Ymmärrän feministejä

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Valitettavasti kävin naistutkimuksen luennolla ja huomasin että naisilla oli huomattavan pienet tissit. Sali oli täynä tissittömiä naisia.

Tästä pälkähti mieleen että naiset ei saa olla naisia, koska joko pitää olla isot tissit tai mies. Pieni tissinen nainen ei ole edes ihminen, siis naisten mielestä. Naiset toki itse ovat nämä kaikki epäluulot omissa pienissä aivossan kehitellyt.

Sitten jos haluaa olla mies, niin kuitenkaan eivät kestä miesten maailmaa ja kuvittelevat että oikeat miehet syrjii naisia.

Miehet kannattaa tasa-arvoa, mutta naiset aina yrittää luistaa naiseuden varjolla asioista. Sitten kuin eivät onnistu, pitävät sitä epätasa-arvona.

Kommentit (5)

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Tasaarvoisuuden nimissä, valtion tulisi naisille tarjota ilmaiset silikoni rinnat jos rinnat ovat alle c kokoa. Kuka kannattaa ajatusta?

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

Aika yleistämistä. Siis tuo pienitissisten naisten epäluuloisuus. En tunnekaan pienirintaisia naisia joilla olisi jotain ongelmia asian kanssa.
Mutta mikä on pieni tässä yhteydessä...?

Kannatan kyllä tasa-arvoa.
Mutta olen itsekin huomannut joidenkuiden vetoavan asioihin etenkin naisten kohdalla sukupuoleen vedoten, kuten "naisihminen eikä siivoa jälkiään" tai jotain paskaa että naisten tappaminen olisi traagisempaa... Näistä tulee aina kärkkäästi ilmoitettua, että mitä tekemistä sukupuolella on asian kanssa, oli kyse sitten "miehisyydestä" tai "naisellisuudesta". Ihmisiähän tässä kaikki ollaan.

Vierailija
tiäremiäs
Valitettavasti kävin naistutkimuksen luennolla ja huomasin että naisilla oli huomattavan pienet tissit. Sali oli täynä tissittömiä naisia..

Olisit menny muatinäytökseen.

Uusimmat

Suosituimmat