Maailmankaikkeuden luonut algorytmi!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

En oikein voi allekirjoittaa TJT2:n toteamusta sille, ettei Laki riitä tuottamaan elämää... Se kyllä sen tekee, jos sitä noudattaa. Armo UT:ssa on vain kasvatusta sen hyväksymiseen, kun ihminen ei kerralla voi lakia omaksua...

F(x,y,z,T0,T1,v, alfa11,alfa12, alfa21,alfa22,k), siinäpä koko avaruuden generoinut funktio...

Eli 3D-koordinaatit, paikka ajassa, liikkeen kestoaika, nopeus, kappaleen asennon kulmat(2 kulmaa per 3D-objekti, ja samat liikkeelle alfa 21,22 ja skaalauskerroin vaikkapa 10-eksponenttina...

Kaikki voidaan laskea näistä, jopa kiihtyvyys a=v/T1, Ehkäpäs joku kurko tahtois vielä jottain tohon lisätä vakuutan että noilla tulee toimeen!
Elikkä kurkot tietysti antaa vain useampia k-kertoimia...

Kommentit (2)

Vierailija

Viitsisitkö millään palata suunnittelupöydän ääreen ja tehdä sen itse algoritmin sinne funktion sisään?

Vierailija
re
Viitsisitkö millään palata suunnittelupöydän ääreen ja tehdä sen itse algoritmin sinne funktion sisään?

Joo ja unohdin miltei tärkeimmän muuttujan, eli partikkelin koon... Eli se sinne täytyy vielä ympätä, mutta sehän tuleekin siinä funktiomäärittelyssä, joten riittäisikö pelkää TIHEYS, ROO, lisättynä sinne yhtälön perään? Sitten se itse kaava ilmaisee tuon tiheydellä roo olevan kappaleen ulottuvuudet...

F(w)=x^2+y^2+z^2=300m^2

Toi antaisi ihan kivan pallon, määrittelyehdolla
10m

Kuutio olisi yksinkertaisesti sama kuin toi ilman funktiota, mutta noilla määrittelyehdoilla, vai tulisiko kuutio sitten jotenkin funktiolla en heti keksi sitä...
f(w)=|x*y*z|=1000
f(w)=|x|+|y|+|z|=30

Uusimmat

Suosituimmat