Tappava hesari ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tapanani on lukea aamun HS nk. kabinettipuolella, eriössä. Kun avaan lehden, alkaa ankara rykimiskuuro, vaikka kuukausiin ei ole ollut flunssaa
tai yskää. Mitä ihmettä lehdestä irtoaa ja onko se vaarallista, kenties saan keuhkosyövän tupakoimatta vuosien kuluessa ???
Painomuste lienee pääosin nokea, ainakin sormet ovat mustat lukemisen jälkeen, entä sen liuottimet ? Itse selluloosakin on hötelöä, irtoaako siitä esim. valkaisun klooria tai kuitupölyä ? Allergiareaktio ilmeisesti, olen allerginen vain tietyille eläinpölyille kissa, koira, heponen. Kuulin jonkun
lukevan hesarin hengityssuojain naamalla ja kertakäyttöhanskat kädessä ... reaktioni voi tietenkin johtua myös psyykkestä, onhan Sanoma-konserni maan n:o 1 sananvapauden vihollinen !!!

Kommentit (9)

Vierailija

Lue nettiversiota.
Oletko osallistunut Hesarin keskusteluihin?
Ai niin, sinuthan taidetaankin bannia sieltä etukäteen ...

Vierailija

Äässhh ... PC on liian hankala sylissä pidettäväksi aamuhartauden aikana
ja langallinen netti ei ulotu Winston Churchillin nimikkotilaan. Eikä sata vuotta ( noin ) paperilehteä lukenut osaa lukea ruudulta, sitäpaitsi siellä
on vain köyhälle kansalle tarkoitettu osa uutisista !
Mihin hesarin keskusteluun, sinähän humoristi olet !
Nettikeskusteluissaan on ennakkosensuuri, mikä tarkoittaa, ettei totuus eli busse sinne koskaan pääse, nk. "lukijat" foorumille pyrkimisen lopetin 20 vuoden yrittämisen jälkeen, se on vain vihreille !!!

Vierailija
ruskamies

Nettikeskusteluissaan on ennakkosensuuri, mikä tarkoittaa, ettei totuus eli busse sinne koskaan pääse

Kummallista, sillä minun kirjoitukseni (kirjoitan omalla etunimelläni silloin kun kirjoitan) kyllä sensuurin läpäisevät vaikka ovat joskus (usein) huomattavasti kärkkäämpiä kuin täällä ja osansa on saanut moni taho .

ruskamies
Sitten tein anteeksiantamattoman jutun, kirjoitin salanimellä tiede-palstansa pääjutun, jonka tapaturmaisesti julkaisivat .

Niinhän sinä olet kertonut .
No mitäs anteeksiantamatonta siinä on jos itse kerran julkaisivat.

Vierailija
ruskamies
Olli V
Voisit ruskis alkaa tienaamaankin saduillasi. Ookko aatellu sitä?

Uskoisitko, että tienaan jo ?

Saatat olla sinäkin lukenut bussen maksullisia, kuten 700 000
muuta !

Ei epäilystä.

Uusimmat

Suosituimmat