Hauskimmat viestit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tänne kaikki hauskimmat viestit. Vastaaja teki jo melko samanlaisen ketjun, mutta se on vain häirikkö viesteille.
Aloitan suositulla klassikolla:

Tjt kirjoitti

Lopeta vääristely. Ensinnäkin, olen selkeästi sanonut että Raamatussa kuvatulla tavalla. En siis ole esittänyt mitään omaa mielipidettäni vaan kirjallisen dokumentin.

jaksaa yhä naurattaa.

Kommentit (8)

Vierailija

Onkohan tämä aloitus ihan viisas. Uudelleen herätetään nauruskelun kohteina olevia viestejä.

Lisäisin vielä, että oikea huumori on eri asia kuin muka tyhmillenne naureskelu.

Katselkaa omaa napaanne!

Vierailija
liis@
Onkohan tämä aloitus ihan viisas. Uudelleen herätetään nauruskelun kohteina olevia viestejä.

Lisäisin vielä, että oikea huumori on eri asia kuin muka tyhmillenne naureskelu.

Katselkaa omaa napaanne!

Tiäremiäs on hyvä tyyppi ei mulla ole sitä vastaan mitään, hyvää läppää lentää sellasia täytyis olla enemmän niin elämä olis rennompaa. Tosin tiäremiäs taitaa vihata kissoja ja minä pidän kissoista.

olenko väittänyt tjt:ttä, tieremiästä tai joitain muita tyhmiksi?

Vierailija
liis@

Katselkaa omaa napaanne!

Jos meinaat tiäremiehen parhaiden linkkausta, niin aika pahasti hakoteillä olet. Lue noita tiäremiehen viestejä. Jalostettua huumoria. Vain tyhmä pitää moista nerokkuutta tyhmänä.

Vierailija
nuori_urho
liis@

Katselkaa omaa napaanne!

Jos meinaat tiäremiehen parhaiden linkkausta, niin aika pahasti hakoteillä olet. Lue noita tiäremiehen viestejä. Jalostettua huumoria. Vain tyhmä pitää moista nerokkuutta tyhmänä.

Huomasithan sanan muka. Sama huomautus aloittajalle ja muillekin!

Vierailija
liis@

Katselkaa omaa napaanne!

Nauraa voi hyvälläkin. Sellaisia viestejä, jotka tekee lukijat iloisiksi, olisi kyllä ihan hyvä kerätä yhteen paikkaan muiden iloksi. Ne on niitä huumoriviestejä. Toisen pilkkaamis/nolostusjuttuja ei pitäisi laittaa tähän ketjuun.

Ajattelin ns. häirintäviestien keruulla yhteen paikkaan sitä, että siellä saa keskustella sitten epäasiallisesti ihan mielensä mukaan, ja että asiaviestit pysyy paremmin omassa ketjussaan. Häirintäviesteillä tarkoitan lähinnä henkilökohtaisuuksia tai muuten keskustelun aiheesta täysin poikkeavia viestejä, joiden tarkoitus on pelkästään häiritä keskustelua itse asiasta.

Jotkut kutsuvat ylläkuvaamaani häirintää trollaukseksi. Se on kuitenkin liian yleinen ja epätarkka termi kuvaamaan sitä, mitä oikeasti on tarkoitus tehdä häirintäviesteillä: häiritä -> lamaannuttaa keskustelu.

Uusimmat

Suosituimmat