Mitä vittua, hassista kehiin!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin, 4 vuotta lääketiedettä opiskelin, koska en halunnut pusmanniksi tai savoriksi isona, aloin polttamaan hassista ja opiskelin farmakologiaa sekä hieman toksikologiaa, jopa niin että tein väitöskirjan aivojen toiminnasta ko. elimen altistuessa vieraille aineille, 5 HT-osasto tuli tutuksi sekä ad-energiset reseptorit.
Nythän on niin että kaikki jo toki tietävät että aivojen vapauttama anandamidi säätelee mm. glutamiini-välittäjäaineen eritystä soluista ja näin säätelee neuronien keskinäistä viestintää.
THC on dimensioiltaan anandamidin kaltainen ja siksi hillitsee/häiritsee jopa lähes voimakkaammin kuin aivojen omat säätelyaineet neuronien aineenvaihduntaa.
Tajuaakohan kukaan vitun urpo juntti että on ihmisiä, joiden aivotoiminta on liian vilkasta, mikä aiheuttaa ahdistusta, hassis on siihen erinomainen lääke.
Ei voisi vähempää kiinnostaa, mä ainakin polttelen hassista(äärimmäisen pieniä määriä) hillitäkseni aivojeni suunnatonta rynnistystä. vittu

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Äänetys ei onnistunut tarkoitetulla tavalla mutta mitä sitten, jos joku haluaa kertoa eriävän mielipiteen, kerro, jos et ole olli suomalainen.
t. toksikologian tohtori tv

Vierailija
Ottis
Ihan on laillisiakin lääkkeitä yliaktiivisuuten.

Ei ole kyse sairaudeksi luokiteltavasta yliaktiivisuudesta vaan "eikö voitais vähän hidastaa" meinigistä!.

Vierailija

mikä muute on funktio adrenaliinineurotransmitteriradoilla aivoissa. Luentomatskut tai fysiologiankirja ei kerro ? pitäs ehkä fundamental neuroscienceä tutkia mut ei jaksa

Vierailija
rantapanda
mikä muute on funktio adrenaliinineurotransmitteriradoilla aivoissa. Luentomatskut tai fysiologiankirja ei kerro ? pitäs ehkä fundamental neuroscienceä tutkia mut ei jaksa

Esitit kysymyksen, johon ei tietysti pysty vastaamaan, jäsennä "kymysys" uudella tavalla niin harkitsen viitsinkö vastata, kuuntele ensin tää,
http://www.youtube.com/watch?v=atjadmtst&I ,
Jos linkki ei toimi, --> youtube.com --> ultravox --> voice, oikeesti vitun hyvä biisi..

Vierailija
fenomenologi
Niin, 4 vuotta lääketiedettä opiskelin, koska en halunnut pusmanniksi tai savoriksi isona, aloin polttamaan hassista ja opiskelin farmakologiaa sekä hieman toksikologiaa, jopa niin että tein väitöskirjan aivojen toiminnasta ko. elimen altistuessa vieraille aineille, 5 HT-osasto tuli tutuksi sekä ad-energiset reseptorit.
Nythän on niin että kaikki jo toki tietävät että aivojen vapauttama anandamidi säätelee mm. glutamiini-välittäjäaineen eritystä soluista ja näin säätelee neuronien keskinäistä viestintää.
THC on dimensioiltaan anandamidin kaltainen ja siksi hillitsee/häiritsee jopa lähes voimakkaammin kuin aivojen omat säätelyaineet neuronien aineenvaihduntaa.
Tajuaakohan kukaan ***** urpo juntti että on ihmisiä, joiden aivotoiminta on liian vilkasta, mikä aiheuttaa ahdistusta, hassis on siihen erinomainen lääke.
Ei voisi vähempää kiinnostaa, mä ainakin polttelen hassista(äärimmäisen pieniä määriä) hillitäkseni aivojeni suunnatonta rynnistystä. *****

Mistahan johtuu etta itselleni kannabis tuotteet toimivat juuri painvastoin. Selvinpain pystyn kylla ihan funtsimaan asioita, mutta jos olen jotain nauttinut, niin joka asiasta ja teoriasta kehittelen sen 50 eri vaihtoehtoa ja paatelmaa.
Ei ole kylla lainkaan rauhottava vaikutus minulle.

Vierailija

Näin on.
Kannabis auttaa älykkyyden mukanaan tuomaa tuskaa vastaan.
Te tyhmyrit ette vaan sitä tajua.
Kannabis lailliseksi!...eipäs kun ootas....
Kannabis pakolliseksi !

Vierailija
Enpäs
Näin on.
Kannabis auttaa älykkyyden mukanaan tuomaa tuskaa vastaan.
Te tyhmyrit ette vaan sitä tajua.
Kannabis lailliseksi!...eipäs kun ootas....
Kannabis pakolliseksi !

Jaa, tarvitsevatko tyhmätkin muka kannabista?

Vierailija
fenomenologi
rantapanda

Esitit kysymyksen, johon ei tietysti pysty vastaamaan, jäsennä "kymysys" uudella tavalla niin harkitsen viitsinkö vastata, kuuntele ensin tää,
Jos linkki ei toimi, --> youtube.com --> ultravox --> voice, oikeesti ***** hyvä biisi..

noh medullary epinephrine neuroneista lähtee yhteydet ainakin talamukseen,hypotalamuksee, selkärankaa ja kai vielä väliaivoihin taijohonkin. nämä siis erittävät käsittääkseni adrenaliinia.. mitä nää tekee

Vierailija
mirushka
fenomenologi
Tajuaakohan kukaan ***** urpo juntti että on ihmisiä, joiden aivotoiminta on liian vilkasta, mikä aiheuttaa ahdistusta, hassis on siihen erinomainen lääke.
Ei voisi vähempää kiinnostaa, mä ainakin polttelen hassista(äärimmäisen pieniä määriä) hillitäkseni aivojeni suunnatonta rynnistystä. *****

Mistahan johtuu etta itselleni kannabis tuotteet toimivat juuri painvastoin. Selvinpain pysyn kylla ihan funtsimaan asioita, mutta jos olen jotain nauttinut, niin joka asiasta ja teoriasta kehittelen sen 50 eri vaihtoehtoa ja paatelmaa.

Kyse onkin siitä että polttaa erittäin pieniä määriä, eli 0,1 g tupakan sekaan, sen polttaa 5 erässä..

Vierailija
fenomenologi
mirushka

Mistahan johtuu etta itselleni kannabis tuotteet toimivat juuri painvastoin. Selvinpain pysyn kylla ihan funtsimaan asioita, mutta jos olen jotain nauttinut, niin joka asiasta ja teoriasta kehittelen sen 50 eri vaihtoehtoa ja paatelmaa.

Kyse onkin siitä että polttaa erittäin pieniä määriä, eli 0,1 g tupakan sekaan, sen polttaa 5 erässä..

Joo oon aika tottumaton polttelija. Juuri tuosta ylempana mainitsemastani syysta. Mutta melkein kaikki kamut polttelee, niin ehka ne on tarjonneet mulle vahan liian vahvoja paukkuja
Ens kerralla koitan ihan minimilla!

Vierailija
rantapanda
fenomenologi
rantapanda

Jos linkki ei toimi, --> youtube.com --> ultravox --> voice, oikeesti ***** hyvä biisi..

noh medullary epinephrine neuroneista lähtee yhteydet ainakin talamukseen,hypotalamuksee, selkärankaa ja kai vielä väliaivoihin taijohonkin. nämä siis erittävät käsittääkseni adrenaliinia.. mitä nää tekee

Tämä viestisi ei vastaa todellisuutta, siihen on poimittu joitakin vääriä, väärin kirjoitettuja E.. , jos tahdot tietää adenergisestä toiminnasta lisää, kuuntele ensin tää, aika hyvää aerosmithiä, http://www.youtube.com/watch?v=snzeq8hg1za
Jos linkki ei jälleenkään toimi, youtube --> aerosmith --> dream on..
Ei toimi suora linkki, noh,

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat