Missä kaikki Afrikan nälkää näkevät MIEHET?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen aina ihmetellyt noita nälkämaiden kuvissa esiintyviä ihmisparkoja katsellessani, että missä kaikki nälkään kuolevat miehet ovat? Tietääkö kukaan?

Sivut

Kommentit (36)

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Rauno-Petteri Lapinoja
Olen aina ihmetellyt noita nälkämaiden kuvissa esiintyviä ihmisparkoja katsellessani, että missä kaikki nälkään kuolevat miehet ovat? Tietääkö kukaan?

Ne on vain propaganda kuvia..sen takia niitä ei ole olemassakaan..

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija
Rauno-Petteri Lapinoja

Meinaatko että niiden nälkään kuolleiden lasten pitäisi kuolla vielä aikuisena uudestaan nälkään?
Eiköhän kyse ole dramaturgiasta. Ei ketään kiinnosta jos joku musta äijä kuolee nälkään, mutta jos lapsi kärsii, niin se onneksi vielä vähän satuttaa meitä paatuneita.

Vierailija

SUOMALAISET ON LÄSKEJÄ.

Ongelma taitaa maailmalla olla heidän lisääntyminen siis lapsien lukumäärä.

Joka tapauksessa kenenkään (oli rotu mikä tahansa) ei tarvitsisi nähdä nälkää.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
Puolihullu
Rauno-Petteri Lapinoja

Meinaatko että niiden nälkään kuolleiden lasten pitäisi kuolla vielä aikuisena uudestaan nälkään?
Eiköhän kyse ole dramaturgiasta. Ei ketään kiinnosta jos joku musta äijä kuolee nälkään, mutta jos lapsi kärsii, niin se onneksi vielä vähän satuttaa meitä paatuneita.

Presiis. Kärsimys myy, etenkin jos se on viattomain lasten ja naisten kärsimystä, eli kohdistuu muutenkin yhteiskunnan vähempiosaisiin.

Kyyninen, minäkö?

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Se johtuu siitä että miehet eivät kykene herättämään toisissa suojelevia tunteita.

Afrikan nälänhätä johtuu taas siitä että se yhteiskuntana ei ole tarpeeksi kehittynyt että voisi tuottaa ruokaa kaikille tarvitseville. Olisiko mahdollista että Afrikassa olisi samanlainen yhden lapsen politiikka mitä Kiinassa?

Sehän olisi keino parantaa Afrikan tulevaisuutta, osa sodista loppuisi ja yhteiskuntaa voisi kehittää turvallisemmalla pohjalla. Koulutus saataisiin kuntoon ja jokaiselle riittäisi elintilaa.

Maailmassa on enemän ylipainoisia kuin mitä aliravittuja. Kyseessä on siis rakenteellinen ongelma.

Usein mietin voisiko olla niin että tietyt arvot irroitettaisiin rahasta ja rahallisesta arvosta. Kuten ruoka, lääkkeet, ympäristökysymykset ja niin edelleen jotka pitäisi olla kaikkien oikeuksia ja velvollisuuksia. Niin että vastaus nälänhätään ei löytyisi rahasta, vaan ruoasta itsestään. Raha sinällään ei ole ruokaa.

Ehkä maailma kykenisi elättämään ja antamaan ihmisarvolle sopivan elämän kaikille.

Vierailija
Veli Venäläismielinen!
Minua ei kiinnosta lapsenkaan kuolema jos se on ählämi, vinosilmä tai neekeri.

Maailmassa on liikaa ihmisiä ja nimenomaan neekereitä ja vinosilmiä on liikaa.

"Vinosilmistä" en tiedä, mutta mustien sekä "ählämien" kulttuureissa naiset luokitellaan miehensä omaisuudeksi, eikä näin ollen paljoa pysty kieltäytymään seksistä. Kulttuuriin kuuluu, että miehelle on kunnia asia, mitä enemmän hänellä on vaimoja ja lapsia, joten ole sinä rasistipaska vain hiljaa, kun et mistään mitään tiedä.

Vierailija
Rauno-Petteri Lapinoja
K. K.
Ruokaa etsimässä tai sotimassa.

Mut miten ne jaksaa sotia nälissään?

Armeija huolehtii pojistaan.
Tai sitten ne "on syöny teidän äitien ruoat".

Vierailija
Veli Venäläismielinen!

Maailmassa on liikaa kaltaisiasi kyynisiä mulkkuja väriin katsomatta. Siihen soppaan kun heitetään katolinen kirkko, islam, heimouskonnot yms. paska niin vituiks menee.

Mutta väestöongelmien ratkonta kannattaa aina aloittaa itsestä. Älä ole tekopyhä paska niinku joku Linkola. Tapa itsesi.

Vierailija
Vahtera
Veli Venäläismielinen!

Maailmassa on liikaa kaltaisiasi kyynisiä mulkkuja väriin katsomatta. Siihen soppaan kun heitetään katolinen kirkko, islam, heimouskonnot yms. paska niin vituiks menee.

Mutta väestöongelmien ratkonta kannattaa aina aloittaa itsestä. Älä ole tekopyhä paska niinku joku Linkola. Tapa itsesi.

"Maailmassa on liikaa kaltaisiasi kyynisiä mulkkuja...Tapa itsesi"

Huomaako joku ristiriitaa ?

Vierailija

Starvation in Mednipur, West Bengal

Starving father and child in Amlasol

600,000 Face Starvation in Northeastern Uganda, 2005

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat