Pimeäajo autokoulussa

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kesällä ajoin 1-vaiheen ja nyt ennen kuin menen 2-vaiheeseen niin pitääkö pimeäajo olla suoritettu.

Ei ole tietoa pimeäajosta, kuin vuosi sitten olin autokoulussa ja kesällä sain suoritettua 1 vaiheen.

Kommentit (8)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ainakan ennen pimeäajo ei ollut mitenkään pakollinen. Itse en ole sitä koskaan ajanut. Tokassa vaiheessa oletetaan, etä olet joskus pimeäsäkin ajanut ja tiedät tavat.

Vierailija

Kyllä sen ennen kakkosvaihetta pitää ajaa. Aikasintaan syksyllä voi alottaa, en tosin tiiä kuinka pitkään pitävät viellä moisia, mutta kannattaa kysellä. Itse olen kakkos vaiheenkin ajanut kesän tienoilla. Mutta voihan sitä käydä autokoulusta kyselemässä sitä että onko pakollinen ja jos on niin sitten ajaa sen pois alta ennen kakkosvaihetta.

Hintaa tuolle omalla kohdalla tuli n. 40e tyttöystävälle 75e muistaakseni. Että riippuu hyvinpaljon paikasta missä ajaa.

Vierailija
Volitans
Pimeetä. Helppoahan tuo on. Kai sitä voi itsekin pimeällä ajaa, vai rahastaako autokoulu välistä?

Rahastustahan tuo vain on, itsekkin olin ennen tuonne menoa jo kymmeniä kertoja ajanut pimeällä.

satunnaisen autokoulun sivuja lainaten

"Pimeän ajo on pakollinen suoritettava ennen II-vaihetta. Pimeän ajot ajetaan joko I-vaiheen tai ns. välivaiheen aikana. Autokoulut saavat ajattaa pimeän ajoja loka-maaliskuussa."

lähde: http://www.sandholminautokoulu.fi/pimea.html

Uusimmat

Suosituimmat