tits tits

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

No joo.

Musta tuli kerta heitolla feministi.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801 ... 3_ul.shtml

Hinks hinks. Tissibaarit.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Jippii! Odotan kevättä, lämpimiä kelejä ja terasseja! Kerrankin hyvä uutinen.

Miten kaikki saadaan aina vedettyä överiksi? Eipä kyllä toisaalta tässätapauksessa haittaa.

Vierailija

Ennustan että monet alkavat uimaan silmälasit päässä.

Ennustan myös, että tästä tulee paljon luettu ketju otsikon perusteella.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

Muistakaa sitten että vaikka tasa-arvon nimissä naiset saavatkin uida tissit paljaina kuten miehetkin, niitä tissejä ei saa kuitenkaan katsoa. Se on epäkohteliasta.

Vierailija
PeterH
Muistakaa sitten että vaikka tasa-arvon nimissä naiset saavatkin uida tissit paljaina kuten miehetkin, niitä tissejä ei saa kuitenkaan katsoa. Se on epäkohteliasta.

Täsmälleen sama tuli mieleen Telaketjufeministien mielestähän heitä ei saa tuijottaa, vaikka he saavatkin esineellistää miehet, koska nämä... No niin. Jossakin vaiheessa aina katoaa logiikka.

Menee kyllä tisseistä hohto jos kaikki alkavat kulkea yläosattomissa. Verhoutuvat nousevat arvoon arvaamattomaan...

Vierailija

Uimahalli olisikin viihtyisämpi, jos ainoat valot olisi altaiden kyljissä, pinnan alla.

Nyt ne on tuommoisia tennishalleja. Älyttömän stressaava valaistus.

Paljonko valoa uidessa tarvitsee ? Aika vähän.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Shriek
http://tinyurl.com/365v3c

Aika stereotyyppisen feministin näköistä sakkia... siis tossa sfinksin linkissä.

Ihan sairaan kauniita! Kyllä mulle noin hyvän näköinen nainen kelpaisisi. Ja vielä femakko! Muista että vesi saa noi hiukset näyttämään hieman latteammilta ja vähemmän tuuheilta(heteroilta).

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

No joensuussa on ainakin joku feministi liike.

http://joensuunfeministit.net/beta/jarjesto/

Sinne saa liittyä kaikki feministisesti ajattelevat iästä ja sukupuolesta riippumatta.

Jäsen maksut ovat:
Joensuun Feministit ry.n jäsenmaksun suuruus on 5 tai 10 euroa/vuosi. Kannatusjäsenmaksun suuruus on 20 tai 50 euroa/vuosi.

On niitä joitai muitakin, joihinkin pääsee vain naikkoset, mutta ei suomessa kyllä näytä olevan montaakaan kunnon feministi liittoa.

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Ja Bara bröst-verkosto taitaa laajeta suomeenkin. Ainakin viihdekanavan uutisten mukaan.

Elikkä liike mikä sai ton uimahallin rinnat paljaana uiskentelun mahdolliseksi.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

Jaa'ah. Taitaapi olla luvassa sperman kermaamia aaltoja altaisiin. Mitä poikasakki tekee kun näkee tissejä? Runkkaa.

Ehkä monen unelma on uimahallien palauttaminen bordelliksi. Minun ei.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Olli V
Jaa'ah. Taitaapi olla luvassa sperman kermaamia aaltoja altaisiin. Mitä poikasakki tekee kun näkee tissejä? Runkkaa.

Ehkä monen unelma on uimahallien palauttaminen bordelliksi. Minun ei.

Olet siis homo?

Puh on hetero, ja pystyisi uimaan ihan hyvin paljasrintaisten naisten keskuudessa.

Olen fiksu ja älykäs!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat