Koko kansan Eettinen Sigmund

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Saa ansaittua julkisuutta moraalisista kannanotoistaan:

http://www.promerit.net/

Lainaus:

"Esimerkkinä ko asenteesta TIEDE-lehden keskusteluketjussa joku "Sigmund" vilkuttaa.. http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... 9&start=15

Siis, Sigmund on päätynyt siihen, että "sosiaalirajoitteiset korvausneuroosia sairastavat yksilöt whinettävät Karpo-hengessä milloin mitäkin mielestään heille kuuluvan taloudellisen kompensaation tarpeesta. Suomalaisena veronmaksjana olen lähinnä huvittunut."

Sigmund Eduskunnann pääsihteeriksi!

Kommentit (4)

Vierailija

Ja siellä ollaan tyytyväisiä, että heidän palstansa on pysynyt törystä puhtaana. Ja samat ihmiset käyvät täällä kertomassa puhuvansa jumalan kanssa ja uhkailemassa toisia oikeusjutuilla ja perkeleellä.

Hyvä Sigmund!

Vierailija

Ohhoh, olisi pitänyt olla tarkempi lainatessa. Sain nyt ansiotonta arvonnousua tässä hyökkäyksessä.

Oikea osoite on kyllä nimimerkki rosewater, jonka tiivistys näistä keskustelijoista oli mielestäni huomionarvoinen.

LähetäLähetetty: Maa Tam 07, 2008 5:43 pm Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä
Naltsukka kirjoitti:
Mutta SPR keräsi suomalaisilta rahaa auttaakseen tsunamin uhreja. Missä rahat?

Ainakin minä ymmärsin lahjoittaessani auttavani niitä aasialaisia tsunamiuhreja, joilla ei alun perinkään ollut juuri mitään ja he menettivät senkin vähän maissa, joissa ei ole sosiaalivakuutusjärjestelmää. Suomalaisilla uhreillahan on henkilökohtaisten vakuutuksien lisäksi vielä fall backina julkinen sosiaalivakuutus, en näe mitään syytä rahoittaa heitä sen enempään kuin missä tahansa onnettomuustilanteessa.

Linkatun kirjoituksen logiikkaa on vaikea ymmärtää (sitä ei nähdäkseni ole). On semanttisesti ja seuraamuksiltaan aivan sama, yllättääkö onnettomuus maapallon toisella puolella, matkalla naapurikorttelin maitokauppaan tai kolmostiellä. Mitä ihmeen "tsunami-eläkettä" kirjoittaja haikailee? Millä perusteella?

Mikäli psyykkinen toimintakyky ei ole palautunut kolmessa vuodessa, kysymyksessä ei muuten enää ole normaali surureaktio vaan psyykkinen sairaus, esim. ptsd.
o
SPR:stä tehdyt huomiot ovat sinänsä osuvia, nykyisin lahjoittelen rahaa lähinnä Kirkon ulkomaanavun, en SPR:n kautta. Heillä on kevyempi rganisaatio, suurempi osa avustuksista kulkeutuu itse avustustoimintaan.

Kummallinen foorumi tuo linkattu ProMerit, muuten. Sosiaalirajoitteiset korvausneuroosia sairastavat yksilöt whinettävät Karpo-hengessä milloin mistäkin mielestään heille kuuluvan taloudellisen kompensaation tarpeesta. Suomalaisena veronmaksajana olen lähinnä huvittunut.

Vierailija
Nagarjuna
...kertoo pikemminkin Sigmund:n perverssistä mielenlaadusta...

Nyt on jo kolme pervoa ilmoittautunut; löytyyköhän lisää...

Uusimmat

Suosituimmat