BUSHMAN eli ruskamies haukkuu kaikkia homoiksi :´(

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

BUSHMAN eli tällä hetkellä ruskamies haukkuu kaikki homoiksi ja komukoiksi.

"homo... hintbösä..." ja helvetisti hymiöitä perään.

Pitää olla tosi varovainen, ettei menetä totaalisesti uskottavuuttaan palstalla bushmanin leimatessa sinut välittömästi ja varoittamatta "hinaajaksi", niinkuin meillä täällä yli kiiminnissä on tapana sanoa.

..tai komukaksi.

Taitaapi ite olla homo-komukka, kun kaikkia muita haukkuu kokoajan.. saaden mainetta ja kunniaa

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Mites oot homo tuon avatarin saanut tänne, siinähän on melkein 40 kiloa ja 90 x 120, kun sallittu on vain 6 kiloa ja 80 x 80 pixeliä, ainakin mulla herjaa heti, jos yritän ylittää .... ???

Vierailija

Annan heti perään esimerkin:

Kirjoitan pitkän ja aikaa vieneen avauksen jostain aiheesta. Sitten BUSHMANNE tulee ja tokaisee:

"homokomukka!! "

Joten menetän uskottavuuteni heti siihen paikkaan ja moderaattori säälistä poistaa koko viestiketjun taannempana.

Vierailija
ruskamies
Mites oot homo tuon avatarin saanut tänne, siinähän on melkein 40 kiloa ja 90 x 120, kun sallittu on vain 6 kiloa ja 80 x 80 pixeliä, ainakin mulla herjaa heti, jos yritän ylittää .... ???

Et vain osaa.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
ruskamies

Komukat joutuu tyytymään vähempään.

Vierailija
Rauno-Petteri Lapinoja

Pitää olla tosi varovainen, ettei menetä totaalisesti uskottavuuttaan palstalla bushmanin leimatessa sinut välittömästi ja varoittamatta "hinaajaksi", niinkuin meillä täällä yli kiiminnissä on tapana sanoa.

..tai komukaksi.

Taitaapi ite olla homo-komukka, kun kaikkia muita haukkuu kokoajan.. saaden mainetta ja kunniaa

Ei jumal..ta .
Rane taitaa olla Lasse tahi Busse.

Vierailija
Kuukkeli
Rauno-Petteri Lapinoja

..tai komukaksi.

Ei jumal..ta .
Rane taitaa olla Lasse tahi Busse.

mistä tiesit, että mua sanotaan raneksi?

Asutko yli kiiminnissä?

Vierailija
Kuukkeli
En, saatanan homo .

[size=200:2hdiu0dc]KATO NYT[/size:2hdiu0dc]

Pahintahan tässä asiassa on juuri se, että se tarttuu. Vähän niinku koulu kiusaaminenkin.

Muistan, kun minua kiusattiin koulussa nimeni vuoksi.
"sun porukoilla on kieroutunut huumori taju" jne..
ja luokan KILTEIMMÄTKI oppilaat hiljalleen siirtyivät tuon sättivän voittajajoukon riveihin.

..hiljalleen jopa rinnakkais luokankin oppilaat alkoivat haukkumaan ja tönimään. Yliopisto olikin tämän johdosta pahinta aikaa elämässäni.

sama se on tässäkin kyseessä. haukkuminen tarttuu.

Vierailija
Kuukkeli
Niin, ja sitten sinusta tuli pyhäkoulun opettaja.

Ei tullut, vaan työtön. Seitsemän vuoden opisto-piina kun teki tehtävänsä.

Eräs pojista jopa laittoi autoonsa takatuulilasitarran, jossa luki
"RAPE niinkuin RAUNO-PETTERI"

Vierailija
Kuukkeli
Niin kuin sinäkin olet, muruseni .

Mussukkani..

Ei ole Liittynyt.

Rape ja Vääräuskoinen yht'aikaa viestittelemässä:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat