P-Ossetia nimitti lennonjohtajan murhaajan ministeriksi !

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

( Iltasanomat tdy )

Vitali Kalojev menetti vaimonsa ja tyttärensä lento-onnettomuudessa,
v. 2002 ,jossa Tupolev ja DHL:n rahti B-757 törmäsivät Sveitsin yllä. Syyksi todettiin lennonjohdon laiminlyönti. Vitali matkusti lennonjohtajan kotikaupunkiin, etsi osoitteen ja puukotti tämän kuoliaaksi. 8 vuoden vankilarangaistuksesta puolet kärsineenä lähetettiin kotimaahansa, jonka
presidentti nimitti 51 vuotiaan Kalojevin rakennusasioista vastaavaksi
varaministeriksi ( Kalov on ammatiltaan arkkitehti )... !!!

Kommentit (6)

Vierailija

Suomessa:

Virkavala
Minä N.N. lupaan ja vannon kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä (vakuutan kunniani ja omantuntoni kautta), että minä virassani noudatan perustuslakeja ja muita lakeja sekä toimin oikeudenmukaisesti ja puolueettomasti kansalaisten ja yhteiskunnan parhaaksi.

Tuomarinvala
Tuomarinvalan kaava on säilynyt muuttamuttomana vuodesta 1734.

Minä N. N. lupaan ja vannon Jumalan ja hänen pyhän evankeliuminsa kautta (vakuutan kunniani ja omantuntoni kautta), että minä parhaan ymmärrykseni ja omantuntoni mukaan kaikissa tuomioissa tahdon tehdä ja teen oikeutta niin köyhälle kuin rikkaallekin ja tuomitsen Jumalan ja [Ruotsin] lain ja laillisten sääntöjen mukaan: etten koskaan minkään varjolla lakia vääristele enkä vääryyttä edistä sukulaisuuden, lankouden, ystävyyden, kateuden ja vihan tahi pelon tähden taikka lahjan ja antimien tahi muun syyn takia, enkä syytöntä syylliseksi taikka syyllistä syyttömäksi tee. Minä en myöskään ennen tuomion julistamista enkä sen jälestä ilmaise oikeutta käyville enkä muille niitä neuvotteluita, joita Oikeus suljettujen ovien takana pitää. Kaiken tämän tahdon täyttää ja täytän uskollisesti, rehellisenä ja totisena tuomarina, ilman kavaluutta ja juonia, niin totta kuin Jumala minua auttakoon ruumiin ja hengen puolesta.

Vierailija

Mies on tuomionsa kärsinyt ja siinä mielessä asia on käsitelty loppuun, miksei ammattimiestä voisi nimittää vaikka ministeriksi.

Nyt kun on kunnon virka perseen alla, niin voikin sitten katsella itselle uuden nuoren vaimon ...

Vierailija
oge
Puukottaja ehkä lupasi että "tästä eteenpäin..."

Sen enempää ei luvata suomalaisessakaa virkavalassa.

Vierailija
Lapin Mies
Mies on tuomionsa kärsinyt ja siinä mielessä asia on käsitelty loppuun, miksei ammattimiestä voisi nimittää vaikka ministeriksi.

Nyt kun on kunnon virka perseen alla, niin voikin sitten katsella itselle uuden nuoren vaimon ...

JEP... ja sarjamurhaajasta voitaisiin tehdä oikeusministeri parin vuoden
tuomion suoritettuaan... Ups ... nyt muistelin tuomioita Suomessa .... !!!
Äeh ... unohdin Venäjän ... presidentti, of course ... !!!

Vierailija

ruskamies:
"JEP... ja sarjamurhaajasta voitaisiin tehdä oikeusministeri parin vuoden
tuomion suoritettuaan... Shocked Shocked Shocked Ups ... nyt muistelin tuomioita Suomessa .... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad !!!
Äeh ... unohdin Venäjän ... presidentti, of course ... Cool !!!"

Hyvä iso-B!
Tämä on ilmaisultaan mainiota.
Asiapitoisuudesta HÖH.

Uusimmat

Suosituimmat