Lähden etsimään BinLadenia ...

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Köyhän täytyy miettiä epätoivoisiakin ratkaisuja ja epävarmoja saatavia
joulun jälkeisten laskujen läikiessä postiluukusta. Siispä olen päättänyt lähteä metsästämään Osama BinLadenia, jenkit lupaavat 25 taalamilliä päästään, "dead or alive" ( dead" on vaihtoehtoni ).... !!!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Konstit on monet. Itse laitan tuhdin vakioveikkausjärjestelmän vetämään. Ja toivon parasta. Ei tuurilla vaan taidolla ja vaistolla.

Osamahan on muuten terroristeista paras. Se on komea mies, miljonääri ja asuu jossain paskaisessa luolassa ali-ihmis-islamistien kanssa. Ei se mukavuuksia kaipaa. Kaverissa on samaa lumoa kuin Che Guevarassa. Siitäkin sai hyviä valokuvia. Nämä muut Omar-Hassan-Nigger-Ahmed-Ahneet eivät pääse lähellekkään. Ne näyttävät inohttavilta. Ei niitä teinitytöt seinilleen halua.

Vierailija

Minulla on teoria, että pohojalaaset piilottelevat oskua jossain vinnillä ... , nehän on aikaisemminkin mamuja suojelleet viranomaisten ikäviltä häätöyrityksiltä ja mikäpä maa Osamalle olisi
turvallisempi kuin Suomi, kaikkien mamujen ihmemaa ... ?

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26898
Liittynyt16.3.2005
Murva
Ehkä Ruotsi. Se antaisi varmaan Osmille turvapaikan. Ja uskollisen armeijan Malmön ghetto-sählämeistä.

Noin pätevä kaveri saisi Ruotsissa puolustusministerin viran alta aikayksikön.

Vierailija
ruskamies
Minulla on teoria, että pohojalaaset piilottelevat oskua jossain vinnillä ... , nehän on aikaisemminkin mamuja suojelleet viranomaisten ikäviltä häätöyrityksiltä ja mikäpä maa Osamalle olisi
turvallisempi kuin Suomi, kaikkien mamujen ihmemaa ... ?

Meinaat sitte helpolla tienata 25 milliä. Mistä päästä pohjanmaata aloitat vinttien tutkimisen?
Toisaalta saattaa olla varmempaa. Vaikea kuvitella sinua Pakistanin vuoristoissa luolia pongaamassa.

Vierailija
Volitans
Mitenkäs, saako Suomessa tuomion ulkomailla suoritetusta murhasta?

Jos ei, niin Valjakkala-Fougantine on hyvin vihainen. Istunut 15 vuotta turhaan.

Ruskamies, voit löytää Osaman, jos saat hänet löytämään sinut.

Yritä päästä kansanedustajaksi, ja loikkaa sitten Abdullah Tammen puolueeseen. Perusta koraanikoulu Suomeen.

Tai kerro tiedeyhteisölle, että olet keksinyt halvan ohjustekniikan. Tai uuden halvan räjähteen, joka ei näy mittareissa.

yms. Ei pitäisi olla mahdotonta tehdä itsestään kiinnostava.

Vierailija

Kerroin jo sille, että takapihani omenapuun alle on haudattu venäläinen
RA-112 salkkuydinpommi, jonka kenraali Lebedin tytär Angelika minulle
lähetti löydettyään sen puutarhastaan. Nyt odottelen ovikellon soivan koska hyvänsä !

Vierailija
ruskamies
Köyhän täytyy miettiä epätoivoisiakin ratkaisuja ja epävarmoja saatavia
joulun jälkeisten laskujen läikiessä postiluukusta. Siispä olen päättänyt lähteä metsästämään Osama BinLadenia, jenkit lupaavat 25 taalamilliä päästään, "dead or alive" ( dead" on vaihtoehtoni ).... !!!

Muista, palkkiosi arvo putoaa koko ajan dollarin luhistuessa..

Vierailija

Tsekkaa nyt ihmeessä muutkin kultamunat täältä! Jos vaikka matkan aikaan satutte naamat vastakkain niin ei mene massit ohi. Palkkion metsästäjän ura ei ole ollenkaan huonompi idea. Riskinsä toki sisältää, mutta pääsee kiertämään maapalloa ja työ on jännittävää.

Vierailija

Nooh, kyllä sillä vielä tuoreet pullat saa ....

Ja sitten muutan USA:aan, jossa CIA järjestää salaisen asuinpaikan
jossain beachilla ja uuden naaman ...

Siellä taala on entisen arvoinen !!!

Vierailija
RealDelusion

Muista, palkkiosi arvo putoaa koko ajan dollarin luhistuessa..

Eurolla saa 1.47 dollaria. 5 vuotta sitten 20% vähemmän.

Ilmankos jenkkiautot on niin hyvä hinta-laatu -suhde.

Tuota vauhtia heidän 9000 miljardin velka sulaa olemattomiin. Ne rahat on sijoitettu kannattavaan bisnekseen ympäri maailman, esim Kiinaan. Ja takaisin tarvii maksaa vain osa, kun taala halpenee. Lainat on taaloissa.

Vastaava ilmiö oli Suomessa aina ennen euroa. Esim 1977 asuntolainojen reaalikorko oli negatiivinen inflaation ansiosta.

Vierailija
jm
Tsekkaa nyt ihmeessä muutkin kultamunat täältä! Jos vaikka matkan aikaan satutte naamat vastakkain niin ei mene massit ohi. Palkkion metsästäjän ura ei ole ollenkaan huonompi idea. Riskinsä toki sisältää, mutta pääsee kiertämään maapalloa ja työ on jännittävää.

Kas... pilotit antaa vielä pari milliä lisää ... !!!

Vierailija

Lähdet etsimään BinLadenia ...?

Eli turhanpäiväisyyksien tulva tulee hälvenemään?

Pelastuuko Tiedelehden foorumi sittenkin?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat