APUA:karnosiinistä lisäapua lääkkeen käyttöön?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minulle määrättiin Promazin.hydrochlorid 50 mg 1 tapletti unilääkkeeksi. 30 kappaleen purkki.

Voiko tuon tueksi ottaa aiemmin käytössä ollutta nukahtamislääkettä (stilnoct 10mg)?

Heräilen yöllä ja olo on tuskainen. Aamulla otan alprox 1mg ja citalopraami 40mg.

EDIT: Paljon puhutusta beeta-alaniinistä/karnosiinista lisäapua?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Tuskin on suositeltavaa omin päin sekoitella eri lääkkeitä. Kysy lääkäriltä mieluummin kuin täältä. Toisaalta tuollaiset pitoisuudet (10mg-50mg) eivät henkeä vie vaikka kokeilisit itse asiaa.

Vierailija

Noita lääkkeen määränneitä lääkäreitä ei vain saa kiinni silloin, kun tarvitsisi apua.

Soitin neuvontaan ja sanoivat, että voin ottaa nukahtamiseen stilnoctin. Nukuinkin oikein hyvin 23:30-07:00

Vierailija
OtherWise
Minulle määrättiin Promazin.hydrochlorid 50 mg 1 tapletti unilääkkeeksi. 30 kappaleen purkki.

Voiko tuon tueksi ottaa aiemmin käytössä ollutta nukahtamislääkettä (stilnoct 10mg)?

Heräilen yöllä ja olo on tuskainen. Aamulla otan alprox 1mg ja citalopraami 40mg.

No kokeile. Noikin lääkkeet mitkä sulla on, voisit vetää vaikka kaikkia paketillisen niin sekoilet/naurat/tipahtelet mutta kuole et. Tai sekoo. Tietysti Promazin on neurolepti joten kyllä siitä pitäis höyhensaarille aika tehokkaasti päästä mutta jos ei toimi niin buustaa sillä stilnoctilla niin ainakin pitäis uni tulla. Miks muuten Promazin? Miksei määränny Tenoxeja? Ja ootko kokeillu (veikkaisin että olet mutta kysyn silti ) Imovane/Sirdalud/Zopinox/Stella yms.?? Noi aamupala alpot ja citat ei pitäis mitään vaikuttaa.

Tiede.fi palstan jeesustelu kommenteilla EI pääse uneen! (tyyliin "Kannattaa myös pohtia lääkityksen jättämistä pois kokonaan. Lääkkeisiin jää helposti riippuvaiseksi.") Voi hyvää päivää!!!!!!!

Vierailija

Tämähän luulis olevan suomenkielisen netin parhaita paikkoja kysyä jotain?! Vaan ajattako kysyjän mieluiten jonnei suomi24 keskusteluihin.... ei perkele, mää lähen nukkumaan.

Sitä ennen sanon, jotta piä pääs kylymänä ja kuuntele lääkäries ohojeita. Jos tulee paha olo, soita perrään ja valita. Nuita kombinaatioitaku tahtoo olla tarpeeksi.

Vierailija
Havukka-aho

Sitä ennen sanon, jotta piä pääs kylymänä ja kuuntele lääkäries ohojeita. Jos tulee paha olo, soita perrään ja valita.

Kyllä paras on kun jätät lääkärit vähemmälle ja etit itse ne sopivammat lääke annostukset. Toi lääkkeisiin reagointi kun on niin yksilöllistä.

Vierailija

Lääkärien summassa antamat annostukset ei tosissankaan aina toimi. Tolvon veti pääni aivan sekaisin seuraavana päivänä.

Kärsiiköö promazin 50mg kanssa otttaa yhtäkään saunaolutta ennen lääkkeen ottoa, vai lähteekö henki?

Vierailija

No henki ei lähde mihinkään mutta mitään kaljafestiä en kyllä suosittele alottaan ainakaan tässä vaiheessa lääkitystä kun mitään toleja ei oo. Kalja + lääkkeet on aina vähän omanlaistaan touhua. Viimeks kun sekakäytin se meni niin että söin pari sirdaludia, yhen tramadolin ja menin jääkaapille hakeen ihan limpparia ja huomasin että "hei, kaljaa!" (pari tölkkiä) jotka vedin huiviin ja en oo kyllä koskaan kahdesta kaljasta niin känään tullu. Loppuilta menikin flipperi simulaattoreita pelatessa suu virneessä

Mutta kyllä saunakaljan periaatteessa juoda voi vaikka olis mikä lääkitys päällä.

Vierailija
OtherWise

Itse heräilystä myös kärsineenä olen kokeillut eri aineita. Itseni kohdalla olen huomannut tavallisten rauhoittavien (alan miehet sanovat bentsoiksi) olen sopimattomia. Ja varsinkin näiden sekä unilääkkeiden sekottamisesta on tullut seuraavaksi päiväksi aika himmeitä oireita, palelua ja huimausta. Eli jos et halua yllätyksiä, ei kannata vetää kovin innokkaasti noita sekaisin. Tietysti lääkkeet vaikuttavat varsin yksilöllisesti joten kokeilemalla se selviää

Mitä tarkoitat tuskaisella ololla? Pyöriiks työasiat päässä ympyrää vai onko jokin krooninen vitutus joka häiritsee?

Vierailija
Gilthanas

Tiede.fi palstan jeesustelu kommenteilla EI pääse uneen! (tyyliin "Kannattaa myös pohtia lääkityksen jättämistä pois kokonaan. Lääkkeisiin jää helposti riippuvaiseksi.") Voi hyvää päivää!!!!!!!

Kyllähän jotku jää koukkuun, unohda narkki jeesustelu, hyvää kukkaa täällä

Vierailija
fenomenologi
Gilthanas

Kyllähän jotku jää koukkuun, unohda narkki jeesustelu, hyvää kukkaa täällä :D

Mitäs sinä siellä polttelet? Juttusi niiku ihan ";D"

btw mitäs se kannabis muuten sanoo uniongelmiin? Varmaan rentouttaa, mutta jos kokeilisin niin olisiko edessä hikisen tuskallinen herääminen esim. viiden tunnin päästä. Villissä "nuoruudessani" viisi vuotta sitten kokeilin, lähinnä syke läksi lapasesta.

Vierailija
Pyöriiks työasiat päässä ympyrää vai onko jokin krooninen vitutus joka häiritsee?

Työasiat ja krooninen vitutus. Pettymys ihmiseen ja itseen. Vitutus siitä, että nykysysteemi ei anna ihmisen olla väsynyt ja levätä ilman sairaslomaa töistä. Heti hullunleima ohtasa. Rievusta puristetaan mehua niin kauan, jotta viimenenki tippa tulee ulos ja sitte ihimetellään, mikä tuolla on. Saatana.

Voiko tuota lääkettä käyttää päiväsaikaan töissä? En ole sirkkelimies.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat