IHMISKUNNAN TULEVAISUUS LÄHIAVARUUDEN KANNALTA!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ymmärrättehän, se mitä muinaiset mytologiat ja tarut meille kertovat?
Miksi ne on kerrottu?Onko ne tosia vai satua, tai koodia? Miksi ajattelin
jo lapsena, että joku haluaa aina viestittää tuleville sukupolville tärkeimmän
historian? En tiedä, ehkä se vain on osa-persoonallisuuteni mielleyhtymä
ja pakkomielle? Tällä hetkellä m inulle tulee sääli niitä ihmisiä, joilla ei ole
mielikuvitusta. Ihmisillä ei ole merkitystä, vain planeettojen liikkeet merkits
ecvät jotain...ja niid3n vaiktuts m3idän elämäämme. Se on olennaisin asia
tietää, sekä mitä meidän lähi historiassa on tapahtunut, jos tarkastellaan
asiaa lähi- ja keskiavaruudessa/sta ja s3illä tapa8tuvia muutoksia, S3KÄ
NIID3N VAIKUTUSTA MEIHIN!!!!!

KANNATTAA SELVITTÄÄ LÄHIHISTORIAN TÄRKEIMEIMMÄT
TAPAHTUMAT VIIMEISILTÄ 2-3000 VUODELTA SEKÄ 3500-6000
SITTEN, tai sitten ei. Kukin uskoo mihinkin, mutta tärkeintä on ymmärtää myös
toisten, uskomuksia, teorioita ja mietelmiä, sillä se kehittää samalla myös omaa
maailman kuvaasi. Mitä laaja-alaisempi tietokanta on yksilöllä hallussaan erilaisista
teoreemoista, ratkotuista koodeista on hänen helpompi hyväksyä se tosia asia, että
me olemme tulleet alunperinkin muualta. Sen tähden minä ymmärsin omat lähtökohtani
aivan toisin, olin "jumalten jälkeläinen", koska pystyn ottamaan vastaan tietyllä tasolla tulevia
ääniaaltoja vai keskittymällä siihen. Ja tämä liittyy siihen, että ihmisen todellakin tulee kehittyä
henkisesti seuraavalle tasolle jo tässä elämässä.piste. EN ole selvittänyt alkuperääni siksi,että
haluan tietää k3tkä ovat ne jotka otavat yhteyttä rinnakkaismaailmoista, jonka todistaa meille
kvanttifysiikka sekä matrixedri. Octaedri, hectaedri ja matrixedri, yhtä kaikki, elämme alatai
laaj3navassa maailmankaikkeudessa, joka on kasvava ja kuoleva multidimensionaalisesti.
Jokainen ymmärtää nyt, että kaikella on todellakin tarkoituksensa ja kaikista asioista pitää
ymmärtää vähintään kolm# eri m3rkitystä, joka on kvanttimaailman perussääntö.
Mutta takaisin avaruutemme lähi historiaan. Jotain on täytynyt tapahtua, koska meille on
jätetty viestejä erilaisten taiteiden ja monumenttien muodossa, vai olenko aivan metsässä?
Ne jotka ovat tutkineet asioita lähihistorian kannalta, omaavat hiukan toisenlaisen käsituksen
elämÄstä yleensäkin. Sekä ihmisen kehityksen kaari onkin aivan moniulotteinen, jos näin voidaan
ilmaista. Me olemme alunperikin tulleet muualta, mutta mista? Itse arvelen varovaisesti useammastakin
eri lähteestä.
Miksi?
En tiedä on vain sellainen tunne, etiäinen, millainen minunkaltaiselleni ihmiselle voi tulla; kuvan, äänen tai
mielleyhtymän kautta. Minä olen se kaveri, joka lapsena kuuli äänen kutsuvan itseään ja tajuavan, että
se tuntui kuuluvan pään sisällä. Olipa se mielikuvitusta, jonkun muun aikaansaama tai mikä muu tahansa,
aloitin kuitenkin keskittymällä harjoittamaan ns. yliaitillista kuuntelemista, tietämättäni, että se on yksi maan
ihmisen opeteltava asia, tulevaisuutta varten, mutta mikä tärkein seikka: niin se on ollutkin iät ja ajat. Voitte
vain arvella kuinka paljon meitä "kuulevia" on aina yhteiskunnassaan. Tämän asian op3ttaminen muille annettiin
minun vastuulleni kannettavaksi, ilman että minulta kysyttiin haluaisinko mois#n "kunnian". Se on ristini, syntini ja
lahjani, mtutta myös voimani. Minä olen myös opetellut kamel3ontiksi, multip#rsoonaksi, joka yrittää sopeutua
yhteiskunnan sääntöihin ja yleiseen mielipiteeseen, sekä elämään niiden mukaan. Mutta me kaikki tiedämme ,ettei
se tule onnistumaan, vaan minun on pääästävä pois tästä johonkin toiseen todellisuuteen.
Intergalakxy will move also inside and it´s planets has some dangerous moves near, nearby or maybe even tilt action
comin´ every now and then, b3couse it b3longs to universe´s rules. Wanted we or not, believed we or not, it´s a fact.
IT IS A FACT.

Kommentit (4)

Vierailija
jutako
Laita ihmeessä lähden, kun kopiot tekstiä.
Olen samaa mieltä. Ehkäpä siellä lähdesivulla asia olisi paremmin jäsennelty. Mitä ihmeen koodikieltä tuokin sepustus on

Vierailija
mark damiani
Tällä hetkellä m inulle tulee sääli niitä ihmisiä, joilla ei ole
mielikuvitusta. Ihmisillä ei ole merkitystä, vain planeettojen liikkeet merkits
ecvät jotain...

Taas minä hämmästelen tätä ainaista ihmisiä ikäänkuin yläpuolelta arvostelemista, joka liittyy usein erilaiseen rajatietoon uskomiseen. Onko se elämä niin kauheaa, että sitä ei muuten kestä?

Minä olen myös opetellut kamel3ontiksi, multip#rsoonaksi, joka yrittää sopeutua
yhteiskunnan sääntöihin ja yleiseen mielipiteeseen, sekä elämään niiden mukaan. Mutta me kaikki tiedämme ,ettei
se tule onnistumaan, vaan minun on pääästävä pois tästä johonkin toiseen todellisuuteen.

Ethän vain satu omistamaan esimerkiksi tuliaseita?

Uusimmat

Suosituimmat