Lopetan kirjoittelun

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ihme 60 kesäsiä jotka on jääny 16 kesästen tasolle henkisesti + muut trollit ja maahiset on vaivana täällä foorumissa.

Lopetan tähän kirjottamisen.

HEI HEI!!!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija
tiäremiäs
Ihme 60 kesäsiä jotka on jääny 16 kesästen tasolle henkisesti + muut trollit ja maahiset on vaivana täällä foorumissa.

Lopetan tähän kirjottamisen.

HEI HEI!!!

Meinaatko, että onnistuu?

Itse kokeilin kerran tota pankissa, kun yhteen hämäräperäiseen paperiin tarvittiin allekirjoitus. Sanoin, että oon unohtanu kirjoittamisen, mutt laitan puumerkin. Sitten nuolasin kynän kärkee, viirustin silmiä ja kieltä puolittain suusta roikottaen piirustin paperiin ruksin.

Pankkineiti meni näyttämään paperia jollekin ylimerkonomille, joka tuli sanomaan, ettei kelpaa, kun noissa muissa papereissa on samanlainen allekirjoitus ja tässä ruksi. Että äläs Pubi pelleile!

Eli et tuu onnistuun tossa kirjottamisen lopettamisess.

Vierailija

Hanki itsellesi bannit.
Sitten et voi ainakaan sillä koneella heti tehdä uutta nickiä.
sen jälkeen rekisteröidy kaikkien lähialueleiden tietokoneiden kautta tänne ja hanki bannit.

en tiedä toimiiko, mutta kokeile

Vierailija
N.E.R.O
Hanki itsellesi bannit.
Sitten et voi ainakaan sillä koneella heti tehdä uutta nickiä.
sen jälkeen rekisteröidy kaikkien lähialueleiden tietokoneiden kautta tänne ja hanki bannit.

en tiedä toimiiko, mutta kokeile

Mä käytän proxyä, jota käyttää ainakin 8 000 muuta. Sille ei välttämättä anneta bänniä?

Vierailija

Mix te kaikki aina nmainostatte lopettavanne? ja lopetatte tai ette viikoiksi tai monthlyiksi tai jottain ja palaatte taas takaas?

Ei sitä tartte mainostaa, senku vaan lopetatte -kele.

Noi mummot, dedmorozit, etc tekee sitä alvariinsa, toi sss tai mikä se oli on senttäs pysyny poissa, huomionkipeetä vaaan se on.

Kaikkoa tiäremiäs tyylikkäästi ja sanaa sanomatta, niin tosimiehet tkee

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Mun mielestä on kyllä ihan asiallista, jos joku kertoo lopettavansa tai pitävänsä taukoa. Ei tarvitse turhaan ihmetellä, miksei viestejä näy. Ihan ok on kyllä lopettaa ilman mitään ilmoitteluakin.

Huvittavia ovat tietysti tapaukset, jotka suureen ääneen lopettavat ja vielä ehkä haistattavat jätökset kaikelle ja palaavat parin viikon sisällä takaisin. Tiäkkäri itse taisi tämän ketjun aloitettuaan palata jo seuraavana päivänä, mutta hänhän on jo itse todennut lopettamisesta edellisessä sitä koskevassa ketjussaan: "En mie pysty".

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
tiäremiäs
Viiveellä lopetan, on 6 kuukautta irtautumisaikaa foorumista.

Miten niin 6 kuukautta aikaa irtautumis aikaa? Tapahtuuko jotain outoa 6 kuukauden päästä? Armeija? Velkojen takaisin perintä ja menetät asunnot sun muut?

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
tiäremiäs
henkisesti valmistaudun irtautumaan foorumista.

Miks ihmees? Täähän on iha hyvä foorumi, trollitkin sun muut multi nikkeilijätkin on kadonneet.

Olen fiksu ja älykäs!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat