Etelä-Afrikasta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tos Ylen Basaarissa tais olla et Etelä-Afrikassa porukoilla on kalterit talon ikkunoissa ja yöllä ei uskalla pysähtyä punaisiin liikennevaloihin.. Aika kovalta touhu kuulostaa.. Onks täällä Etelä-Afrikan tasavallassa asuneita, jotka vois vähä valottaa tota touhua?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Asustelin siinä naapurissa Swazimaassa muutaman kuukauden. Kalterit ne sielläkin ikkunoissa oli. Etelä-Afrikassa kävin sen verran, että tehtiin muutaman päivän Safari. Siellä oli turistilla turvallinen olo. Pidempään Etelä-Afrikassa asunut suomalainen eläkeläismies oli seurueessa. Neekereitä manasi ja kaipasi vanhoja hyviä aikoja..

Vasta jälkeenpäin sain kuulla, että Swazimaa on sangen korkealla väkivaltatilastoissa. En olisi suoraan sanoen uskonut. Elämä pääkaupunki Mbabanessa oli sen verran leppoisaa. Paikallinen kollega ei uskaltanut lähteä firman uudenkarhealla autolla yksin työmatkalle Mosambikiin, joten minä lähdin seuraksi. Ennakkoluulot ja pelko istuvat tiukassa.

Vierailija

Kysymys: luokitteletko afrikan neekerit homo sapiensseiksi?

Itse en, koska ruumiin muoto on täysin erilainen ja älykkyyskin on selvästi todella alhainen.

Vierailija

Mitähän tapahtuu kun valkoiset saavat tarpeekseen ja häipyvät? itse epäilen että maa vajoaa samaan tilaan kuin Zimbabwe.

Vierailija
peippo

Itse en, koska ruumiin muoto on täysin erilainen ja älykkyyskin on selvästi todella alhainen.

Voisitko pysyä asiassa?

Vierailija
Darkstar
Mitähän tapahtuu kun valkoiset saavat tarpeekseen ja häipyvät? itse epäilen että maa vajoaa samaan tilaan kuin Zimbabwe.
Ei sieltä Zimbabwesta pelkästään fiksut valkoiset lähteneet. Koulutetut mustat Swazimaahan muuttaneet ystäväni manasivat Mugaben alimpaan helvettiin.

edit: Oletko muuten rotuerottelun kannattaja?

Vierailija
peippo

Monessa poistetussa keskustelussa tuo seikka on jokseenkin lukuisien linkkien lomassa jo todistettukin pitävän ainakin osittain paikkansa.

Kun esimerkiksi joukkoraiskaukset ovat aina osoittautuneet mustien tai arabien tekemiksi, eikä heidän joukostaan löydy yhtään ainoaa neroa, kuten kaikkien muiden "rotujen" keskuudesta löytyy.

Vierailija
Perkele
peippo

Monessa poistetussa keskustelussa tuo seikka on jokseenkin lukuisien linkkien lomassa jo todistettukin pitävän ainakin osittain paikkansa.

Nuo joukkoraiskaukset kun ovat aina osoittautuneet mustien tai arabien tekemiksi.

Miten Peipon umpirasistinen lause liittyy sinun linkkiisi? Tai keskusteluun ?

Vierailija
Vahtera
Perkele
peippo

Nuo joukkoraiskaukset kun ovat aina osoittautuneet mustien tai arabien tekemiksi.

Miten Peipon umpirasistinen lause liittyy sinun linkkiisi? Tai keskusteluun ?

Kun mietitään, miten ihminen on kykenevä noin julmiin tekoihin rauhan aikana ja vieläpä isolla porukalla, niin aina tullaan asiaa tutkiessa samaan tilanteeseen: tekijät ovat mustia tai arabeja.

Vierailija
Perkele
[
Kun mietitään, miten ihminen on kykenevä noin julmiin tekoihin rauhan aikana ja vieläpä isolla porukalla, niin aina tullaan asiaa tutkiessa samaan tilanteeseen: tekijät ovat mustia tai arabeja.

Et sitten ole tutustunut pimeän keskiajan historiaan Euroopassa? Arabit pitivät sivistystä tallessa kun Euroopassa keskityttiin noitarovioihin ynnä muuhun barbaariseen.

Vierailija
Vahtera
Perkele
[

Et sitten ole tutustunut pimeän keskiajan historiaan Euroopassa? Arabit pitivät sivistystä tallessa kun Euroopassa keskityttiin noitarovioihin ynnä muuhun barbaariseen.

Arabit loistivat varastetun tiedon/sivistyksen voimalla, kunnes ilmeisesti heidän aivan toisenlaisiin asioihin painottuva "älykkyytensä" otti jälleen vallan.. Heidän sekä mustien edesottamuksien valossa paistava ikävä ominaisuus sivuutetaan aina tyylikkään diplomaattisesti toteamalla, että älykkyyttä kun on niin monen sorttista..

Tuon toteamuksen voi kuitenkin tulkita käytännössä -lukuisien esimerkkien saattelemana- tarkoittavan vain sitä, että mustat ja arabit ovat poikkeuksellisen julmia sekä tyhmiä ihmisiä, mikä on aina todistettavissa yhä uudelleen ja uudelleen esim. sivistysmaissa heidän osaltaan lisääntyvien seksuaalirikosten sekä heidän itsenäisesti muodostettujen ja ylläpidettyjen kulttuurien avulla. (ISLAM ym. heimolait)

Jälkimmäisessä seikassa tätä, nykypoliittisesti kiusallista tulkintaa tukee sekin, että nuo julmat kulttuurit (naisen ennennäkemättömän kurja asema) ovat säilyneet muuttumattomina satoja, satoja vuosia, eikä valoa tunnelin päässä näy.

Vierailija
Vahtera

Mitäs tekemistä tuolla nyt on tämän asian kanssa? siellähän nykyään mestataan homoseksuaalit sun muut.

Kaikella kunnoituksella mutta nyt eletään vuodessa 2008. Keskiaika meni jo.

Vierailija
tiäremiäs
Etelä-Afrikka on ok paikka, ei vikaa.

Eihän paikkaa täällä kukaan moitikaan? Mitens nää asukkaat?

Meyer Amschel Sobelsohn

-

Vierailija
Vahtera
Ei sieltä Zimbabwesta pelkästään fiksut valkoiset lähteneet. Koulutetut mustat Swazimaahan muuttaneet ystäväni manasivat Mugaben alimpaan helvettiin.

edit: Oletko muuten rotuerottelun kannattaja?

Rhodesia oli vähemmän rotuerotteleva kuin Zimbabwe: Rhodesiassa rotueroteltiin vain mustia, nykyisin rotuerotellaan sekä mustia että valkoisia.

Meyer Amschel

-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat