Benazir Bhutton murha

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Pakistanin äärimuslimit ovat onnistuneet murhaamaan Benazir Bhutton ja saaneen maan entistäkin vaikeampaan tilaan. Maa on ydinasevaltio ja ainakin tällä hetkellä USA:n leirissä virallisesti. Murha on aina surullinen uutinen ja tässä tapauksessa jo B. Bhutton isäkin murhattiin . En ole Islamin, enkä Pakistanin asioiden erikoistuntija, mutta väkivalta synnyttää väkivaltaa, kuten jo tänään on käynyt.

Sivut

Kommentit (85)

Vierailija
liis@
Pakistanin äärimuslimit ovat onnistuneet murhaamaan Benazir Bhutton ja saaneen maan entistäkin vaikeampaan tilaan. Maa on ydinasevaltio ja ainakin tällä hetkellä USA:n leirissä virallisesti. Murha on aina surullinen uutinen ja tässä tapauksessa jo B. Bhutton isäkin murhattiin . En ole Islamin, enkä Pakistanin asioiden erikoistuntija, mutta väkivalta synnyttää väkivaltaa, kuten jo tänään on käynyt.

Huh, millon siitä ydinasevaltio on tullut?
Oon ollut vähän pimennossa kun aloin seuraa uutisia ja hesaria kunnolla vasta 1 vuosi sitten.

E. ohoh! jo vuonna 1988 vähän pimennossa
Eipä sitä missään oo merkittävästi julistettu, mun nykytietämyksen mukaan vaan, venäjä, I-B, usa, ranska, intia, N-korea ja kiina ( mahdollisesti myös israel, E- afrikka ja iran) olisi ydinase valtioita täytyy lisätä se pakistan aivokoppaan

Huhhuh huolestuttavaa kun noin monella diktatuuri Ja "väkivaltaisella" maalla on ydinaseita.

Vierailija

Murhat kuuluvat poliittiseen työkalupakkiin siinä missä mielistely, kieroilu ja valehelukin. Olalletaputtelijoiden ja murhaajien suodattelu on vaikeaa.

Vierailija
peippo

Oon ollut vähän pimennossa kun aloin seuraa uutisia ja hesaria kunnolla vasta 1 vuosi sitten.

Eikä siinä vielä kaikki. Oletko kuullut, että Suomi voitti EUROVIISUT!

Vierailija

Surullinen tapaus, vähintään!

Pakistan, vanha pohjoisinta, lohkaistiin länsimaitten painostuksesta muusta Intiasta 1900-luvun puolivälissä. Siitä tuli islamilainen valtio. Nyt siellä on kaksi ydinvaltiota vastakkain.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pakistan

With the death of General Zia in a plane crash in 1988, Benazir Bhutto, daughter of Zulfikar Ali Bhutto, was elected as the first female Prime Minister of Pakistan.

The nation was founded officially as the Dominion of Pakistan in 1947, under the leadership of Mohammad Ali Jinnah and the Muslim League, and was renamed the Islamic Republic of Pakistan in 1956.
Main article: History of Pakistan
The Indus region which covers much of Pakistan, was the site of several ancient cultures including the Neolithic era Mehrgarh, and the Bronze era Indus Valley Civilization (2500 BCE - 1500 BCE) at Harappa and Mohenjo-Daro.[11]

Vierailija
somedude
peippo

Voittiko??!!!??! heti kadulle juhlimaan!

No kyllä mä nyt ton tiedän.

Mutta, että pakistanilla huhhuh! just tollasille muslimi(homo erectus ) hihhuli valtioilla joissa on levottomuuksia, terroristijärjestöjä, itsemurhapommittajia, NAISORTOA, [size=150:212tf3d3]seksuaalitietämättömyyttä[/size:212tf3d3], [size=200:212tf3d3]lämmintä coca-colaa[/size:212tf3d3] ja kaiken lisäksi [size=200:212tf3d3]pyhiä lehmiä[/size:212tf3d3]. Niin, että tollasilla valtioilla on ydinaseita.

Vierailija
peippo
somedude
peippo

Mutta, että pakistanilla huhhuh! just tollasille muslimi(homo erectus ) hihhuli valtioilla joissa on levottomuuksia, terroristijärjestöjä, itsemurhapommittajia, NAISORTOA, [size=150:2klfnjoz]seksuaalitietämättömyyttä[/size:2klfnjoz], [size=200:2klfnjoz]lämmintä coca-colaa[/size:2klfnjoz] ja kaiken lisäksi [size=200:2klfnjoz]pyhiä lehmiä[/size:2klfnjoz]. Niin, että tollasilla valtioilla on ydinaseita.

Joo huhhuh puuttuisi vielä että valtiot kuten USA tai Venäjä saisi ydinaseita.

Vierailija
peippo

Huh, millon siitä ydinasevaltio on tullut? :shock:

Ryömit tynnyristä pois?

Intia ja Pakistan ovat kalistelleet tämän tästä sapeleita (=ydinaseita), viimeksi kai 90-luvun lopulla. Noita aseita löytyy myös ainakin Israelilta ja joidenkin tietojen mukaan myös Etelä-Afrikalta.

Vierailija
liis@

Hyvin traagista ja ikävää. Bhutto oli luvannut tehdä jotain Pakistanissa islamistisen terrorismin vähenemiseksi. Ehkä hänet murhattiin siitä syystä? Islamistithan ajattelevat olevansa oikeassa ja muut väärässä. Bhutto'a pidettiin kaiken lisäksi USA ystävänä ja länsimaalaistuneena naisena. Islamistit ei sellaista siedä ja vielä naisen ollessa kysymyksessä.

Vierailija
somedude
peippo
somedude
peippo

Mutta, että pakistanilla huhhuh! just tollasille muslimi(homo erectus ) hihhuli valtioilla joissa on levottomuuksia, terroristijärjestöjä, itsemurhapommittajia, NAISORTOA, [size=150:3clses6o]seksuaalitietämättömyyttä[/size:3clses6o], [size=200:3clses6o]lämmintä coca-colaa[/size:3clses6o] ja kaiken lisäksi [size=200:3clses6o]pyhiä lehmiä[/size:3clses6o]. Niin, että tollasilla valtioilla on ydinaseita.

Joo huhhuh puuttuisi vielä että valtiot kuten USA tai Venäjä saisi ydinaseita.

Niillähän on jo, oletko sinäkin asunut tynnyrissä? sinähän tiedät enemmän kuin minä! suosittelen ultimate mallia siinä on äänieristys niin ei vahingossakaan pääse mitään tiedonjyväsiä maailmaasi.

Vierailija
re
peippo

Ryömit tynnyristä pois?

Tismalleen jotain valittamista?

Vierailija
somedude
[size=200:vvhik8gh]pyhiä lehmiä[/size:vvhik8gh].

Ruotsalaiset yritykset mainostaa Suomessa, että "Suomalainen lehmä on viisas (kun ostaa ruotsalaista maitoa)". (Arla, Inglman).

Vierailija

Intia vaikuttaa rauhan maalta, koska ovat mukana ydinaseiden leviämisen kieltävässä sopimuksessa (Pakistan ei) ja ovat sitoutuneet olemaan käyttämättä ydinasetta ensin (Pakistan ei).

Nämä itsemurhapommittajat ei muistuta Gandhia sitten ollenkaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat