Nyppiikö vanha nimimerkkisi? Vaihda se nyt!

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Meillä on tarjota sinulle laajasta valikoimastamme uusi nimimerkki. Lähetä yksityisviestillä tai sähköpostilla tilauksesi ja saat paluuviestissä tilinumeron johon voit suorittaa maksun. Viidellä eurolla saat 5kpl toinen toistaan loistavampaa ehdotusta uudeksi nimimerkiksesi. Voit valita itse yhteensä viidestätoista aihealueesta johon nimimerkkiehdotukset liittyvät. Mainitse viestissäsi haluamasi aihealue. Kaikkien yhdellä tilauksella tilattujen nimimerkkiehdotusten on kuuluttava samaan aihealueeseen. Minimitilaus on 5 nimimerkkiehdotusta.

Aihealueita ovat:

-Avaruus
-Luonto
-Lääketiede
-Psykologia
-Politiikka
-Historia
-Kirjallisuus
-Elokuvat
-Sarjakuvat
-Urheilu
-Huumori
-Väkivalta
-Seksi
-Satunnainen kirjainyhdistelmä
-Kirjainyhdistelmä joka on helppo ja nopea kirjoittaa

Uuden tilaajan etu!
9€/10 nimimerkkiä.
(Mainitse tämä tilauksessasi)

[size=59:1wj065xj]CE-hyväksytyllä ei ole velvollisuutta lähettää tilinumeroaan viestin lähettäneille. CE-hyväksytylle on turha antaa mitään palautetta. Emme lupaa lähettää Teille mitään nimimerkkiehdotuksia. Emme myöskään ota vastuuta Teille aiheutuneesta mielipahasta, tai muustakaan, mikä liittyy tähän tarjoukseen.[/size:1wj065xj]

Sivut

Kommentit (56)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Vähäisen kysynnän vuoksi me CE-hyväksytty tarjoamme nyt viikon ajan 5kpl nimimerkkiehdotuksia hinnaltaan ainoastaan 2€. Kaupan päälle tulee vielä ilmainen avatar aihealueeseen liittyen.

[size=59:28fjalk1]CE-hyväksytyllä ei ole velvollisuutta lähettää tilinumeroaan viestin lähettäneille. CE-hyväksytylle on turha antaa mitään palautetta. Emme lupaa lähettää Teille mitään nimimerkkiehdotuksia. Emme myöskään ota vastuuta Teille aiheutuneesta mielipahasta, tai muustakaan, mikä liittyy tähän tarjoukseen.[/size:28fjalk1]

asdf
Seuraa 
Viestejä11066
Liittynyt16.3.2005

Tuosta disclaimeristasi: se nyt ei ole mikään yllätys, ettet lupaa lähettää mitään, mutta miten luulet hyötyväsi koko keksinnöstäsi, jos et lähetä tilinumeroasi? Pitäisikö sinulle tuoda rahat suoraan käteen?

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Vähäisen kysynnän vuoksi me CE-hyväksytty tarjoamme nyt viikon ajan 6kpl nimimerkkiehdotuksia hinnaltaan ainoastaan 2€. Kaupan päälle tulee vielä ilmainen avatar aihealueeseen liittyen. Tarjous voimassa 16.4 klo 24:00 asti.

[size=59:ujgo4qp0]CE-hyväksytyllä ei ole velvollisuutta lähettää tilinumeroaan viestin lähettäneille. CE-hyväksytylle on turha antaa mitään palautetta. Emme lupaa lähettää Teille mitään nimimerkkiehdotuksia. Emme myöskään ota vastuuta Teille aiheutuneesta mielipahasta, tai muustakaan, mikä liittyy tähän tarjoukseen.[/size:ujgo4qp0]

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

En taida ostaa.. Jos olisi kakkaaiheisia, niin voisin harkita, mutta minulla on jo omassa mielessäni pari kakkatyylistä nimimerkkiä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
En taida ostaa.. Jos olisi kakkaaiheisia, niin voisin harkita, mutta minulla on jo omassa mielessäni pari kakkatyylistä nimimerkkiä.

Tässä sulle ilmatteeks "ripuliperse"

Vierailija
CE-hyväksytty
Meillä on tarjota sinulle laajasta valikoimastamme uusi nimimerkki.

Voisitko esitellä vaihtoehtoja? Enhän minä tahdo ostaa sikaa säkissä.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
mallas
Voisitko esitellä vaihtoehtoja? Enhän minä tahdo ostaa sikaa säkissä.

Valitettavasti emme voi. Politiikkaamme ei kuulu luovuttaa tuotetta ennen maksun suorittamista.

[size=59:3d890qw4]CE-hyväksytyllä ei ole velvollisuutta lähettää tilinumeroaan viestin lähettäneille. CE-hyväksytylle on turha antaa mitään palautetta. Emme lupaa lähettää Teille mitään nimimerkkiehdotuksia. Emme myöskään ota vastuuta Teille aiheutuneesta mielipahasta, tai muustakaan, mikä liittyy tähän tarjoukseen.[/size:3d890qw4]

Vierailija

Jaa, että politiikkaan ei kuulu antaa näytettä tuotteesta ennen maksun suorittamista? Antaisit näytekappaleita ihmisille: Olisi tehokasta m,ainostusta.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Vähäisen kysynnän vuoksi me CE-hyväksytty tarjoamme nyt viikon ajan 7kpl nimimerkkiehdotuksia hinnaltaan ainoastaan 2€. Kaupan päälle tulee vielä ilmainen avatar aihealueeseen liittyen. Tarjous voimassa 21.5 klo 24:00 asti.

[size=59:5hqikove]CE-hyväksytyllä ei ole velvollisuutta lähettää tilinumeroaan viestin lähettäneille. CE-hyväksytylle on turha antaa mitään palautetta. Emme lupaa lähettää Teille mitään nimimerkkiehdotuksia. Emme myöskään ota vastuuta Teille aiheutuneesta mielipahasta, tai muustakaan, mikä liittyy tähän tarjoukseen.[/size:5hqikove]

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
asdf
Tuosta disclaimeristasi: se nyt ei ole mikään yllätys, ettet lupaa lähettää mitään, mutta miten luulet hyötyväsi koko keksinnöstäsi, jos et lähetä tilinumeroasi? Pitäisikö sinulle tuoda rahat suoraan käteen?

Jos sattuu omistamaan tuommoisen vanhan kuvaputkitöllön, niin setelit
voi pudottaa siinä oleviin seteleille tarkoitettuihin aukkoihin. Niin minä olen
aina verkko-ostokseni maksanut.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Seppo_Pietikainen

Ne aukot ovat jäähdytystä varten. Jos niistä tiputtelee seteleitä niin ne setelit jää sinne toosan sisään. Ne voi olla turvallisuusriski jos niitä on paljon.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
CE-hyväksytty
Seppo_Pietikainen

Ne aukot ovat jäähdytystä varten. Jos niistä tiputtelee seteleitä niin ne setelit jää sinne toosan sisään. Ne voi olla turvallisuusriski jos niitä on paljon.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
CE-hyväksytty
Seppo_Pietikainen

Eikun sitä vaan, että voi syttyä tulipalo.

Ei huolta. Viimeksi kuin maksoin kolikoilla, töllöstä tuli ikävä ääni ja laitteesta loppui savu.

Jouduin hankkimaan lättäruudun, jossa ei ole samaa maksumahdollisuutta.

--
Seppo P.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat