Jyrki Kaitaiselle noussut kusipäähän

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Pitäisi polttoaineen veroja nostaa vieläkin, vaikka niitä nostettiin just.

Sivut

Kommentit (22)

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Joo, kyllä se mulle passaa. Itse en omista autoa enkä muutakaan bensalla kulkevaa hökötystä, niin minulle aivan sama. Hyvä vaan että nostaa polttoaineen hintaa.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

Ei tunnu missään vaikka nousisi kuinka paljon. Jos dieselin hinta nousee paljon niin se rupeaa haittaamaan tosin kuljetusliikkeitä.

Toisaalta auton polttoaineet ovat jo nyt ekologiseen rasitukseensa nähden ylivoimaisesti rankimmin verotettava kulutustuote.

Vierailija

Nostaisivat vaikka alkomahooliveroa, sillä ne oikeasti tienais.. (vaikka vastaha ne sitä nostiki) Taitaa mennä enemmän viinaa kurkusta alas ko bensaa

Vierailija

Lähes kaikilla poliitikoilla on kusta päässä. Kunhan vaan itse saadaan mainetta ja mammonaa ja valehdeltua tyhmälle kansalle, niin kaikki hyvin. Paskasakkia kaikki ja koko porukka yksiä loiseläjiä. Pistetäänpä eduskunnan palkat vaikka 50-80% alas niin nähdään, että kuka siellä oikeasti istuu senjälkeen. Eihän tuo tosin onnistu, koska itse määrittelevät palkkansa.

Huora ja poliitikko ovat maailman vanhimmat ammatit, en tosin ole varma kumpi niistä on vanhempi.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
tuc
Ei tunnu missään vaikka nousisi kuinka paljon. Jos dieselin hinta nousee paljon niin se rupeaa haittaamaan tosin kuljetusliikkeitä.

Toisaalta auton polttoaineet ovat jo nyt ekologiseen rasitukseensa nähden ylivoimaisesti rankimmin verotettava kulutustuote.

Suomi on pieni valtio ja eikä maapallo suomen takia tuhoudu.

Uusiutuvia luonnonvaroja käytetään suomessa jo 28 prosenttia ja Eu:n raja on 20 prosenttia. Mutta joudutaan silti 20 prosenttia nostamaan vielä uusiutuvien energiamuotojen käyttöä.

Vierailija

Oli aivan selvä asia sitten Kataisen alkupäivistä, että anoppien kultamitallipojun kantti loppuu kun koittaa politiikan teon aika.

Saa siinä nyt puhua möreällä äänellä ja esiintyä sliipatuilla hiuksillaan. Aikansa kutakin, mutta Kataisen aika oli lyhyt. Katsotaan mitä huominen tuo mukanaan kun poliittinen kenttä ryhty viilaamaan kynsiään ja tuodaan vanhat politiikan taitajat kehiin Kataisen rinnalle.

Vierailija

Nythän on sellainen ilmastobuumi, että kyllähän valistuneet ihmiset tajuavat olla ostamatta bensaa ilman verojakin! Milloinkahan Suomen valtio tajuaa alkaa luottamaan kansalaisiin?

Vierailija
Imagine
Nythän on sellainen ilmastobuumi, että kyllähän valistuneet ihmiset tajuavat olla ostamatta bensaa ilman verojakin!

Aivan! Hevospeli takaisin käyttöön !

Vierailija
tuc
Ei tunnu missään vaikka nousisi kuinka paljon.

jaa että kenelläkö ei tunnu?

suurin osa suomalaisista ei asu kaupunkialueella. lisäksi polttoainehintojen nousu näkyy suoraan mm. ruuan hinnoissa.

jos löpön hinta nousee 10 000% niin kyllä tuntuisi jo sinullakin (viittaan siis kommenttiisi )

Vierailija

No se tuntuis toi 10000% korotus niinkauan ko sillä autolla ajelee.. ja veikkaampa että et näe yhtäkään autoa sinäpäivänä ko hinta pomppais nykysestä tohon ^^
Noh sitte alettas käyttään sähköautoja tai jotain,

Vierailija
Mandix
Nostaisivat vaikka alkomahooliveroa, sillä ne oikeasti tienais.. (vaikka vastaha ne sitä nostiki) Taitaa mennä enemmän viinaa kurkusta alas ko bensaa

Valtio ei saisi lisäverotuloja ilman että muutkin nostavat. Ei ainakaan paljoa nostamalla. Olisivat nytkin nostaneet enemmän, jos valtio nettoaisi sillä tavalla enemmän.

Aikoinaan alkoholiveroa laskettiin reippaasti juuri siksi, etteivät ihmiset hakisi viinaksiaan ulkomailta. Tiedätte kyllä mistä. Nyt korotus oli aika marginaalinen.

Vierailija

Juice jo sen ennusti aikoinaan.

Me ennen kimpassa kuljettiin mutta sinä pääsit parempaan kyytiin
sinä lähdit ja unohdit minut kokonaan
Multa ovet rautaiset suljettiin sinä sekosit johonkin Lyytiin
nyt sä minua herjaat ja sinun uudet kaverit mua pitää pilkkanaan

Jyrki, Jyrki, älä tyrki
Jyrki tee joskus miehen työ
Jyrki, Jyrki, älä sanojasi syö

Vierailija
Peksu
Huora ja poliitikko ovat maailman vanhimmat ammatit, en tosin ole varma kumpi niistä on vanhempi.

onko noissa jotain eroa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat