Virheitä sarjassa Ihmemies McGyver

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kerran rakensi laserin pelkästä rubiinista, joka taittoi auringon valoa. Oletan ettei onnistuisi.

Muista ihmeistä en osaa sanoa. Voisin laskea virheeksi myös epärealistisen aikataulun tai mahdottoman fyysisen suorituksen. Esim auton moottorin korjaaminen vauhdissa mutkaisella tiellä oli aikamoinen saavutus.

Kommentit (10)

Vierailija

No sehän onkin Ihmemies eli kaverilla on erivapauksia luonnonlakien suhteen. Eihän sen temput muuten onnistuisi.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Muistaakseni se oli suomalainen se äijä, joka keksi ihmemiehen temput. Ainaskin suomalaista sukujuurta. Kuten Pamela. Onpas tyhjänpäiväistä...

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Kerran teki kävystä pimaskan. Aika kolli, multa ei onnaa sellane. Minä osaan tehdä kävyistä vain käpylehmiä. Noo.. mukavia nekin ovat. Saisisivat olla pehmosempia etteii tule muu multa.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Ainakin ensimmäisen kerran tulleessa sarjassa oli mäkikaivuri taas(!) pulassa, tällä kertaa kylmätilassa. Löytyi sitten vodkapullo, jonka etiketissä komeili "110 proof Vodka" - tämän oli kääntäjä sitten kääntänyt: "110%:sta Vodkaa"

Vierailija

Mua se löi kerran turpaa Sveisin alpeilla tunnelissa. Sanoin notta oon Tapio Hämäläinen. Se pyyti anteeksi ja lähti kotiin. Jäi tullissa kiinni ku esitti että korkkiruuvilla veetään milkan persesstä paska ulos jos on ummetusta hällä. Tullimiehet vaihto sen vaimon kahteen käpylehmään ja viiteen sushiin.

Uusimmat

Suosituimmat