Mä yritin 17 kertaa..,

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Elikäs puhelin on nokialainen, painoin vahingossa oikean puolista jonkun saatanan idiootin suunnittelemaa alanappia, mä en tarvii mitään ennakoivaa tai mitää muutakaan txt, riittää kun kirjotan itse jotain.
Ei auta puhelimen sammuttaminen, ei nappien painelu, vittu. mä haluun lähettää txt viestin, kerro kuinka toimin mä.

Kommentit (10)

Vierailija
fenomenologi
Elikäs puhelin on nokialainen, painoin vahingossa oikean puolista jonkun saatanan idiootin suunnittelemaa alanappia, mä en tarvii mitään ennakoivaa tai mitää muutakaan txt, riittää kun kirjotan itse jotain.
Ei auta puhelimen sammuttaminen, ei nappien painelu, *****. mä haluun lähettää txt viestin, kerro kuinka toimin mä.

Avaa kännyn etukansi ja poista näppi, näin toimit sa ja sen kerto sulle, mä!

bosoni
Seuraa 
Viestejä2704
Liittynyt16.3.2005

kysymys on sikäli vaikea, että näppäimetkin poikkeavat Nokian malleissa toisistaan puhumattakaan käyttöliittymistä. Omassani ennustava tekstiviesti kytkeytyy päälle tai ois, kun kirjoittaessa tekstiviestiä painaa "valinnat" kohdan alta nappia pari sekuntia.

Jos sorruin (taas) virheeseen, niin tukka varmaan vain oli silmillä, kuten kuva osoittaa...

Vierailija
bosoni
kysymys on sikäli vaikea, että näppäimetkin poikkeavat Nokian malleissa toisistaan puhumattakaan käyttöliittymistä. Omassani ennustava tekstiviesti kytkeytyy päälle tai ois, kun kirjoittaessa tekstiviestiä painaa "valinnat" kohdan alta nappia pari sekuntia.

Yritin sitäkin, ei mikään auta.
Onko kukaan koskaan tarvinnut ennakoivaa txt, miksi joku urpo suunnittelee "hienouden" josta ei ole kuin harmia..
Mikset Bosoni osallistu tähtitiedeosastolla mutuilukeskusteluihin?

Vierailija

Kaikissa historiani ei-qwerty puhelimissa olen käyttänyt ennustavaa tekstinsyöttöä. Hyvin on toiminut, kunhan hyväksyy että joskus yksittäinen sana on kirjoitettava kirjain kerrallaan. Itse en joka viestiä jaksaisi kirjain kirjaimelta kirjoittaa ei-qwertyllä.

Jos kirjoittaa paljon kännykällä, qwerty-näppis on ehdoton.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

ennustava tekstin syöttö on varsin hyvä keksintö. 12 kirjaimisen sanan saa kirjoitettua 13-14 näppäimen painalluksella kun taas normaalilla tekstin syötöllä olisi parhaillaan paineltava yli 30 kertaa.

pienellä harjoittelulla onnistuu kun vain muistaa että se kirjain mikä esiintyy sanassa seuraavana sitä vastavaa nappia painetaan vain kerran. jos ei kerralla tule oikea sana niin tähdellä saavalittua yleensä loput sanavaihtoehdot. jos näistäkään ei löydy niin sanan voi lisätä listaan seuraamalla näyttöä ja valitsemalla "kirjoita"...

toisen polven pilkkuvirhe

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Opettele käyttämään ennakoivaa. Se on kätevä.

Sen saat pois päältä painamalla kahdesti sitä nappia, josta se kytkeytyi. Takaisin käyttöön saat sen näpäyttämällä sitä nappia taas kahdesti.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Et vaan osaa. Ennakoiva tekstinsyöttö on erinomainen keksintö, opettele käyttämään sitä kunnolla ja et tule palaamaan entiseen.

Ainoa? ennakoivan tekstinsyötön huono puoli on se, että se pakottaa käyttämään kirjakieltä, mitä ei aina haluaisi käyttää. Toki omia sanoja voi ohjelmoida sinne, mutta masiina silti tyrkyttää omia "todennäköisempiä" vaihtoehtojaan ensin.

Uusimmat

Suosituimmat