Omistaja räjäytti talonsa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.iltalehti.fi/turku/200801027040273_tu.shtml
tälle repesin

xD xD xD xD

ei edes itse kuollut siinä, mahto olla aikamoine vitutus, kun tuli räjäytettyä oma koti. ei ihme, että tappoi itsensä sen jälkeen.

Kommentit (7)

Vierailija

Tästä tulee mieleen Hot Shots 2 -elokuvan pommiekspertti. Hänellähän oli suunnitelmat hankkia omakotitalo ja autot sun muut ja maksettuaan ne pamauttaisi koko satsin ilmaan.

Kukas lähtisi ensimmäisenä syyttämään tästäkin televisiota?

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
kunkku
Ei lie laiton teko mikäli omisti talonsa itse?

Todennäköisesti on. Ei taloaan saa noin vain polttaa, saati räjäyttää.Siitä syntyy vaaraa ja vähintään aiheettomia hälytyksiä yms. Jos talo pitää purkaa, niin se tehdään yleensä muuten kuin polttamalla. Jos poltetaan, niin sitten paloviranomaisen luvalla ja valvonnassa, aiheuttamatta muille haittaa tai vaaraa. Räjäyttäminen vaatii jo pätevyyksiä ja erityisiä lupia erityisine syineen. Esimerkiksi joku iso kerrostalo voidaan purkaa tietyissä tapaukisssa räjäyttämällä, tuskinpa omakotitaloja sentään.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija

Helvetin räkänokat kun irvailette.

Siinä suomalainen mies teki itsarin.
Jos se olis ollut jonkun ylimeikatun pikkupimatsun ranteiden viiltely väärästä kohtaa väärään suuntaan niin se oliskin ollut näitä "itsareita". Eli mulla on kauheen paha olo äiti-juttuja. Ja siinä olis kyynel silmässä odotettu ambulanssia, terapeuttia ja ties mitä traumapsykolgia taas jostain komerosta.

Kun päämäärä on selvä niin eka epäonnistunut laaki ei lannista vaikka paikalle tulis ambulanssit, poliisi ja...

Mies tekee mitä miehen on tehtävä! Se nyt vaan on yksi vaihtoehto lopettaa paska elämä, kun ikää on jo tarpeekis, kun mitta on täysi ja kuppi täynnä. Kuolema ei ole koskaan kaunis, paitsi jenkkileffassa. Pullamössöt puhukoot omiaan.

(Tämä kommentti tehty täysin tietämättä tämän jutun taustoja)

Vierailija
Kosh
kunkku
Ei lie laiton teko mikäli omisti talonsa itse?

Todennäköisesti on. Ei taloaan saa noin vain polttaa, saati räjäyttää.Siitä syntyy vaaraa ja vähintään aiheettomia hälytyksiä yms.

Eihän tässä tapauksessa talon omistaja tehnyt hälytystä. Silloin hän ei syyllistynyt aiheettomaan hälytykseen.

Jos talo pitää purkaa, niin se tehdään yleensä muuten kuin polttamalla.

Myös palokunta polttaa taloja harjoitusmielessä.

Jos poltetaan, niin sitten paloviranomaisen luvalla ja valvonnassa, aiheuttamatta muille haittaa tai vaaraa.

Vaaraa on vaikea todistaa jälkeenpäin mikäli mitään ei tapahtunut.

Räjäyttäminen vaatii jo pätevyyksiä ja erityisiä lupia erityisine syineen. Esimerkiksi joku iso kerrostalo voidaan purkaa tietyissä tapaukisssa räjäyttämällä, tuskinpa omakotitaloja sentään.

Kyse voi olla myös esim kaasuräjähdyksestä tms. siihen riittää kaasugrilli.

Jaarin jaarin. Lähinnä tarkoitin ettei ole laitonta tuhota omaa omaisuuttaan. Tästä oli vuosia sitten julkisuudessakin, kun eräs ukkeli poltti oman talonsa. syytettiinkö lopulta omaisuuden hukkaamisesta, kun oli avioero kesken vai kuinka oli?

Uusimmat

Suosituimmat