Eräs vääryys, jota en käsitä!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Söin juuri nakkia, liekkö ollut sikaa vaiko nautaa?
Mutta tähän perustuen ihmettelyni on nyt, miksei multa puraistu heti vähintäänkin sormea tuon vuoksi?

Pahuus, kuten eläinten syöminen, on asia joka vaan laajenee, jos paha ei saa palkaansa HETI vaan vaikkapa 60 vuoden päästä! Siitävain uusi ammattikuntaterroristi: käy vähän rusikoimaissa jokaista eläinten tappoon ja murhaan syyllistyneitä! Itse ainakin ton ansaitsisin!

Kommentit (5)

Vierailija
Agison
Söin juuri nakkia, liekkö ollut sikaa vaiko nautaa?
Mutta tähän perustuen ihmettelyni on nyt, miksei multa puraistu heti vähintäänkin sormea tuon vuoksi?

Pahuus, kuten eläinten syöminen, on asia joka vaan laajenee, jos paha ei saa palkaansa HETI vaan vaikkapa 60 vuoden päästä! Siitävain uusi ammattikuntaterroristi: käy vähän rusikoimaissa jokaista eläinten tappoon ja murhaan syyllistyneitä! Itse ainakin ton ansaitsisin!

Yritä sopeutua ajatukseen, myös moni muu on ollut jopa niin rohkea että he ovat haukanneet nakista palasen vaikka perkelevittusaatana raamattu nimenomaan kieltää ettei nakkia saa haukata, varsinkin jos tarjolla on myös perunasalaattia.
Näin siis riistetään hihhuleiden toimesta oikeutemme ruokaan.
Ei siis ole mikään ihme että uskovaiset (afrikassa tms)näkevät nälkää, bvittu onhan kaupoissa runsaasti ruokaa,,

Vierailija

Sama jutttu mulla perunasalaatin kanssa. Kyllä itketti! Kohta pitää leikata nurmikko kun lunta ei tule!. Veristä puuhaa. Minä olen PAHA PAHA PAHA. Minä tykkää roikuttaa lihaa. En kestä sitä jos lehmät sitä syö. Olen PAHA. Asun reijässä, jossa auringon kajo ei häikäise.

Vierailija
Janis Petke
Sama jutttu mulla perunasalaatin kanssa. Kyllä itketti! Kohta pitää leikata nurmikko kun lunta ei tule!. Veristä puuhaa. Minä olen PAHA PAHA PAHA. Minä tykkää roikuttaa lihaa. En kestä sitä jos lehmät sitä syö. Olen PAHA. Asun reijässä, jossa auringon kajo ei häikäise.

Jos tilanne todella on tämä, on syytä olla tarkkana, sain sisäpiiritietoa, hihhulit ovat matkalla pelastamaan sinut, tekeydy joulupukiksi, siihen he myös uskovat, saat näin lisäaikaa paeta todellisuuteen.

Vierailija

Kyllä se vain on niin, että viisainta pysyä lihassa, vaikka olis kuinka nätti ja suloinen paistikas.

Oleminen on jatkuvaa sotaa, minkä kasvit hoitavat myrkyillä/pahalla maulla. Kaiken lisäksi myrkyt ovat usein hitaasti kertyvää laatua. Esim. jänis vaihtaa välillä ruokakasveja, ellei vaihda niin henki pois.

Niin, että pysykää erossa ruohoista, varsinkin elävistä, joissa on luultavasti enämpi myrkkyjä. Parempi syödä lehmä, joka on siilannut osan myrkyistä pois, maksan voi tarjota naapurille. Ruuansulatuksen vuoksi kannattaa syödä lehmä karvoineen. Saa kuitua.

Vierailija

Ehkä yksi kaikkien aikojen legendaarisimpia threadin aloituksia.

Agisson olen yhä sitä mieltä että sinun pitäisi ruveta keräämään kirjoituksiasi blogiin tai johonkin.

Uusimmat

Suosituimmat