Amnesty pimahtaneiden kommunistien kiukkuilujärjestö

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nuorimpia (sekä teitä kritiikkiin kykenemättömiä) valaisen tässä:

Ihmisoikeusjärjestö esim. Amnesty on täysin kiihkokommarien riehumisjärjestö. Vihaiset stalinistit riehuvat ja kiukuttelevat koska yli puoli maalmaa on ns. aitoa hyvinvointivaltiota eli kommarien pahinta vastustajasakkia. Samat löyhkärastamöröt nostavat heitä elättävän yhteiskunnan tukia ja kuluttavat aikansa sen sabotointiin. Greenpeacen ohella yksi pahimpia anarkokommarijärjestöjä on AMNESTY.

Amnestyn jäsenet kuluttavat aikansa lähinnä kritiiköttämän ihailunsa kohdemaan, Neuvostoliiton varjosta räksytykseen. Suomea toki heidän sivuillaan haukutaan mm. syvästi "asevelvollisuudesta" mutta märkien uniensa totalitäärivaltion perijän, Venäjän kohdalla ei tästä hiiskuta pätkääkään. Tilalla nalkutetaan - tottakai - "rasismista". Ihme kun eivät ole suojelusenkelinsä Joe-setä Teräksen nimissä kiihkonneet fasismista, tai josko se on vain kirjoitusvirhe?

Yleensäkin kommunismin romahtamisen jälkeen maalimassa ovat riesanamme olleet neukkulan salaa pyhäksi julistaneet äärijärjestöt joille mikä tahansa homoudesta terrorismiin kelpaavat, kunhan sillä voi hyökätä rauhallista valtaväestöä kohtaan. No esimerkkinä tästä vaikka vihreä liitto joka on käynyt länsimaista hyvinvointiyhteiskuntaa vastaan sotaansa jo vuosikymmenet. Useat jäsenet ovat kasvaneet kommareista hyödyllisten keskiluokkaidioottien kautta eroaviksi jäseniksi!

Ok, ei tässä muuta tällä kertaa

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Olin mukana kun Suomen Amnesty perustettiin. Istuttiin Pär Stenbeckin olohuoneessa. Maailma oli silloin hyvin erilainen.

On ihan sattumaa ja hyvä tuuri, ettei esim ydinsotaa tullut. Koko historia nähtäis ihan eri valossa silloin.

Piett
Seuraa 
Viestejä771
Liittynyt12.4.2007

Umm..

Miten Amnesty hyökkää rauhallista valtaväestöä kohtaan?

wiki sanoo heistä näin :

Amnesty International on kansainvälinen kansalaisjärjestö, jonka päämääränä on edistää ihmisoikeuksien noudattamista koko maailmassa YK:n ihmisoikeuksien yleismaailmallisen julistuksen hengessä.

Ei tuo kuulosta kovin pahalta?

Jos epäröit mitä ihmisoikeudet ovat ja miksi on kiva että joku niiden perään katselee, niin tutustu aiheeseen :

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisoikeudet

Vierailija
Boysen
Olin mukana kun Suomen Amnesty perustettiin. Istuttiin Pär Stenbeckin olohuoneessa. Maailma oli silloin hyvin erilainen.

On ihan sattumaa ja hyvä tuuri, ettei esim ydinsotaa tullut. Koko historia nähtäis ihan eri valossa silloin.

Komukka?

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

Mikä olisi hyvä ihmisoikeusjärjestö jota voisin tukea vai ovatko ne kaikki riehumisjärjestöjä? Rahaa voisin antaa, mutten riehujille.

Mulgeron

Vierailija
re
Boysen

Komukka?

Lue sivu:

http://www.amnesty.fi/mita-teemme/tieto ... n-historia

Vain yksi perustaja oli komukka. Tosin perustamisia oli 10 vuoden aikana 4 kappaletta, ja eri kaupungeissa erikseen. Tuolla sivulla ei edes sanota sitä mitä minä sanoin, joten tämän tietää vain ne jotka oli oikeasti mukana Lauttasaaressa Pärrellä 1975.

Jokaisella on luuranko kaapissa. Minua kiinnosti NL ihmisoikeudet, joitakin kiinnosti NL ihmisoikeuksien salaaminen. Rintamalla ollaan joskus jopa sylikkäin.

Vierailija
Boysen
....

Joo, Amnesty oli silloin osa Jimmy Carterin aktiivista ihmisoikeuspolitiikka, joka koettiin Neukkulassa ja Suomen vasimmistossa hyvin kiusalliseksi. Taistolaiset perustivat Amnestylle vastakohdaksi "Ihmisoikeusliiton" jonka byrokraatiksi nostettiin tmä myöhempi Stasi-agentti "Thorsten" elikkä Cay Sevón.

Vierailija
re

Amnestyn jäsenet kuluttavat aikansa lähinnä kritiiköttämän ihailunsa kohdemaan, Neuvostoliiton varjosta räksytykseen.

Olisikohan jo aika ostaa uusi karttakirja ja seurata vähän useammin tiedotusvälineitä? Neuvostoliittoa ei ole ollut enää olemassa kohta 20 vuoteen. Miksi siis Amnestyn pitäisi kritisoida Neuvostoliiton ihmisoikeustilannetta, eiväthän he enää kritisoi natsi-Saksankaan tilannetta?

Vierailija
Moses Leone
re

Amnestyn jäsenet kuluttavat aikansa lähinnä kritiiköttämän ihailunsa kohdemaan, Neuvostoliiton varjosta räksytykseen.

Olisikohan jo aika ostaa uusi karttakirja ja seurata vähän useammin tiedotusvälineitä? Neuvostoliittoa ei ole ollut enää olemassa kohta 20 vuoteen. Miksi siis Amnestyn pitäisi kritisoida Neuvostoliiton ihmisoikeustilannetta, eiväthän he enää kritisoi natsi-Saksankaan tilannetta?

Nyt luet kyllä viestiä kuin piru raamattua? Kirjoittaja tarkoitti toki, että tyypilliset amnestyläiset ovat nykyisin juuri näitä vanhoja Neuvostoliiton-palvojia.

Miksi muuten näemme parhaimmillaan kaksi tv-dokumenttia illassa natsi-Saksan ihmisoikeustilanteesta? Neuvostoliitosta vähän harvemmin??

Haluaisin nähdä YLE:n dokumenttiprojektin karttakirjan...?

Meyer Amschel

-

Vierailija

No en minä oikeasti ollut 1975 kuin koululainen, mutta eräs sukulaiseni oli oikeasti mukana, ja on kertonut näistä alkutapahtumista. Ei elä enää.

Pahinta noissa RKP:n poliitikoissa on se, että he luulee että kritiikitön hymyilevä politiikan teko on hyvä asia. Jos Elisabeth Rehn olisi voittanut Ahtisaaren vaaleissa 1994, niin olisimme tuomittuja.

Jokainen merkittävä hyvä poliittinen päätös maailmalla on ollut kova. Se on maksanut kannatuksen, miljardeja ja tuhansia ihmishenkiä. Ei nuo Astrid Thorsit, Eva Biadetit yms ymmärrä ikinä semmoista, vaan vastustaisivat välttämättömiäkin päätöksiä, jos se loukkaisi edes yhden mummon tunteita. Samaan aikaan diktaattorit jyräisi ympäri mantereita.

On ihan varma ettei EU kykene ikinä tekemään hyvää politiikkaa.
NATO pystyy, niin kauan kuin Suomi ja Ruotsi pidetään siitä poissa.

Suomellakaan ei ole varaa siihen, että Suomi menisi terrorisoimaan NATO:n päätöksentekokykyä. Siinä teille ihmisoikeusasioiden kova ydin.

Vierailija

Amnesty voisi liittyä yhdistysjäseneksi NATO:on, jos se on aidosti rauhan ja oikeuksien asialla. Mutta olisiko sittenkin ajamassa vastakkaisia tavoitteita ?

Vierailija

Jep ... kiva huomata, että muutkin alkavat nähdä tämän sumutuksen läpi ! Komukat perustivat jos jonkinlaista "rauhan"-koplaa ja kun saivat toisen komukan mukaan, se oli heti "kansainvälinen", Luimuojakin kantaa jotain käpykaartin prinikkaa rintapielessään ... !!!

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Tällä hetkellä Amnesty kerää varoja naisiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa vastaan. Kysynpähän vaan kenen oikeuksia tässä loukataan?
Itse olen amnestyn jäsen eikä se loukkaa kenenkään muiden oikeuksia mitä niiden jotka tekevät väärin toisia ihmisiä kohtaan. Ihmisoikeuksista on kyse. Amnesty ei ole riehumisjärjestö tosin kun ehkä greenpeacea voisi kuvailla niin.

En yhtään ihmettelisi että palstan äärikapitalistiset (bushman) kirjoittelijat sallisivat vaikka naisten raiskaukset ja pahoinpitelyt kunhan vaan rahaa sattuu löytymään.

Amnesty suojelee niitä jotka eivät ole toisten intressien alaisina ja se toimii pelkästään yksityisin varoin ja lahjoituksin jotta se pysyisi riippumattomana.

Vierailija

Jenkkilässä taannoin nähtiin kommareita joka puolella. Alkaa olla sama meininki tällä palstalla pikkuhiljaa, näjemmä..

Tapio Onnela
Seuraa 
Viestejä160
Liittynyt23.3.2006

Uskomatonta soopaa! Lieneekö täss kyseessä sama nimimerkin takaa kirjoittava henkilö, joka esitti Agricolassa samansuuntaisia väitteitä?

http://agricola.utu.fi/keskustelu/viewt ... 4&start=30

Tuosta säikeestä löytyy mm kopioita Neuvostoliiton kommunistisen puolueen asiakirjoista jotka todistavat, että Amnestyä pidettiin nimenomaan kommunistisen diktatuurin vaarallisena vihollisena.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Nalle Puh ei pidä myöskään amnestystä. Pitkän aikaa olen vihannut samaa komukka yhteisöä. Ruikuttaa kun amerikkalaiset käy pommittamassa terroristeja, ja sitten kun terroristit käy posauttelemassa rakennuksia ja siviilejä hengiltä, niin ne ei älähdäkkään mitään. Samajuttu suomessa, suomi on käännyttämässä tummaa hahmoa joka on riehunu ja raiskaillu naikkosia takaisin somaliaan, niin heti amnesty valittaa " ei saa lähettää sinne, liian vaarallista" "pitää suvaita raiskareita"

[size=200:3ncnazlz]AMNESTY ON TERRORISTIEN SUOJELIJA JA KOMUKOIDEN SALALIITTO[/size:3ncnazlz]

Olen fiksu ja älykäs!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat