Kullan hinta nousee

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Kävi eilen 890 dollarissa, kokoajan nousee lisää.

yli 30 prosenttia kuukaudessa noussut. Vuodessa vajaa 250 prosenttia.

Tätä menoa 4 vuodessa hinta nousee melkein 1000 prosenttia.

Kommentit (14)

Vierailija
tiäremiäs
Kävi eilen 890 dollarissa, kokoajan nousee lisää.

yli 30 prosenttia kuukaudessa noussut. Vuodessa vajaa 250 prosenttia.

Tätä menoa 4 vuodessa hinta nousee melkein 1000 prosenttia.

Varma laman merkki? Kaikki kulta on juutalaisilla??

t.
Meyer Amschel Sobelsohn

-

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Pitäisiköhän alkaa hamstraamaan kultaa? Ostais vaikka 1000 kiloa kultaa, ja sitten myisi parin vuoden päästä vielä suuremmalla hinnalla!

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija
NallePuh
Pitäisiköhän alkaa hamstraamaan kultaa? Ostais vaikka 1000 kiloa kultaa, ja sitten myisi parin vuoden päästä vielä suuremmalla hinnalla!

Kerrokko sitten tänne missä säilytät sitä? Tultais kattelee kultaa.

Vierailija

kulta on arvokasta vain koska ihmiset arvostaa sitä, ei siinä itsessää ole mitään vaan mielissämme, jotka näkevät metallissa jotain.

Kaikki arvo ja muu syntyy mielissämme, ei itse aineessa.

Vierailija
tiäremiäs
1000 kiloa olisi sopiva määrä, koska jos vielä teettää yhden 1000 kilon köntin. Niin varkaatkaan ei sitä helposti pystyisi varastamaan ja voi vaikka puutarhassa säilyttää.

Puhdas kulta on aika kallista, joten voisi siitä jollain kirveellä tai rautasahalla helposti palan saada.

Jotuni
Seuraa 
Viestejä9534
Liittynyt31.8.2006
tiäremiäs
1000 kiloa olisi sopiva määrä, koska jos vielä teettää yhden 1000 kilon köntin. Niin varkaatkaan ei sitä helposti pystyisi varastamaan ja voi vaikka puutarhassa säilyttää.

Se olisi aika kaunis näky ja naapurit kateellisia. Kullan hintaan sidotut futuurit ja muut arvopaperit olisivat liian näkymättömiä arvo-osuustilillä.

.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Jotuni
tiäremiäs

Se olisi aika kaunis näky ja naapurit kateellisia. Kullan hintaan sidotut futuurit ja muut arvopaperit olisivat liian näkymättömiä arvo-osuustilillä.

.

Semmonen n.37cm kanttiinsa oleva kökkö. Ei niin valtava kuitenkaan.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
tiäremiäs

Hyvä idis! Taidampa käydä ostamassa.

ÖÖh..yksi mutta matkassa. minulla ei ole rahaa kuin puoleen kiloon kultaa.

Voisiko joku lainata mulle rahat 999,5kilogrammaan kultaan Mä annan sitten yhen prosentin nettotuotosta kun myyn sen.

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

KUSETUSTA!! Kattokaa miten kalliita kultaharkkoja!!
Äh..otan linkin pois..moinen sivu ei saa rosvota ihmisten rahaa.

5 g = 125,13 EUR /kpl

250 g = 4986,31 EUR /kpl

Lievää kiskontaa..

Tässä on kullan kurssi.

Olen fiksu ja älykäs!

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Nyt tajuan!

Tiäremiäs on lukenut James Oliver Curwoodin kirjoittaman poikien seikkailuromaanin Aarteen etsijät. Siinähän erämaassa hulluksi tullut erakko valaa löytämästään kullasta luoteja pyssyynsä.

Kultaluodit tosiaan säilyttävät arvonsa ja ovat kohdehenkilöllekin terveellisiä - ei tule lyijymyrkytystä.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Uusimmat

Suosituimmat