Rasismi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

R. Santavuori oli vuolaasti käyttänyt teeveessä rasistisia ilmaisuja afrikkalaisista. Oliko se mielestänne Suomessa sopivaa ja luonnollista 2000-luvun kielenkäyttöä?

Kommentit (13)

Vierailija

Vaikea sanoa asiasta sanaakaan, kun ei ole aloituksessa mitään tietoa, mitä hän sanoi, siis tuo R. Santavuori. Vieras nimi minulle kun on muutenkin.

Vierailija

En ole nähnyt kyseistä ohjelmaa ja Suomalainen lehdistö nyt voi kirjoitella mitä haluaa, näistä ohjemista ...
Joten niiden kirjoitusten perusteella ei kannata ottaa kantaa mihinkään.

Toisaalta pidän Santavuorta selväjärkisenä ihmisenä, joka on tehnyt kunnioitettavan uran aikanaan, joten en ihan pikkukomenttien perusteella alkaisi lokaa heitellä.
Onhan tässä maassa vapauksiakin, kuten sanan-ja mielipiteen vapaus yhä olemassa, vaikka puhuttaisiinkin afrikkalaisista.

Vierailija
Ayla
Vaikea sanoa asiasta sanaakaan, kun ei ole aloituksessa mitään tietoa, mitä hän sanoi, siis tuo R. Santavuori. Vieras nimi minulle kun on muutenkin.

Ritva Santavuori on eläkkeellä oleva tuomari, joka istuu Jälkiviisaat-nimisessä tv-ohjelmassa, jossa keskustellaan ajankohtaisista asioista.

Vierailija
liis@
Ayla

Ritva Santavuori on eläkkeellä oleva tuomari, joka istuu Jälkiviisaat-nimisessä tv-ohjelmassa, jossa keskustellaan ajankohtaisista asioista.

Santavuori oli syyttäjä noin pienenä korjauksena.

Vierailija
liis@
R. Santavuori oli vuolaasti käyttänyt teeveessä rasistisia ilmaisuja afrikkalaisista. Oliko se mielestänne Suomessa sopivaa ja luonnollista 2000-luvun kielenkäyttöä?

Mitä toivottavinta ja kiitettävintä toimintaa Santavuoren taholta.

Kiitokset vielä kerran!

t.
Meyer Amschel

-

Vierailija
Vahtera

Syyttäjät joutuvat työnsä puolesta paneutumaan asioiden todellisiin, perimmäisiin ongelmiin, joten on normaalia, että silloin tällöin joutuu rasismisyytöksien riepottelemaksi.

Vierailija
tiäremiäs

Tuskin Ritva Santavuori on rasisti jos se sanoo vaikkapa sanan "neekeri".

No ei. On kuitenkin Obaman kannattaja mikä täällä ilakoivilta näyttää unohtuneen. Kannattaa NEEKERIÄ. Hyvä Ritva!

Vierailija
Vahtera
liis@
Ayla

Syyttäjälläkin on käsittääkseni juristin koulutus.

Uusimmat

Suosituimmat