Kaikkien Tappeluketjujen Äiti

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nyt se on täällä, totaalinen turpaanvetoketju (<= hoho). Tarkoitus on keskustella mm. siitä, että kuka se loppujen lopuksi on kingien kingi. Kaikenlainen muukin nahina on suotavaa. Perustelkaa vastauksenne tieteellisin argumentein.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Saa äänestää muitakin kuin listalle päässeitä. Otin vain esimerkeiksi eräitä Maailman Historian Kovanahkaisimpia Taistelijoita. Minun näkemykseni on, että joku noista on se Kovista Kovin, mutta kyllä listan ulkopuoleltakin tuleville on olemassa yllätysmahdollisuus. Kortit pöytään hyvät rouvat!

Vierailija
da_man_with_da_plan
mvd
Ja Rutger Hauer ja Charles Bronson.

Erona on vaan se, että Hauer on oikeasti hyvä näyttelijä.

No niin, ensimmäinen taistelupari on löytynyt. Kehä on teidän!

FIGHT!

Vierailija
SAMAEL
Jumalauta tätä nykynuorisoa. Tappajanvaisto puuttuu täysin. Toista se oli minun nuoruudessani.

Tappelu on perseestä. Siinä voi jopa sattua.

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Vierailija
da_man_with_da_plan
SAMAEL
Jumalauta tätä nykynuorisoa. Tappajanvaisto puuttuu täysin. Toista se oli minun nuoruudessani.

Tappelu on perseestä. Siinä voi jopa sattua.

Nuorena jouduin usein hakemaan nyrkkeilyhanskat 12 merimailin takaa naapurikylän kaivosta, jonne ne olivat jäätyneet pohjaan kiinni. Sudet, karhut ja petomaanit ahdistelivat minua koko matkan pituudelta. Pakkasta oli siihen aikaan keskimäärin 50 astetta kelviniä. Kun pääsin kotiin, niin äiti hakkasi minut niillä jäisillä hanskoilla. Isä vaan poltteli päreitä. Nämä nykyajan vapaan kasvatuksen hedelmät eivät tiedä mistään mitään, eivät osaa edes vetää pienempiään dunkkuun!

Vierailija
SAMAEL
Kun pääsin kotiin, niin äiti hakkasi minut niillä jäisillä hanskoilla. Isä vaan poltteli päreitä. Nämä nykyajan vapaan kasvatuksen hedelmät eivät tiedä mistään mitään, eivät osaa edes vetää pienempiään dunkkuun!

Ihme hippi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat