Meni tissihommiks ruottissa

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jah mie oon aina luullu että naiset iha omasta tahosta niitä rintaliivejä pitää o_o

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801087063463_ul.shtml

eih, feministit taas vauhdissa,, PAH, MINUSTA EI OLE TASA-ARVOISTA ETTÄ PITÄÄ PITTÄÄ UIMAHOUSUJA JALASSA ! .. toi on varmaan seuraava vaatimus

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Mut siis piti kysyä että mitä mieltä? suomeenki tämmöstä? miehet varmaa (ainaki ne jotka ajattelee alapää edellä) tyksis.

Vierailija

Törkeää! Me Miehet olemme naisten yläpuolella ja Me haluamme että naiset ovat iisisti ja käyttävät yläosia, alaosista nyt puhumattakaan..!

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005

Olisihan tuo ihan mukavaa katseltavaa, vaikka tuskin se meikäläistä uimahallille saisi. Tuollaisista historiallisista vanhoillis-uskonnollisista säännöistä sopisi kuitenkin päästä eroon, ihan sivistyksen vuoksi. Jos joku nyt välttämättä haluaa kulkea alastomana missä tahansa, ei sen tulisi olla vähimmässäkään määrin muiden asia, koska se ei aiheuta mitään todellista haittaa kenellekään.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Neutroni
Olisihan tuo ihan mukavaa katseltavaa, vaikka tuskin se meikäläistä uimahallille saisi. Tuollaisista historiallisista vanhoillis-uskonnollisista säännöistä sopisi kuitenkin päästä eroon, ihan sivistyksen vuoksi. Jos joku nyt välttämättä haluaa kulkea alastomana missä tahansa, ei sen tulisi olla vähimmässäkään määrin muiden asia, koska se ei aiheuta mitään todellista haittaa kenellekään.

Kyllähän siinä esteettinen haitta saattaa olla ympäristön kannalta ottaen joittenkin ihmisten suhteen ja tämä taas sitten saattaa aiheuttaa traumoja joillekin. Lieköhän seuraava tästä seuraava muotivillitys sitten miesten alaosattomat? Mielenkiinnolla jään seuraamaan...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija

Pohjimmillaan tässä taitaa olla kyse lesbofeministien kostosta miehille. kaikkihan tietävät kyseisten luonnonoikkujen olevan yleensä hieman rumempia ja miesten mielestä seksuaalisesti vastenmielisen näköisiä. Näin miehet joutuisivat katselemaan heitä koko karmeudessaan lain määräämänä.

Vierailija

Paitsi että ton uudistuksen ideana oli se että ei ole tasa-arvoista kun miehien ei tarvitse pitää tissiliivejä mutta naisten tarvitsee..

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Stinger
Neutroni

Kyllähän siinä esteettinen haitta saattaa olla ympäristön kannalta ottaen joittenkin ihmisten suhteen ja tämä taas sitten saattaa aiheuttaa traumoja joillekin. Lieköhän seuraava tästä seuraava muotivillitys sitten miesten alaosattomat? Mielenkiinnolla jään seuraamaan...

Ai onko naiset jo saanu uida ilman alaosattomia?

Kyllä minä ainakin voisin mennä mielelläni tonne uimahalliin uimaan!
Ehkäpä tämä myöskin vähentää tissien seksualisoituneisuuttakin jonkin verran, koska eivät ole enää asioita mitä pitäisi piilotella.
Muistakaa hyvät naiset ja herrat, ne on ruokkimiseen tarkoitetut kumpareet! Pitäisikö meidän peittää kattilatkin, koska sielläkin pidetään ruokaa?

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
tiäremiäs
Jos tissejä näkyy likaa asiasta tulee ihan luonnollista, eikä pervoillakaan enään viisari nouse.

On hyvä että alastomuuteen taas suhtaudutaan luonnollisesti.

Sinäpä sen sanoit! Olen täysin samaa mieltä tässä asiassa!

Olen fiksu ja älykäs!

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
Stinger
Kyllähän siinä esteettinen haitta saattaa olla ympäristön kannalta ottaen joittenkin ihmisten suhteen ja tämä taas sitten saattaa aiheuttaa traumoja joillekin.

Tuo on minusta aivan samanlainen haitta, kun se että minua ärsyttävät muut ihmiset ruuhkissa suunnattomasti. Ei minun mieleen tulisi silti vaatia tiheän asutuksen kieltämistä, tai sitä että ihminen ei saisi sakon uhalla mennä viittä metriä lähemmäs tuntematonta, ellei saa tältä lupaa. Kyllä vika on minun korvien välissä, ja minä ratkaisen sen muuttamalla paikkaan jossa ruuhkia ei ole.

Vai onko sinusta sitten mielekästä, että joku ottaa niin itsestäänselvästä asiasta, kun lajikumppanin näkemisestä, sellaisen stressin, että vaatii kaikkia käärimään itsensä kankaisiin. Typerää, todella typerää.

Lieköhän seuraava tästä seuraava muotivillitys sitten miesten alaosattomat? Mielenkiinnolla jään seuraamaan...

Eiköhän se jollakin aikavälillä ole. Julkisen alastomuuden salliminen ja käyttö huomiontavoitteluun on aika luonnollinen jatke edellisen kahden kolmen sukupolven aikaiselle pukeutumiskulttuurin muutokselle. Tosin luulen, että senkin sallituksi vaatimisessa huomionkipeät naiset tulevat olemaan edelläkävijöitä, koska miesten alastomuus ei samalla tavalla kiinnosta ketään. Hyvä se vain on, niin tulee sekin asia arkipäiväiseksi.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Neutroni
Stinger
Kyllähän siinä esteettinen haitta saattaa olla ympäristön kannalta ottaen joittenkin ihmisten suhteen ja tämä taas sitten saattaa aiheuttaa traumoja joillekin.

Tuo on minusta aivan samanlainen haitta, kun se että minua ärsyttävät muut ihmiset ruuhkissa suunnattomasti. Ei minun mieleen tulisi silti vaatia tiheän asutuksen kieltämistä, tai sitä että ihminen ei saisi sakon uhalla mennä viittä metriä lähemmäs tuntematonta, ellei saa tältä lupaa. Kyllä vika on minun korvien välissä, ja minä ratkaisen sen muuttamalla paikkaan jossa ruuhkia ei ole.

Vai onko sinusta sitten mielekästä, että joku ottaa niin itsestäänselvästä asiasta, kun lajikumppanin näkemisestä, sellaisen stressin, että vaatii kaikkia käärimään itsensä kankaisiin. Typerää, todella typerää.

Lieköhän seuraava tästä seuraava muotivillitys sitten miesten alaosattomat? Mielenkiinnolla jään seuraamaan...

Eiköhän se jollakin aikavälillä ole. Julkisen alastomuuden salliminen ja käyttö huomiontavoitteluun on aika luonnollinen jatke edellisen kahden kolmen sukupolven aikaiselle pukeutumiskulttuurin muutokselle. Tosin luulen, että senkin sallituksi vaatimisessa huomionkipeät naiset tulevat olemaan edelläkävijöitä, koska miesten alastomuus ei samalla tavalla kiinnosta ketään. Hyvä se vain on, niin tulee sekin asia arkipäiväiseksi.

Kyllähän tuota yliampuvaa peittämistä harrastetaan hieman ahdasmielisempien uskontojen ja uskonlahkojen parissa. Alastomuuden hyväksymiseen vaan sitten tarvitaan myös ympäristöltä sitten sen verran asiallisempaa ja kypsempääkin asennoitumista. Ei varmaan kauan nimittäin muotina elä, mikäli mautonta kommentointia esiintyy sitten joillakin henkilöillä toisten vartaloiden suhteen. Ainakin epäilen tahtooko kukaan nätimpikään nainen kovinkaan kauan alastomana kuljeskella, jos sitä härskäilyä miehiltä ja ilkeilyjä naisilta saa. Samaten vähemmän fyysisesti täydellisiin kohdistuva ilkkuminen yms. myös vienee halut kulkea ilman rihman kiertämää.

Epäilen, että nykyajan median ihmisiin syöttämillä kauneusihanteilla on vaikutuksensa ihmisten suhtautumiseen alastomuuteen ainakin siinä mielessä, että esim. nuorta ja täydellisempää vartaloa ihannoidaan ja vähemmän täydellisillä ja esim. vanhuksilla ei olisi niinkään kivaa sitten. Täytyisi ennen alastomuutta varmaan olla jonkinlainen asennekasvatus kaikille ja myös opettaa ihmiset hyväksymään se epätäydellisyys ja monimuotoisuus ei pelkästään muissa, mutta myös itsessään. Toisinaanhan ne omat puutteet aiheuttavat sen, että yritetään kääntää huomio pois niistä jonkun muun puutteisiin ja epätäydellisyyteen.

Mitä tulee tuohon huomionkipeyteen, niin löytynee niitä varmaan miehissäkin, jotka sitten haluavat välttämättä näyttää itseään. Miehillähän taitaa olla naisia yleisempää myös se tietyn paikan vilauttelu sitä odottamattomille naisille, joten sellaisetkin varmaan sitten ainakin aluksi ilahtuvat, josko sitten myöhemmin menee heiltä ilot, kun kukaan ei reagoi halutulla tavalla.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
Stinger
Alastomuuden hyväksymiseen vaan sitten tarvitaan myös ympäristöltä sitten sen verran asiallisempaa ja kypsempääkin asennoitumista. Ei varmaan kauan nimittäin muotina elä, mikäli mautonta kommentointia esiintyy sitten joillakin henkilöillä toisten vartaloiden suhteen.

Kyllä ne asenteet varmaan pikku hiljaa muokkaantuvat. Tuskin tuota muutosta heti tulee, mutta sanotaan 50 vuoden päästä tilanne voi olla toinen.

Täytyisi ennen alastomuutta varmaan olla jonkinlainen asennekasvatus kaikille ja myös opettaa ihmiset hyväksymään se epätäydellisyys ja monimuotoisuus ei pelkästään muissa, mutta myös itsessään. Toisinaanhan ne omat puutteet aiheuttavat sen, että yritetään kääntää huomio pois niistä jonkun muun puutteisiin ja epätäydellisyyteen.

En usko alastomuuden tuohon vaikuttavan. Eivät tyypilliset uimapuvut jätä käytännössä kantajansa vartalosta kertomatta mitään, mitä normaalin elämänkokemuksen omaava aikuinen ei tajuaisi.

Mitä tulee tuohon huomionkipeyteen, niin löytynee niitä varmaan miehissäkin, jotka sitten haluavat välttämättä näyttää itseään.

Onhan noita, mutta tuskin se muuttuu, että miehet hakevat yleensä huomiota teoillaan, ja naiset olemuksellaan. Mutta varmaan alan kaverit tekevät tempauksensa ilman vaatteita, onhan noita jo nyt, jotka hakevat pikkupaikan kaupasta korin kaljaa alastomana sitä vastaan, että kaverit maksavat.

Miehillähän taitaa olla naisia yleisempää myös se tietyn paikan vilauttelu sitä odottamattomille naisille, joten sellaisetkin varmaan sitten ainakin aluksi ilahtuvat, josko sitten myöhemmin menee heiltä ilot, kun kukaan ei reagoi halutulla tavalla.

Niin, miehet harrastavat vilauttelua enemmän, mutta nuo ovat sairaalloisia tapauksia. Jos kielletyn viehätys häviää, luultavasti tuo sekopääporukka joutuu keksimään jotain muuta.

Vierailija

Mielenkiintoinen uutinen. En silti usko, että kaikki naiset sielä uimahallissa jättävät yläosat kotiin. Ikävää on se, että vanhat, lihavat ja rumatkin olisivat siellä näkymää pilaamassa. sellainen ei vetele. onneksi rumemmat ihmiset eivät välttämättä edes kehtaa uida ilman yläosattomia.
Onko tietoa, että onko tuo salliminen pysyvä tuossa uimahallissa, se varmaan houkuttelee ihmisiä kauempaakin.
Itselläni ei tietenkään mitään tuota vastaan ole.

ja sitten tämä median antama kauneusihanne. Siis en kuulkaas nyt mistään mediasta kauneusihanteita katso, vaan huomaan kyllä sellaisen.
Asia nyt vaan sattuu olemaan sellainen, että minun mielestä kauniit ihmiset ovat myös median mielestä kauniita.

Mutta eihän tässä mitään huolta pitäisi olla, jos kerran kaikki tyrmäävät media kauneusihanteen "kauneus tulee sisältä" Ei, tuo on täyttä paskaa.
sitä kukaan ei halua tunnustaa, mutta maailma on julma.
Itsekin olen tullut varsin vanhuskielteiseksi monesta syystä, mikäli joku haluaa tietää, niin voin luetella.

Aiheesee; minusta Suomenkin uimahalleissa pitäisi sallia tuollainen. Vähän ihmettelen sitä, että naiset niin paljon tuota halusivat. Ensin he haluavat pois seksiobjektin asemasta ja nyt asia kääntyy ihan päälaelleen.

Mistä tasa-arvoon liittyvästä asiasta seuraavaksi kiistellään? siitäkö, että naiset ovat fyysisesti erilaisia, kuin miehet?

Vierailija

No siis nyt on viel, VIEL pysyny iha kohtuussa noi keskustelut jostain tasa-arvosta.. mutt esim. tämäkin eihh helvetti. Ne naiset ei vissi ajatellu että niillä naisten rinnoilla on pikkasen erinlainen symboli ko miestenboobseilla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat