? Vai vuoteen 2050?

On kiistämättä surullista, että kyseinen henkilö ei pysty tapahtuneen jälkeen elämään normaalia elämää, mutta todennäköisesti rahaa elämiseen tulee niin henkivakuutuksen muodossa kuin Kelan suunnalta.

Kutsukaa minua kyyniseksi, mutta mielestäni paljon surullisempaa oli menettää yli 200.000 ihmishenkeä 3 vuotta sitten kuin surra erään rahavirran loppumista jouluaaton jälkeisenä päivänä.

Vierailija

Aasiaan meni 29 miljoonaa euroa uhrien auttamiseksi. Suomeen jäi pari miljoonaa, vaikka jotkut suomalaiset edelleen tarvitsevat apua. Päättäjät ajattelivat, että kyllä suomalainen yhteiskunta auttaa suomalaisia sitten, kun ensikäden rahat loppuvat. Mutta auttaako?

Vierailija
Dredex
Aasiaan meni 29 miljoonaa euroa uhrien auttamiseksi. Suomeen jäi pari miljoonaa, vaikka jotkut suomalaiset edelleen tarvitsevat apua. Päättäjät ajattelivat, että kyllä suomalainen yhteiskunta auttaa suomalaisia sitten, kun ensikäden rahat loppuvat. Mutta auttaako?

Niin, auttaako yhteiskunta?

Vierailija

Täällä Suomessa virkamiehiltä oli pää yhtä sekaisin kun valtion tiedotus tuohon aikaan. Mutta kyllä ne makseleepi tuon uhrin leikkauskulut yms. kuntoutukset, ettei häntä luultavasti kumminkaan jätetä yksin? Eihän?

Vierailija

Menivätkö rahat Aasiaan? Minun tietojeni mukaan Aasiaan meni rippeet ja pääosan SPR pani osakkeisiin. Ei kuulemma löytynyt tarpeeksi avustuskohteita Aasiasta. Aasiahan on niin pieni paikka, ettei sinne nyt millään saa suomalaisten keräysvaroja uppoamaan, ei vaikka kuin yrittäisi...

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Arnold Goyakla
Menivätkö rahat Aasiaan? Minun tietojeni mukaan Aasiaan meni rippeet ja pääosan SPR pani osakkeisiin. Ei kuulemma löytynyt tarpeeksi avustuskohteita Aasiasta. Aasiahan on niin pieni paikka, ettei sinne nyt millään saa suomalaisten keräysvaroja uppoamaan, ei vaikka kuin yrittäisi...

No ei tieteskää. Suomessakin on [size=150:3pcsih71]10 000[/size:3pcsih71] asunnotonta ihmistä, että kyllä kai siinä pitäisi olla avustuksen tarvetta ihan yllinkyllin..

Olen fiksu ja älykäs!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat