Mihin kulutan 300 euroa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Antakaas vähän vinkkejä tällaiselle mummelille

Voitin nimittäin 300 euron suuruisen lahjakortin haluamaani kohteeseen.

Emmää vaan tiedä..ajattelin kauneushoitolaakin, mutta siellä kaikki hoidot on ihan sikakalliita.

Vinkkailkaas nyt jotakin..hop hop

Kommentit (13)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26909
Liittynyt16.3.2005
Ottis
Antakaas vähän vinkkejä tällaiselle mummelille

Voitin nimittäin 300 euron suuruisen lahjakortin haluamaani kohteeseen.

Mites olisi kallonkutistajan palvelut, mummoiässä olisi jo aika vieroittautua tutista. Tai ei se taida enää kannattaa...

Emmää vaan tiedä..ajattelin kauneushoitolaakin, mutta siellä kaikki hoidot on ihan sikakalliita.

Vinkkailkaas nyt jotakin..hop hop

Osta ihmeessä harrastusvälineitä, niihin minä upotan ylimääräiset rahani. Kai sentään jostain olet kiinnostunut. Osta näin kevään kunnaksi vaikka lintukirja ja kiikari.

Vierailija

Anna minulle ne rahat. Asutaan näemmä samassa kaupungissa, joten voin tulla hakemaankin. Takaan, että menevät hyvään tarkoitukseen. En osta uutta takkia vaikka köyhä olenkin, laitan rahat opiskelijan virkistäytymiseen tai ostan ruokaa.

Vierailija

Arvasin, että saan täntyyppisiä vastauksia.

No kai mä keksin jotakin ilman apuannekin, mietin juuri, jotta jospa lähden jonnekkin kylpylään hassaamaan noi rahat, tai sitten ostan menopaluun kuusamoon tai jotakin vastaavaa..

Kiitos teille hyvistä yrityksistä auttaa

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Sinähän voisit käyttää sen esim. hierontaan, eli ostat sarjalipun tms. hierojalle ja käyt väliin sitten kivistäviä paikkoja siellä rentouttamassa. Riittää iloa ja rentoutusta pidemmälle aikavälille kuin johonkin yksittäiseen matkaan käytettynä. Itsensä hemmotteluahan se sekin on...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Mulla on jo sarjalippu hierojalle, sain sen joululahjaksi mieheltäni

Itseni hemmotteluun tämänkin lahjakortin kyllä käytän, vaikka saunan pesuhuoneeseenkin pitäs ostaa uuden kaakelit, mutta ostakoon ukko.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Finlandes
Minä sijoittaisin € 300 hotdogeihin. Saisin IKEAsta 600 hotdogia. hmm... taidankin tästä lähteä sijoittamaan 50 senttiä hodariin.

Tuskin kannattaa. Ostin kerran McDonaldsilta 100 tarjoushampurilaista kovaan nälkään à 1 mk/kpl. Kesti luvattoman kauan niiden valmistaminen!

Vierailija
Volitans
Finlandes
Minä sijoittaisin € 300 hotdogeihin. Saisin IKEAsta 600 hotdogia. hmm... taidankin tästä lähteä sijoittamaan 50 senttiä hodariin.

Tuskin kannattaa. Ostin kerran McDonaldsilta 100 tarjoushampurilaista kovaan nälkään à 1 mk/kpl. Kesti luvattoman kauan niiden valmistaminen!

Mitä ihmettä teit niille? Söitkö kerralla? Ei ainakaan mikrossa lämmittämällä nuo hampparit minun mielestäni parane.

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005
Volitans
Finlandes

Joo, tuttu tilanne. Sen aikaisilla systeemeillä ne pysty valmistamaan 18 hampurilaista kuudessa minuutissa. Tuli aina viiden minuutin tauko, kun oli syönyt sen 18 satsin ja odotteli seuraavaa. Surkeaa asiakaspalvelua, eikä edes hovimestari käynyt pahoittelemassa.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Jalkahoito, kasvohoito tai muu vastaava kauneussalonkiasia... kausilippu lätkämatseihin ukolle, niin saat rauhassa kotona lököillä useammankin päivän...

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Peksu

Mitä ihmettä teit niille? Söitkö kerralla? Ei ainakaan mikrossa lämmittämällä nuo hampparit minun mielestäni parane.

Ei kai niistä kukaan oikeasti tykkää? Tai, no, kissalle kyllä kelpasi osa.

Hyvää puuutarhamultaa niistä tulee kompostissa. Hyvälaatuista ainesta myyvät.

Oli ihan pakko ostaa, kun hirmuinen nälkä iski kesken pitkän ajomatkan ja jotain piti äkkiä saada. Oli aivan vastustamaton paikka - halusin nähdä, kuinka hyvin pystyvät vastaamaan kysyntään.

Uusimmat

Suosituimmat