Foorumit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ajattelin pistää tästä pienen kyselyn, kun ei näyttänyt olevan entuudestaan.

Henkilökohtaisesti en koe itseäni kovinkaan ahkeraksi chattaajaksi, sillä kirjoitan tämän lisäksi vain yhdelle foorumille.

Kommentit (9)

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

kolmeen eri foorumiin. Tänne kirjoitan kaikista ahkerimmin. Muihin en oikeen kirjoita juurikaan yhtään, varsinkaan suomi24:jään..

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

Kirjoittelen kaikkialle minne on asiaa.

Yleisten vessojen seiniin antibösää, nörtti- ja talousfoorumeille valistusta, tänne valistusta ja omaa sanaa.

Kerran kirjoitin kaupan seinään nimmarin.

Kouluissa tuli kirjoiteltua pöytiin..

Spreijaamaan en ole vielä alkanut. Käytän vain liotintussia. <-- kun tussi on kuivahtanut, sen voi polttaa. Palaa kauniisti. Varsinkin paksu.

Vierailija

Parisenkymmentä foorumia, toista kymmentä vuotta.
Viestit per foorumi yleensä alle sata, parhaimmillaan 500.

[offaria]
Tiedepalsta on näistä kaikista ehdottomasti rasittavin, trollieista ja moderoinnin puutteesta kärsivä paikka.

Pistää jäytämään kun kaikki hyvät ja informatiiviset viestit hukkuu jankkaukseen, pätemiseen, tai yksinkertaisesti sontaan.

Kummastuttaa myös miten oikeasti asioista tietävät ihmiset jaksavat kirjoittaa tuhansia viestejä pelkkää shittiä, jotenkin tekis mieli tunkea niille pakkosyötöllä chätin, ircin tai sosiaalisen kanssakäymisen käyttöoppaat.

[/offioff]

Vierailija

Tänne ja Hesariin (harvemmin). Olen rekisteröitynyt myös eräälle kolmannelle palstalle jokin aika sitten mutten ole vielä jaksanut innostua siitä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Edelleenkin kirjoitan 3 foorumiin, tosin siitä on parikuukautta kun olen viimeksi muihin paikkoihin kirjoittanut joten vastaan 1.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat