Lionheart

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Totuuden Miekka
Kirjoittanut Lionheart
http://lionheartuk.blogspot.com/2008/01/sword-of-truth_08.html

Kuten kaksi todistajaa voi todistaa, on murhanhimoinen joukko Lutonin Bury Parkin pakistanilaisesta muslimiyhteisöstä uhkaillut henkeäni ja blogiani, jonka faktoille perustuva näkemys todellisesta tilanteesta on vastaukseni noihin hyvin vakaviin ja uskottaviin, henkeäni vastaan kohdistuneisiin uhkauksiin.

Kuolen mieluumin kristittynä miehenä kuin säälittävänä dhimminä. Entäpä sinä?

He ovat hyökänneet pommein kotimaatani vastaan ja he loukkaavat ja häpäisevät kansaani joka päivä islamilaisella taantumuksellaan, joten minä en tule antamaan periksi heille, enkä heidän naurettaville liberaali-vasemmistolaisille aisankannattelijoilleen, jotka yrittävät hiljentää minut. He ovat niitä, jotka ovat sodassa maatani vastaan, ja yrittävät henkilökohtaisesti tappaa minut. Jos he haluavat tämän sodan perustuvan tosiasioille ja tahtovat tappaa minut, niin eikö minulla ole oikeutta puolustautua? Jos minä en puolusta itseäni, niin kuka sitten puolustaisi minua? Antaisinko minä näiden ihmisten tappaa itseni vai pakenisinko ja jättäisin koko homman jonkun toisen hoidettavaksi? Ja jos he ovat sodassa meitä vastaan, kuten he tosiasioiden valossa ovat, niin voimmeko me, Britannian kansa estää heitä saamasta sotaansa?

Kenen kotimaa tämä on, heidän vaiko minun? Mikä on seuraus siitä, jos emme tee mitään?

Isoisäni ei taistellut Kuningattaren ja Isänmaan puolesta sen vuoksi, jotta se siunatti synnyinoikeus joka minulla on Brittiläiseen kotimaahani englantilaisena miehenä, otettaisiin minun sukupolveni aikana pois ja annettaisiin vieraalle valtakunnalle ja sen vieraalle islamilaiselle kultuurille, niin että omille lapsilleni ei jää enää mitään muuta kuin heille pakkosyötetty islamilainen elämäntapa. Haluaisin lasteni mieluummin tietävän että kuolin vapaana miehenä heidän ja heidän synnyinoikeutensa puolesta, kuin pelkurina ja orjana sortajien alla, täysin riippumatta siitä, missä muodossa sorto tulee.

[…]

On tullut aika antaa ihmisten tietää totuus jotta he voivat päättää minkä puolesta he taistelevat tulevaisuudessa. Minä en ole kutsumassa ihmisiä marssimaan kaduille tappamaan ihmisiä, koska me olemme sivistyneitä ihmisiä eikä meidän tarvitse tehdä niin, vaan me kannamme totuuden miekkaa, joka riittää tällä hetkellä. Nyt on aika viattomien ihmisten havahtua tähän välittömään islamilaiseen uhkaan, joka ympäröi heitä ja heidän lapsiaan, ennenkuin on liian myöhäistä.

Muistakaa että meitä on 20 kertaa enemmän kuin muslimeja omassa maassamme. Me emme pyytäneet tätä, mutta me tulemme aivan varmasti vastaamaan tähän 21. vuosisadan haasteeseen ja torjumaan tämän ulkomaisen islamilaisen valloittajan, joka on noussut maihin ja käy nyt pyhään sotaan meitä vastaan. Tämän islamin valtakunnan olisi syytä vilkaista historiankirjojaan ja poistua maastamme ennenkuin on liian myöhäistä.

Kommentit (7)

Vierailija
Meyer Amshell sobelsohn

Son raakaa peliä tämä eurooppalaisen kulttuurin puolustaminen.

t.
Meyer Amschel Sobelsohn

-

Ettäkö kristinusko eurooppalaista kulttuuria? Lähi-Idästä se tuli kuten Islam ja juutalaisuuskin. Same shit, different package.

Vierailija
Moses Leone
Meyer Amshell sobelsohn

Son raakaa peliä tämä eurooppalaisen kulttuurin puolustaminen.

t.
Meyer Amschel Sobelsohn

-

Ettäkö kristinusko eurooppalaista kulttuuria? Lähi-Idästä se tuli kuten Islam ja juutalaisuuskin. Same shit, different package.

Tietty aste-ero on kuitenkin nähtävissä. Jos joku hakuaa puolustaa Eurooppaa kristittynä, kyllä se minulle käy.

Sinäkin voisit yltiögermaanina ottaa vähän kriittisemmän kannan tuohon vihamieliseen kansainvaellukseen, joka nyt tunkeutuu Eurooppaan.

t.
Meyer Amschel

-

Vierailija
Meyer Amshell sobelsohn

Sinäkin voisit yltiögermaanina ottaa vähän kriittisemmän kannan tuohon vihamieliseen kansainvaellukseen, joka nyt tunkeutuu Eurooppaan.

t.
Meyer Amschel

-

Minä etsin totuutta, en uskontoja enkä aatteita.

Vierailija
Moses Leone
Meyer Amshell sobelsohn

t.
Meyer Amschel

-

Minä etsin totuutta, en uskontoja enkä aatteita.

Totuutta ei ole olemassa, on vain tosiasioita jotka on tiedossa tällä hetkellä...

Vierailija
Lapin Mies

Totuutta ei ole olemassa, on vain tosiasioita jotka on tiedossa tällä hetkellä...

Nimen omaan, kato. Nyt osuit asian ytimeen. Mitä enemmän tiedossa olevia tosiasioita kerääntyy, sitä lähemmäs totuutta pääsemme.

Uusimmat

Suosituimmat