Jackin täytyy kuolla

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Äsken luki TV-ruudussa isolla "JACKIN TÄYTYY KUOLLA". Miks täytyy? Onks ihan pakko? Välittääks edes kukaan?

Kommentit (13)

Vierailija
Moses Leone
Äsken luki TV-ruudussa isolla "JACKIN TÄYTYY KUOLLA". Miks täytyy? Onks ihan pakko? Välittääks edes kukaan?

onks sulla telkkuohjelmia? oon yksin broidin kampilla, taalla mitaan lehtee oo, enka oikein tiia miten noi digiboxit toimii, vaikka sielta jotain tietoja nakiskin?

tuleeks tanaa mitaan hyvaa enaa?

asken katoin ihme dokkarin "maailman loppu alkaa oulusta"
hurjaa kamaa.

Vierailija

Jack Bauerismeja http://www.sfgate.com/cgi-bin/blogs/sfgate/detail?blogid=18&entry_id=4830:
'Jack Bauer once forgot where he put his keys. He then spent the next half-hour torturing himself until he gave up the location of the keys.'

'If everyone on "24" followed Jack Bauer's instructions, it would be called "12"'

'Killing Jack Bauer doesn't make him dead. It just makes him angry.'

'There is the right way, the wrong way, and the Jack Bauer way. It's basically the right way, but faster with more deaths.'

Vierailija

Minä en tiennyt kuin vain tämän yhden:

Jack and Jill went to have a picnic, Only Jack came back. Jill was a fucking terrorist.

Vierailija
Moses Leone

En ainakaan minä. 24 on niin käsittämättömän paska sarja, ettei mitään rajaa.

Uusimmat

Suosituimmat