Viherkritiikkiä bannattu - "tuc" modena ???

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Useammankin kerran, nyt tuolla Neanderdal-ketjussa, viheriäitä mokaavia kommentteja on noin vain poistettu ... ???
Onko "tuc" päässyt modeksi ???

Kommentit (5)

Vierailija
ruskamies
Useammankin kerran, nyt tuolla Neanderdal-ketjussa, viheriäitä mokaavia kommentteja on noin vain poistettu ... ???
Onko "tuc" päässyt modeksi ???

Ei vaan, koska et pysty perustelemaan väitteitäsi.

Huonoa ja säälittävää loppu elämää ei siis mitään uutta sinulle.

Vierailija

"Loppu elämää" on yhdyssana, siis näin: loppuelämää !

Opettele sinä ryssä ensin Suomen Kieli ja tule vasta sitten
propagoimaan tänne .. !!!

Vierailija
ruskamies

Ai että oikein Suomen Kieli? Kyllähän toki tiedän, että Kieli on tahallaan isolla, mutta ei silti ole kauhean järkevää ojentaa toista kielestä kirjoittamalla itse miten sattuu. Puhumattakaan noista hymiötulvista, jotka raiskaavat ruudun ja jokaisen edes hitusen järjellisen mielipiteen. Mene itseesi.

Vierailija
Vahtera
ruskamies

Ai että oikein Suomen Kieli? Kyllähän toki tiedän, että Kieli on tahallaan isolla, mutta ei silti ole kauhean järkevää ojentaa toista kielestä kirjoittamalla itse miten sattuu. Puhumattakaan noista hymiötulvista, jotka raiskaavat ruudun ja jokaisen edes hitusen järjellisen mielipiteen. Mene itseesi.

Moscov calling ... ?

Vierailija

Ei ne mun läpän tason perusteella ikinä päästäisi modeksi.

Mun mielestä tuo neandertal-ketju oli ihan hauska, kiva kun esitellään edustavia Vihreitä edustajia. Ei ole missään muussa puolueessa yhtä mukavan ja fiksun näköistä sakkia.

Uusimmat

Suosituimmat