Kuka on Elina?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jotenkin outo, ja mistähän ketjusta herppasi. Ei ole mun naisia, eikä koskaan tule olemaankaan

----- Original Message -----
From: Elina Väyrynen elina.xxxxxx@uusikaupunki.fi
To: ite@kraateripiru.net
Sent: Wednesday, January 02, 2008 8:28 PM
Mene vittuun pelle

Todella rakentavia yksityisposteja. Vai?

Kun edes tietäsi. Sen vaan tiedän että Tiede -foorumin kautta on tullut, koska en muualla käytä tuota osoitetta.

Ei liity tiedeaiheisiin, vaan sekopäisiin naisiin. Mitä tein väärin

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija
slam
Opettajasi ensimmäiseltä luokalta
Mun opettajat ovat jo kuolleet. Olen 55 v. Miksi minulle tollain hyökätään

Vierailija

Sinun on vaan kestettävä. Huumoria pesään.
Oikeasti, miten sinulla meni pikku-Joulut. Muistatko mitä siellä tapahtui?
Että, jospa siltä meni vain hermot.
Et edes tuntenutkaan Elina Väyrystä ja heti vain...hmmm
Forssan likkakin sanoi tumpelolle, että mitä sinä sieltä ronaat, tosa se on.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Se on joku Uudenkaupungin kunnan palveluksessa oleva. Kunta syyllistyy solvaukseen - tai eipä tuo varmaan solvaus ole. Kyseessä on selvää seksuaalista häirintää! Ehdottaa sukupuoliaktia kanssasi - aika suorapuheista on.

Vierailija

Tietäsitte vaan mitä yv-viestejä me naiset joskus saamme. Palstan pojan-nappulat kuvittelee olevansa aikuisia miehiä.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Ayla
Tietäsitte vaan mitä yv-viestejä me naiset joskus saamme. Palstan pojan-nappulat kuvittelee olevansa aikuisia miehiä.

Leveile nyt siinä vielä

Olbe
Seuraa 
Viestejä1447
Liittynyt16.3.2005
Ayla

Kannattaisiko harkita hieman vähemmän provosoivia avatar-kuvia. Ja provosoivalla tarkoitan tässä yhteydessä kauniita naisia

Cargo
Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007
Olbe
Ayla

Kannattaisiko harkita hieman vähemmän provosoivia avatar-kuvia. Ja provosoivalla tarkoitan tässä yhteydessä kauniita naisia

Aylahan voi todellisuudessa olla vaikka kuinka väsyneen näköinen ja lihava muslimi-emakko! -kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää.

" sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa "
- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

Cargo
Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007
Lassi

Itse en voi kuin huokailla ja mastuboida odotellessani yksityisviestiä Elinalta.....

" sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa "
- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

Vierailija
Olbe
Ayla

Ei se minun kuvista tai avataareista johdu. Jotkut vain alkavat tekemään tulkintojaan kirjoituksistani ja alkavat kuvitella että minä olisin kiinnostunut heistä seksuaalisessa mielessä tai muuten. Johtuu kaiketi siitä että heitän huumoria aika usein, en siis ole hiljainen ja ujo, enkä vakava naamaainen tosikko.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Lassi
Jotenkin outo, ja mistähän ketjusta herppasi. Ei ole mun naisia, eikä koskaan tule olemaankaan
. . . .
(yksityisviesti poistettu)
. . . .

Kun edes tietäsi. Sen vaan tiedän että Tiede -foorumin kautta on tullut, koska en muualla käytä tuota osoitetta.

Olet varmaan saanut vahingossa joltain maapallolle harhautuneelta alien-naiselta ufotutkija Lassille tarkoitetun ja tämän pyytämän luottamuksellisen selvityksen "salaperäisistä ilmiöistä".
Ufotutkija Lassi (15.08.2007)
Aivan. Siksi pyysinkin sähköpostiin. Ei tutkimuksia voi tehdä mutu -tuntumalla. Asiahan pitää selvittää. Tuollaiset ilmiöt kun tuppaavat levitä kansan keskuudessa "salaperäisiksi".

Joku selvitys tuohonkin ilmiöön on. Arvelen, että menee luonnontieteen puolelle. No näitäkin asiantuntioita on tällä foorumilla. Tiede -puollelle ei kannata laittaa enää mitään juttua. Siellä nikit tappelevat keskenään Twisted Evil

Mulle voi laittaa sähköpostia luottamuksellisesti osoitteisiin jp@****.com tai ite@****.net

Linkki: http://www.suomenufotutkijat.fi/keskust ... =4642#4642

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Lassi
----- Original Message -----
From: Elina Väyrynen elina.vayrynen@uusikaupunki.fi
To: ite@kraateripiru.net
Sent: Wednesday, January 02, 2008 8:28 PM
Mene vittuun pelle

Ei kannata välittää. Maailma on täynnä "omituisia" ihmisiä ja joskus ne alkaa viestittää omituisuuksiaan muille, Haluavat huomion osoitusta luullakseni.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006
Lassi
slam
Opettajasi ensimmäiseltä luokalta
Mun opettajat ovat jo kuolleet. Olen 55 v. Miksi minulle tollain hyökätään

Oukou, hakuammuksesta saa lisäymmärrystä. Ota kirjeet raskauttavana huumorina, mutta älä ulkona tapaa ihmistä.

Hyvin polkee.

slam
Seuraa 
Viestejä2127
Liittynyt11.5.2006
Ayla

Ei kannata välittää. Maailma on täynnä "omituisia" ihmisiä ja joskus ne alkaa viestittää omituisuuksiaan muille, Haluavat huomion osoitusta luullakseni.

En ole kohdannut 8 vuotuisella istunnollakin, kun 2-3 yhteydenottoa. Nekin rehdisti, että toki varovainen kannattaa olla, jos liikaa joku innostuu...

Hyvin polkee.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat