Kakkakysely

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli miten vatsasi toimi viimeksi.

Sivut

Kommentit (54)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Noh multa pääsi äsken kaasupurkaus joten vastaan sen. Vittu että pahan hajuista..

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
Iltasin pierut on aina tuhdimpia.

Joo, ja kakkimisen jälkeen alkaa myöskin pierettämään ja joskus tulee oikein pahoja pieruja silloin. Talvella ei ole yhtään kiva kun illalla alkaa pierettää kun ei voi ikkunoita pitää kokoaikaa auki.

Vierailija

Muistuu viime talvi. Olin kaverin luona yötä. Nukuin huoneessa yksin. Oli ovi kiinni. Kesken yötä kaveri hakkaa ovea ja käskee avaamaan ikkunan. Oven alta oli mennyt muihin huoneisiin niin mehevää paskanhajua.

Ihan oikeesti olin päästäny kaasua ihan hirveesti.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
Muistuu viime talvi. Olin kaverin luona yötä. Nukuin huoneessa yksin. Oli ovi kiinni. Kesken yötä kaveri hakkaa ovea ja käskee avaamaan ikkunan. Oven alta oli mennyt muihin huoneisiin niin mehevää paskanhajua.

Ihan oikeesti olin päästäny kaasua ihan hirveesti.

YÖK!!

äänekosken kauppiksessa on sama ongelma, siellä jotkut paskoo vessoihin ja ilmeisesti jättää vetämättä ja siellä monessa paikassa haisee paska kyl tosi pahalle.. Ja ylläri että jätkien vessat aina haisee..

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

äänekosken kauppiksessa on sama ongelma, siellä jotkut paskoo vessoihin ja ilmeisesti jättää vetämättä ja siellä monessa paikassa haisee paska kyl tosi pahalle.. Ja ylläri että jätkien vessat aina haisee..

Oi! Tunsin joskus vuosia sitten tosi timmin tytön äänekosken kauppiksesta! Oli tosi ihana. Hitto kun en muista enää edes nimeä. Kauppiksissa on laadukasta ja tuoretta naiskauneutta. Ikärajan kanssa joskus ongelmaa.

Sehän riittää että huusin ovi on auki, paskallehan koko rakennus alkaa haisemaan.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
TERÄS NALLEPUH

Oi! Tunsin joskus vuosia sitten tosi timmin tytön äänekosken kauppiksesta! Oli tosi ihana. Hitto kun en muista enää edes nimeä. Kauppiksissa on laadukasta ja tuoretta naiskauneutta. Ikärajan kanssa joskus ongelmaa.

Sehän riittää että huusin ovi on auki, paskallehan koko rakennus alkaa haisemaan.

Joo täällä kauppiksella on paljon hyvännäköisiä tyttöjä. Erityisesti kun siellä on hoitsuala niin sinne kaikki mageet tytöt tuppaavat menemään.
Pitäisiköhän itsekkin kouluttautua hoitsulle niin näkis paljon hyviä tyttöjä.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

Joo täällä kauppiksella on paljon hyvännäköisiä tyttöjä. Erityisesti kun siellä on hoitsuala niin sinne kaikki mageet tytöt tuppaavat menemään.

Itse olen nähnyt Jyväskylän ja Seinäjoen hoitsukouluissa, tosi nättiä ainesta. Lämpimään vuodenaikaan oikein ihanaa.

Jos hoiva kiinnostaa, suuntaa sosiaalialalle.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
TERÄS NALLEPUH

Itse olen nähnyt Jyväskylän ja Seinäjoen hoitsukouluissa, tosi nättiä ainesta. Lämpimään vuodenaikaan oikein ihanaa.

Jos hoiva kiinnostaa, suuntaa sosiaalialalle.

5 kuukautta lämpimiin kausiin ja napapaitaisiin naikkosiin. JEE!! Kunhan pullukat älyäisisivät olla käyttämättä niitä..ei ole kovinkaan kiva näky kun makkarat pursuaa ylitiukkojenfarkkujen yli.
No joo, vaikka siellä onkin hyvännäköisiä naikkosia, niin eipä taida riittää houkuttimeksi. Ei hirveästi meinaa kiinnosta pyyhkiä vanhusten perseitä.

Voi hitsi, puoli paskattaa..hyvällä tuurilla mä vielä tänään pääsen paskalle.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

5 kuukautta lämpimiin kausiin ja napapaitaisiin naikkosiin. JEE!! Kunhan pullukat älyäisisivät olla käyttämättä niitä..ei ole kovinkaan kiva näky kun makkarat pursuaa ylitiukkojenfarkkujen yli.
No joo, vaikka siellä onkin hyvännäköisiä naikkosia, niin eipä taida riittää houkuttimeksi. Ei hirveästi meinaa kiinnosta pyyhkiä vanhusten perseitä.

Voi hitsi, puoli paskattaa..hyvällä tuurilla mä vielä tänään pääsen paskalle.

Paska se on paskaa vanhemmallakin ihmisellä. Saa kosketella oikein työn puolesta ihmisiä! Katetroida pappoja..

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Eilen tuli ihan pökäleitä mutta oli hieman löysää pyllynreijän ympärillä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat