klo 15:09 | 27.12.2007
Joulupukki toi veikkauksen raaputusarvan. Voitin kympin. Onko vinkkejä tuon kympin tuhoamiseen, vai meenkö töitten jälkeen paariin?
Joulupukki toi veikkauksen raaputusarvan. Voitin kympin. Onko vinkkejä tuon kympin tuhoamiseen, vai meenkö töitten jälkeen paariin?
Ladataan...
Saat paketin viikon tiedeuutisia joka perjantai.
Sivut
Onnea! Älä mene paariin. Hae Duon alkosta pullo vodkaa, saat enemmän känniä.
Hanki lähikaupasta sokeria ja hiivaa. Saat vielä enempi känniä!
Tai osta hanskat.
Ei kestä pää kirkkaita. Doriksen ja Valdemarin vois tietysti hakea.
Heti pitäis känniä saada, tai ei ollenkaan.
Mulla on jo hanskat.
Mutta kaikesta huolimatta kiitos asiallisista vastauksista kaikille vastaamaan vaivautuneille!
Tässä vaiheessa voisin kommentoida, että tuo 'tai ei ollenkaan' voisi olla oikein varteen otettava vaihtoehto. Voisit sitten sillä kympillä ostaa vaikka rusinoita ja pullon limpparia ja vaikka pahvipitsan ja vuokrata leffan. Voit sitten elokuvaa katsellessasi syödä sen pitsan ja juoda virvoitusjuomaa ja ottaa jälkkäriksi rusinoita.
Osta veeseen pönttöön uudet hienot kannet, tuolta lidlistä saa niitä.
Olen fiksu ja älykäs!
Uudet kalsarit on aina hyvä ostos. Aleaikaan voi saada kympillä reilun nipun.
No joo. Lidlistä ostin 12pulloa olvia kun oli tarjouksessa. Muuten kyllä melko perverssin oloinen kauppa.
Eikä ole. SE on kova paikka. KOVAT JÄTKÄT KÄY LIDLISSÄ!!!
Mummot käy alkossa..
Olen fiksu ja älykäs!
Pah. Sano yksikin laaadukas tuote minkä sieltä voi ostaa.
Metsähunaja. Se on ihan sairaan hyvää. Makeaa mutta ei liian makeata. Parasta hunajaa mitä olen maistanut. Sopii hyvin syötäväksi sellaisillekkin joilla helposti alkaa hampaita vihlomaan.
Suuvesi on myöskin laadukasta. Siellä on täynnä laadukasta tavaraa. Ranskiksiakin saa kilon eurolla. 2 kiloa alle 2 eurolla.
Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)
Laadun tae?
On. Ne on hyviä. Olen syönyt niitä monta vuotta ja vieläkin maistuvat tosi hyville. Ne ei myöskään pala niin helposti kuin muut ranskikset.
Valehtelet.
Vaippoja.
Olvi ei olutta.
Mainio idea. Ce- taitaa tarvitakkin niitä pidätysongelmien takia.
En valehtele.Puh ei valehtele koskaan.
No ei. Ihan vaippaikäisille hankittavaksi tarkoitin. Lidlistä saa laadukkaita vaippoja halvemmalla kuin muualta.
Okei. En ole ostanut/kokeillut/käyttänyt. Eli en tiennyt että näin on asiat.
Ei ole niin väitettykään.
Sivut