Mulla on uus teoria. Nimeltään "Todennäköisyys teoria&a

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mulla on uus teoria. Nimeltään "Todennäköisyys teoria" ja PII

Tämä teoria perustuu kaikkiin edellisiin ihmisen keksimiin teorioihin. Esim kvanttiumfysiikat ja einsteinin suhteellisuusteoriat.

Mun teoria on pikkusen erillainen. Eli kaikilla asioilla on 2 mahdollisuutta..

Todennäköistä on että niillä on kummallakin 50% mahis voittaa toinen. Kumota toinen. Mutta en oo jaksanut miettiä tätä teoriaa pahemmin. Mutta tossa on vaan perustat teille niin te voitte viisaampina ihmisinä yrittää saada parempia tuloksia tohon.

Mutta asiat on aina 50/50.. .. eli joo tai ei..

good luck

Kommentit (14)

Vierailija
P2
Teorian nimessä oleva yhdyssanavirhe kertoo jo aika paljon... taisi olla 50:50 mahikset saada oikein.

Totta ( 50/50 )

Vierailija

Olet väärässä.
Ei vaan oikeassa.
Eiku väärässä.
Oikeassapa!
Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa!
...

Sori, mun kuusenkynttilät vilkkuu 50-50.

Vierailija

Olisin kiitollinen jos saisin vähän hyvää feedbackia. Koska monesti ihmiset on niin ilkeitä ja ajattelee vaan omasta parastaan. Mä en oo semmonen. Yritän ainakin. Mutta vaikeeta voi olla joskus

Mutta hyvää joulua kaikille. Tää on todennäköisesti viimenen viesti minkä paan tänne tällä viikolla.

Olisin kiitollinen jos ottaisitte selvää tuosta mun teoriasta enemmän.
Intuutio sanoo että jos ei muuta niin tossa on ainakin joku elementaarinen totuus. En sano että aina oon oikeassa. En todellakaan. Mutta toivoisin. Useammin ainakin. En toivo huonoa universumia. Enkä helvettiä. Vaan päinvastoin. En toivo kellekkään mitään pahaa.

Vierailija
spin0
Olet väärässä.
Ei vaan oikeassa.
Eiku väärässä.
Oikeassapa!
Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa! Väärässä! Oikeassa!

Tuo vaikutta ihan kahden modernin fysiikan asiantuntijan väittelyltä siitä, piereskeleekö musta aukko todella, jos se on ylensyönyt. Tämä mustan aukon piereskelyhän tunnetaan lähemmin Hawkinginin suurena ja mahtavana johtopäättelynä mustan aukon metaboloitumisesta höyryksi.

Joo, jotkin avaruuden kappaleet ovat tiiviitä. Ensin kait löydettiin neutronitähdet. Sitten on kait jo löydetty kvarkkitähtiäkin. Aines voi olla tiivistä, mutta missä menee raja? Mustan aukon singulariteetti vastaisi käytännössä ikiliikkujaa, joten Hawking voi työntää höyrystymisteoriansa sinne, minne Aurinko harvemmin paistelee.

Vierailija
nuubi
Mulla on uus teoria. Nimeltään "Todennäköisyys teoria"

Tämä teoria perustuu kaikkiin edellisiin ihmisen keksimiin teorioihin. Esim kvanttiumfysiikat ja einsteinin suhteellisuusteoriat.

Todennäköistä on että niillä on kummallakin 50% mahis voittaa toinen. Kumota toinen. Mutta en oo jaksanut miettiä tätä teoriaa pahemmin. Mutta tossa on vaan perustat teille niin te voitte viisaampina ihmisinä yrittää saada parempia tuloksia tohon.

good luck

Mihin unohtui EHKÄ? 1/3 + 1/3 +1/3 !
33% 33% 33% ja 1% Varmuudelle

Mutta Jes olet kestänyt juuri aurinkoa, sillä ei ole enempää kortteja...(nimiä),"Aurinko, SUN"
Kuulla peräti 4 (nimeä): "Kuu, Moon, Lephitus, Tuntematon"
Maalla 3.(Maa, Ööth ja ruotsalainen versio)

Ja tähdillä meidän näkökulmasta vain 1! Siis nimi tai määrittelykoodi.

Vierailija
Agison
nuubi
Mulla on uus teoria. Nimeltään "Todennäköisyys teoria"

good luck

Mihin unohtui EHKÄ? 1/3 + 1/3 +1/3 !
33% 33% 33% ja 1% Varmuudelle

Mutta Jes olet kestänyt juuri aurinkoa, sillä ei ole enempää kortteja...(nimiä),"Aurinko, SUN"
Kuulla peräti 4 (nimeä): "Kuu, Moon, Lephitus, Tuntematon"
Maalla 3.(Maa, Ööth ja ruotsalainen versio)

Ja tähdillä meidän näkökulmasta vain 1! Siis nimi tai määrittelykoodi.

Monenko prosentin varmuudella olet oikeass ? Mutta aina pitää myös muistaa että useimmiten asiat on suhteellisia ja neliössä on neljä puolta.. pyramiidissa on kanssa 4 puolta.. ympyrässä on vain yks puoli.. mutta myös sisäpuoli...

Good luck

Vierailija
_jone_
spin0
Olet väärässä.
Ei vaan oikeassa.
Eiku väärässä.
Oikeassapa!

Tuo vaikutta ihan kahden modernin fysiikan asiantuntijan väittelyltä siitä, piereskeleekö musta aukko todella, jos se on ylensyönyt. Tämä mustan aukon piereskelyhän tunnetaan lähemmin Hawkinginin suurena ja mahtavana johtopäättelynä mustan aukon metaboloitumisesta höyryksi.

Joo, jotkin avaruuden kappaleet ovat tiiviitä. Ensin kait löydettiin neutronitähdet. Sitten on kait jo löydetty kvarkkitähtiäkin. Aines voi olla tiivistä, mutta missä menee raja? Mustan aukon singulariteetti vastaisi käytännössä ikiliikkujaa, joten Hawking voi työntää höyrystymisteoriansa sinne, minne Aurinko harvemmin paistelee.

No hitto, ens jouluks kynttilät sit neutroniaineesta. Tiiviimmät kuin naapurilla!

Vierailija
nuubi
Olisin kiitollinen jos saisin vähän hyvää feedbackia. Koska monesti ihmiset on niin ilkeitä ja ajattelee vaan omasta parastaan. Mä en oo semmonen. Yritän ainakin. Mutta vaikeeta voi olla joskus :(

Mutta hyvää joulua kaikille. Tää on todennäköisesti viimenen viesti minkä paan tänne tällä viikolla.

Olisin kiitollinen jos ottaisitte selvää tuosta mun teoriasta enemmän.
Intuutio sanoo että jos ei muuta niin tossa on ainakin joku elementaarinen totuus. En sano että aina oon oikeassa. En todellakaan. Mutta toivoisin. Useammin ainakin. En toivo huonoa universumia. Enkä helvettiä. Vaan päinvastoin. En toivo kellekkään mitään pahaa. :)

Ay caramba, nuubi!
Kukapa sulle sympaattiselle täällä tahtois pahaa. Etkä todennäköisesti oo oikeessakaan, tai ehkä 50/50 - kuka tietää. Mutta kuten olet huomannut täällä on moni jo kaivanut maailmankuvansa poterot.
Hyvä/huono (50/50) neuvo: Älä etsi totuuksia itsesi ulkopuolelta. ELÄ! Ja pyri tekemään sitä mikä sinua eniten pelottaa. Se on hyödyllinen teoria.

Uusimmat

Suosituimmat