Taas luultiin homoksi

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Miksi ihmisiä luullaan homoksi jos ne näyttää samanlaisilta.

Olin veljen kanssa baarissa ja jo 5 kerta kuin joku luulee homoksi meitä.

Eihän homot näytä samanlaisilta ???.

Pukeutumistyyli ja ulkonäkö on vähän samanlaiset.

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

Haah, oisit syntyny rumaksi nii ongelmaa ei ainkaaa ois tai tiiä ootko jo, ehkä ne lähenteliät on ollu sokeita.

Vierailija

Jos olette molemmat hyvännäköisiä ja pukeudutte hyvin ja samalla tavalla, niin ihmiset voivat helposti saada tämän käsityksen.

Kenties asiaan voisi saada enemmän selvyyttä, jos kertoisit millä tavalla epäilijä(t) ilmaisi(vat) epäilyksensä.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Barbaari
Olitko siellä homobaarissa jossa mainitsit joskus aikaisemmin käyneesi? Jos vaikka tunnistaa sieltä.

Kannattaa pukeutua oikein, vältä violettia väriä, (korva)koruja ja muita sellaista. Elä ole metroseksuaalinen tai naismainen.

Ihan normi olen, en käytä violettia tai korvakoruja.

Vierailija

Feikki-homoja eli naismaisia 100% heteroita? Noihin törmää.

Oletko hintelä poju tai venytätkö puhettasi niin kuin olisit hieman hengästynyt (homovenytys)? Oletko joskus koittanut olla baarissa ilman dingohuivia?

Tai jos veljesi on homo ja olet ainoa baarissa joka ei tiedä sitä?

Vierailija

Kasvata pitkät hiukset ja mielellään vielä kunnon parta päälle. Ei luulla homoksi, eikä tulla ehdottelemaan. Korkeintaan joku känninen kaappihomo tai "tosimies" uhoaa ja huutelee vähän.

Vierailija
Miksi ihmisiä luullaan homoksi jos ne näyttää samanlaisilta.

Olin veljen kanssa baarissa ja jo 5 kerta kuin joku luulee homoksi meitä.

Eihän homot näytä samanlaisilta ???.

Pukeutumistyyli ja ulkonäkö on vähän samanlaiset.

Heteroa ei kiinnosta toisten miesten seksuaalisuus. Jos joku nimittää sinua homoksi niin hän ei ole 100% hetero.

Vierailija
Peksu
Kasvata pitkät hiukset ja mielellään vielä kunnon parta päälle. Ei luulla homoksi, eikä tulla ehdottelemaan. Korkeintaan joku känninen kaappihomo tai "tosimies" uhoaa ja huutelee vähän.

Mulla kun oli moppi joka ulottui puoleen selkään päässä ja parta niin muutama hintti uskaltautui ahdistelemaan, nyt kun olen kalju (pukinparta on vieläkin) niin saan kulkea aivan rauhassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat