Seuraa 
Viestejä45973

Onko homo-, lesbo-, bi- ja trans juttuja aiheena liikaa esillä?

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
nebo9900
NallePuh
Lesbo juttuja on aivan liian vähän.

Niitä pitäisi saada tänne enemmän.

Huh! Huh!

Mutta kattoo ny, voipi olla että itse ryhdyn toimiin tässä joku päivä (2-6kk?) päästä ja tuon ja jaan teille lesbouden ilosanomaa!!

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
nebo9900
Tahdon vain heterojuttuja ennemaan ja paremmaksi!
Heterojuttuja on cool!

Eikä oo!!!
Hetero juttuja tääl on jo tarpeeksi ja täynnä.

Oliko ne jutut tarpeeksi hyviä?

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
nebo9900
NallePuh
nebo9900
Heterojuttuja on cool!

Eikä oo!!!

Joo, ihan tarpeeksi hyviä, ei niitä enempää..taino voithan sä keksiä jos keksit hyviä ideoita..taidampa itsekkin tehdä treadin mitä voi aika heterona pitää.

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
nebo9900
NallePuh
nebo9900
Heterojuttuja on cool!

Eikä oo!!!

Joo, ihan tarpeeksi hyviä, ei niitä enempää..taino voithan sä keksiä jos keksit hyviä ideoita..taidampa itsekkin tehdä treadin mitä voi aika heterona pitää.

Minä tarkoitin ylipäänsä- MEDIAN.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
nebo9900
NallePuh
nebo9900
NallePuh
nebo9900
Heterojuttuja on cool!

Eikä oo!!!

Aijaa!! No eiköhän niitä hetero juttuja ole ihan tarpeeksi, lesbo juttuja kaipaisisin kaikkiin medioihin enemmän. Homo juttuja o iha tarpeeksi jo.

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
nebo9900
NallePuh
nebo9900
NallePuh
nebo9900
Heterojuttuja on cool!

Eikä oo!!!

Aijaa!! No eiköhän niitä hetero juttuja ole ihan tarpeeksi, lesbo juttuja kaipaisisin kaikkiin medioihin enemmän. Homo juttuja o iha tarpeeksi jo.

Noh! Mitä miestä niin viehettä lesbojutussa?

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
nebo9900
NallePuh
nebo9900
NallePuh
nebo9900
NallePuh
nebo9900
Heterojuttuja on cool!

Eikä oo!!!

Se on niin söpöä ja taivaallista. Siis aivan upeata katsoa, kun kaksi naista on ihastuneita toisiinsa..niin pehmoista ja viatonta. Ja muutenkin lesbot ovat heteronaisia nopeampia, vahvempia ja paljon älykkäämpiä..tehden niistä paljon parempia kuin heteronaiset.

Olen fiksu ja älykäs!

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621

Ihmettelen vain miksi seksuaalivähemmistöt tekevät seksuualisuudestaan niin ison jutun, ihan kuin muuta heidän elämässään ei olisikaan.

Minusta yhteiskunta voisi tavallaan hyväksyä heidät normaaleina helpommin mikäli käyttäytyisivät konservatiivisemmin. Seksuaalisuus kultturissamme pitäisi olla no big deal.

Täälläkään nämä homokirjoittelijat eivät muusta kirjoittelekkaan kuin homosteluista. Miksei voi käyttäytyä kulttuurimme sallimalla tavalla seksuaalisuudesta huolimatta. Ainakin homofobia sun muut loppuisi jos ennakkoluulot siitä että homot ajattelevat vain seksiä miesten kanssa lakkaisivat. Luulen että homofobiassa on kyse jostain tällaisesta.

En itse ole homofoobikko mutta jotenkin tällä tavalla se varmaan menee.

Barbaari
Ihmettelen vain miksi seksuaalivähemmistöt tekevät seksuualisuudestaan niin ison jutun, ihan kuin muuta heidän elämässään ei olisikaan.

Minusta yhteiskunta voisi tavallaan hyväksyä heidät normaaleina helpommin mikäli käyttäytyisivät konservatiivisemmin. Seksuaalisuus kultturissamme pitäisi olla no big deal.

Täälläkään nämä homokirjoittelijat eivät muusta kirjoittelekkaan kuin homosteluista. Miksei voi käyttäytyä kulttuurimme sallimalla tavalla seksuaalisuudesta huolimatta. Ainakin homofobia sun muut loppuisi jos ennakkoluulot siitä että homot ajattelevat vain seksiä miesten kanssa lakkaisivat. Luulen että homofobiassa on kyse jostain tällaisesta.

En itse ole homofoobikko mutta jotenkin tällä tavalla se varmaan menee.

Barbaari, mielestäni, olet aivan oikeassa aivan kaikissa!
Ajattelin juuri itsekin kirjoittaa, että seksi meillä on ylimainostettu juttu.
Kun se on tyrkyllä kaikkialta, niin se ei ennä ole sama asia enää.
Kaipasin itse enemmän harmonian monien asioiden suhteessa, niin tässäkin suhteessa. On pakko olla tietynlainen "nälkä" ja kaipuu, ennen kun tunnet "hyvä" ja "juuri sellaista kaipaama" ja osa sitten arvosta...
On pakko olla joku "kielletty" hedelmä sentään!

Myös tasopaino ihmisissä on tärkeä.
Onko se aivan varma, että "Täälläkään nämä homokirjoittelijat eivät muusta kirjoittelekkaan kuin homosteluista."?

nebo9900
NallePuh

Se on niin söpöä ja taivaallista. Siis aivan upeata katsoa, kun kaksi naista on ihastuneita toisiinsa..niin pehmoista ja viatonta. Ja muutenkin lesbot ovat heteronaisia nopeampia, vahvempia ja paljon älykkäämpiä..tehden niistä paljon parempia kuin heteronaiset.

Minusta miellekampa katsoa tai olla osana ”Se on niin söpöä ja taivaallista. Siis aivan upeata katsoa, kun mies ja nainen ovat ihastuneita toisiinsa..niin pehmoista ja viatonta. ”
Tai toisilla tavalla, että grrr....

SAMAEL
Hempeily on homojen hommaa. Tosimies keskittyy tappamiseen. Paradoksi, mutta silti aseteknologia rätkäisee.

Eikö "Tosimiestä" koskaan väsyttää?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat