Saako netistä naisia?

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Saako? Mä vähän epäilen.

Sivut

Kommentit (70)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
CE-hyväksytty
Saako? Mä vähän epäilen.

"Netissä kaikki miehinä esiintyvät ovat teinipoikia ja kaikki naisina esiintyvät rasvaisia vanhoja miehiä."

No, ylläoleva taisi pitää paikkansa joskus netin alkuaikoina, mutta... Mikä ettei saa, mutta saaminen voi sitten olla vähän työläämpää. Jollei tumputuksesta puhuttu alun alkaenkin.

Ei voi tietää, olen nainen. (Eli rasvainen vanha mies, MOT.)

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26898
Liittynyt16.3.2005
taiteilijatyyppi
SAI aikoinaan. joskus oli 4:jätkin treffit saman päivän aikana. Ja kauniita. ja hurmattavissa olevia. Ja niitä riitti. Olin pulassa jopa... saa. Pitää vaan osata läss... jauhaa smalltalkia eli pientä pask... puhua hyvin. Olla hyrmaava ja fiksu.

Siinäpä se on. Joka nuo taidot osaa, saa naisia missä vain. Joka ei osaa, sillä on vaikeaa. Ei netistä mitään saa, se on vain yksi tapa kommunikoida naisten kanssa.

Silti, myös baareista saa, kun johdattelee. Tosin, aspergerina inhoan tavisnaisia pitkän päälle. He ovat vain tylsiä. Aina menossa.

Kuulostaa kyllä ihan itse diagnosoidulta taudilta tuo. Sikäli kun minä tunnen oikeita Asperger-potilaita, ennen Aurinko sammuu kun joku nainen heidän vaimoksi alkaa. Kyllä mahdollisuus päästä osingoille miljardiperinnöstä on ainoa asia maailmassa, joka saa naisen hengailemaan Aspergeristä kärsivän kanssa. Se on melkoisen ikävä kehitysvamma, ainakin vakavampana muotona. Nykyään vain joka toinen nörtti hakee pönkitystä itsetunnolleen yrittämällä medikalisoida epäsosiaalisuutensa joksikin sairaudeksi.

Vierailija
mirushka
tiede.fistä ei ainakaan miestä saa.

Niin no, jotkut miehistä valittaa ettei naiset ole kiinnostuneita ja toisaalta eivät jaksa edes persettään penkistä nostaa, esimerkkejäkin löytyy täältäkin.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26898
Liittynyt16.3.2005
mirushka

Etkö muka oikeasti saa yksityisviestejä niin että quotat paukkuu, kun noinkin selvästi olet antanut ymmärtää olevasi ainakin jonkinasteinen haku päällä. Erikoista tosiaan.

Sen kyllä ymmärrän, jos tarjokkaiden laatu ei ole riittävää, mutta että ketään ei kiinnosta, se on erikoista.

asdf
Seuraa 
Viestejä11075
Liittynyt16.3.2005
Neutroni
mirushka

Etkö muka oikeasti saa yksityisviestejä niin että quotat paukkuu, kun noinkin selvästi olet antanut ymmärtää olevasi ainakin jonkinasteinen haku päällä. Erikoista tosiaan.

Sen kyllä ymmärrän, jos tarjokkaiden laatu ei ole riittävää, mutta että ketään ei kiinnosta, se on erikoista.

Tätä minäkin ihmettelen. Useampi nainen on palstalla saanut yv-ehdotuksia — useita — pelkästään siksi, että avatarissa on naista muistuttava kuva. Kenties nämä seurankipeät urokset ovat yhä joululomilla tai sitten eivät uskalla lähestyä, kun tällä kertaa vastaus voisikin olla kyllä.

Vierailija
asdf
Neutroni
mirushka

Tätä minäkin ihmettelen. Useampi nainen on palstalla saanut yv-ehdotuksia — useita — pelkästään siksi, että avatarissa on naista muistuttava kuva. Kenties nämä seurankipeät urokset ovat yhä joululomilla tai sitten eivät uskalla lähestyä, kun tällä kertaa vastaus voisikin olla kyllä.

ei yhtäkään ehotusta. Kuulostaa siltä että tästä pitäisi loukkantua.
Ovat ehkä lukeneet liikaa propagandaa pms oireista (niitä ilmenee kuulemma nykyään jopa miehillä, koska naiset levittävät ilmaan jotain hämärää ainetta) ja sitten alkanut koko nainen epäilyttymään.

Vierailija

Kaks tyttöystävää oon saanut netistä. Kolmannen tapasin livenä. Ensimmäine n likka ei ollut kauneudella pilattu, mutta sain silti tarvittua harjoitusta naisten kanssa. Se on ihan eri asia kun tietää saaneensa ja tietää saavansa jatkossakin kuin ettei olisi saanut koskaan aikaisemmin.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26898
Liittynyt16.3.2005
mirushka
ei yhtäkään ehotusta. Kuulostaa siltä että tästä pitäisi loukkantua.

No varmasti pitäisi, sehän on suorastaan solvaus, jos vapaa mies ei vastaa seurankipeän neidon huutoon. Kyllä voit tämän jälkeen kutsua hyvällä omalla tunnolla kaikkia miehiä sioiksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat