Service Pack F1-autoon?

Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Arvauksia, kauanko kestää, että F1-autoon täytyy päivittää uusi service pack, joka vaatii uudelleenkäynnistyksen?

Ferrarin F1-tallin toimitusjohtajan Jean Todtin mukaan McLaren hyötyy siitä, että lajissa käyttöön otettava Secu-elektroniikkajärjestelmä on sen suunnittelema.

- Meille olisi sopinut paremmin, että kaikkien tallien yhteisesti käyttämän järjestelmän olisi suunnitellut joku muu. Täytyy kuitenkin hyväksyä se fakta, että Mclaren esitteli yhdessä Microsoftin kanssa taloudellisimman ratkaisun asiaan, Todt sanoi.

Kommentit (7)

Vierailija

Eiköhän siitä oo bugit karsittu vähän eri malliin kuin tavisten vehkeistä.

Noh, hoitihan Hamilton mestaruustaistelun itse buuttaamalla koneensa kesken kisan, aina ei vika ole koneessa. Pojan uusi lempinimi onkin "Neutral"

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
vanos
Eiköhän siitä oo bugit karsittu vähän eri malliin kuin tavisten vehkeistä

Windows XP:lla on kymmeniä miljoonia koekäyttäjiä, ja silti vikoja löytyy jatkuvasti. Harvalla on F1-autoa, jolla voisi testata...

Lentäisitkö lentokoneella, jonka ohjausjärjestelmänä olisi Microsoftin tuote?

Vierailija
vanos

Noh, hoitihan Hamilton mestaruustaistelun itse buuttaamalla koneensa kesken kisan, aina ei vika ole koneessa. Pojan uusi lempinimi onkin "Neutral"

eipä se sitä itse buutannut, tietääkseni eräs toimittaja keksi koko jutun.

Vierailija
Volitans

Lentäisitkö lentokoneella, jonka ohjausjärjestelmänä olisi Microsoftin tuote?

Riippuu paljonko maksettaisiin..toki laskuvarjo selässä. Eipä sillä, omastakin mielestä aika surkea veto sotkea Microsoft kilpa-autoilun kuningasluokkaan.

Vierailija
tietäjä
vanos

eipä se sitä itse buutannut, tietääkseni eräs toimittaja keksi koko jutun.

"Tietääkseni" sanoo kaveri jonka nimi on tietäjä.. Oisko jotain lähdettä jutulle? Kyllähän se live-kuvankin perusteella sössi jotain niiden ratin nappuloiden kanssa. Nooh, ehkä ensin sekosi vehkeet, sitten vasta Neutral.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

"There are unused buttons on your steering wheel. The steering wheel wizard can help you clean up your steering wheel. Brake now to to start the wizard."

"Press start to shut down your vehicle".

Uusimmat

Suosituimmat