Keksikää tehokkaampi uudenvuoden lelu ku liekinheitin :)

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Keksikää tehokkaampi uudenvuoden lelu ku liekinheitin. Eikä mitään saatanan naulapyssyjä

Kommentit (12)

Vierailija

Oon kyl oikeestaan aina halunnu ampuu semmosen paksun ja kalliin putkilon ( uudenvuoden ilotulitteen ) [ väh. 17cm diametriltään ] niin samallailla kun singolla ammutaan..eli olalta siis.. se ois cool.

Ainut harmi että siinnäkin on omat riskinsä

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

vanha hydrauliikka sylinteri. varsi vittuun mäntineen, polttamalla tahi rälläkällä tuubista n. 50cm pitkä. muista hioa leikkaus jäljet ettei tule haavoja, turvallisuus ennen kaikkea. sitten etsimään sopivan kokoisia laakerin kuulia mieluiten pikkuisen pienempiä kuin tuubin sisähalkaisia. tuubille todella vankka tellinki niin että tuubi on n. 45 asteen kulmassa. mustaa ruutia riittävästi mutta turvamatkan päähän itse tuubista. rätei ja lumpui vaimon vaatokomerosta (yksi juhlamekko mielellään uusi, lienee riittävä). itse duunattua (ellei sitten saa oikeaa systyslankaa metrikaupalla )sytytyslankaa sen verran että ei lopu kesken vaikka käyttäisit metrin pätkän kerta laakiin.

tuubi kannattaa puhdistaa muuten ensin huollisesti hydrauliöljystä. sytytyslanka tungetaan hydrauliletkun natsasta sisään riittävän pitkälle, tuubiin kohtuudella ruutia perään tuppo vaimon parhaasta läniggistä, kuula perään. ennen tulitikkujen havittelua kannattaa miettiä voiko ampumissuunnassa mahdollisesti liikkua ihmisiä 1km päässä jos voi niin vaihda paikkaa tai jätä lanka kokonaan sytyyttämättä. jos kuitenkin sytytät joukse helv. vauhtia mahdollisimman kauas katsomaan.

tulee muuten hienot liekit tuubin suusta ja sopivalla ruuti annoksella 30mm kuula lentää jopa 700 metriä. muutaman lataus kerran jälkeen voi sormia lämmitellä tuubissa latausten yhteydessä.

toisen polven pilkkuvirhe

Vierailija
sinnipirtti
vanha hydrauliikka sylinteri. varsi vittuun mäntineen, polttamalla tahi rälläkällä tuubista n. 50cm pitkä. muista hioa leikkaus jäljet ettei tule haavoja, turvallisuus ennen kaikkea. sitten etsimään sopivan kokoisia laakerin kuulia mieluiten pikkuisen pienempiä kuin tuubin sisähalkaisia. tuubille todella vankka tellinki niin että tuubi on n. 45 asteen kulmassa. mustaa ruutia riittävästi mutta turvamatkan päähän itse tuubista. rätei ja lumpui vaimon vaatokomerosta (yksi juhlamekko mielellään uusi, lienee riittävä). itse duunattua (ellei sitten saa oikeaa systyslankaa metrikaupalla )sytytyslankaa sen verran että ei lopu kesken vaikka käyttäisit metrin pätkän kerta laakiin.

tuubi kannattaa puhdistaa muuten ensin huollisesti hydrauliöljystä. sytytyslanka tungetaan hydrauliletkun natsasta sisään riittävän pitkälle, tuubiin kohtuudella ruutia perään tuppo vaimon parhaasta läniggistä, kuula perään. ennen tulitikkujen havittelua kannattaa miettiä voiko ampumissuunnassa mahdollisesti liikkua ihmisiä 1km päässä jos voi niin vaihda paikkaa tai jätä lanka kokonaan sytyyttämättä. jos kuitenkin sytytät joukse helv. vauhtia mahdollisimman kauas katsomaan.

tulee muuten hienot liekit tuubin suusta ja sopivalla ruuti annoksella 30mm kuula lentää jopa 700 metriä. muutaman lataus kerran jälkeen voi sormia lämmitellä tuubissa latausten yhteydessä.

hehe nice, ois kiva kans testata semmosta vanhan ajan kunnon tykkiä.. eli kanuunankuula sisään vaan ja sitten ampumaan ja damagea kattomaan

Vierailija
nuubi
Oon kyl oikeestaan aina halunnu ampuu semmosen paksun ja kalliin putkilon ( uudenvuoden ilotulitteen ) [ väh. 17cm diametriltään ] niin samallailla kun singolla ammutaan..eli olalta siis.. se ois cool.

Ainut harmi että siinnäkin on omat riskinsä

1.
Hommaa jostain kuumennusta ja painetta kestävä metallipönttö kaada sinne vettä ja sulje se. Yhdistä siihen putki (mieluiten metallinen) siihen täysin tiiviisti sopiva kuula. Joku sulkuhomma täytyy olla putken ja säiliön välissä joku tiivis ja kestävä. Sitten vaan kuumentamaan vesisäiliötä kun vesi on höyrystynyt avaa sulkulevy ja kuula lentää ainakin yli 500 metriä . myytin murtajissa testattu juttu.

2. Valmista mustaruutia itse (ohjeet http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruuti )
Sitten napalmia itse. ohjeet. http://www.angelfire.com/linux/hackprod/pommit.html

Sitten vetykaasua itse. sitä on helppo valmistaa natrium hydroksidin ja folion avulla.

tee ruutipanoksesta pyöreä. Tee napalmille kypärän muotoinen kotelo joka menee juuri ruuti panoksen ympärille. Ja vetykaasulle kotelo joka menee napalmin ympärille sitten vaan tulilanka jostain reiästä ruudin luokse ja juokse!

Ruuti räjähtää mahtavasti lennättäen muut ainekset ilmaan jotka samanaikaisestiräjähtävät/syttyvät. nopeasti leviävä vetykaasu takaa laajan vaikutusalueen.

En takaa ohjeen numero2 toimivuutta, koska kehitin sen n. minuutin sisällä.

Vierailija

Kaikkein yksinkertaisin ja silti vaikuttava ase olisi omatekoinen sinko.

Hommaat jonkun putken ehkä jopa muovi kelpaa.

Ja yhdistät pari isoa rakettia ja eikun ampumaan.

Vierailija
peippo

Ja lieskat silmille ja muuta kivaa...

Kieltämättä mielenkiintoisia ideoita esiintynyt, kun luin nämä pari kyseistä aihetta käsittelevät nuubin ketjut läpi.

Suosittelen kuitenkin käyttämään järkeä ja jättämään näiden ideoiden kehittelyn enintään teoria-asteelle.

Vierailija
nuubi
Keksikää tehokkaampi uudenvuoden lelu ku liekinheitin. Eikä mitään saatanan naulapyssyjä

minäkin olen samanlaista suunnitellut ja itseasiassa tälläisen teinkin (en ole vielä kokeillut) http://img171.imageshack.us/my.php?image=kuva274fb7.jpg
tuossa on tuolainen liuska välissä, johon ilotulite pannaan.

tuolla voinee ampua kissanpieruja, roomalaisia, noidanpillejä, thunderkingejä ja muita ilmapommeja, jos muovijalausta irrotetaan kyseisistä. myös ohjuspattereita ajattelin tuohon soveltaa.

siihen sinkoideaan liittyen pitäisi ainakin jostain läpinäkyvästä muovista tehdä levy kasvojeen eteen, jotta ei naama palaisi. sitten myös kipinänkestävät vaatteet. muuten ihan toteutuskelpoinen idea, tosin kannataa lähteä liikkeelle ensin pienistä raketeista, kuten exoceteistä.
noh ehkä ensi kesänä alan kunnolla nikkaroimaan.

lähden siitä, että mietin mitä kaikkea ilotulitteita voisi ampua kannettavasta telineestä. (ei mielellään kädestä, koska voi räjähtää siihen)

Vierailija
peippo

Sinäkö otat vastuun kun jaat kakaroille itsensä telomisohjeita vitun urpo.

Vierailija
fenomenologi
peippo

Sinäkö otat vastuun kun jaat kakaroille itsensä telomisohjeita ***** urpo.

Fenomenologi.. en usko että täällä mitään kakaroita pahemmin chattailee

Vierailija
nuubi
fenomenologi
peippo

Sinäkö otat vastuun kun jaat kakaroille itsensä telomisohjeita ***** urpo.

Fenomenologi.. en usko että täällä mitään kakaroita pahemmin chattailee

Foorumissa on ollut pari kertaa tiedustelu keskustelijoiden iästä, keski-ikä on n. 30 v, alle 15 vuotiaita on suurehko kourallinen.

Uusimmat

Suosituimmat